Skocz do zawartości

marecki8p

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Benzyna + LPG
  • Pojemność
    1.6
  • Moc KM
    102 KM
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia marecki8p

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym założyć czujniki parkowania w swoim A3. Najlepiej byłoby gdyby ktoś napisał co dokładnie muszę mieć żeby je założyć i opisał co dokładnie muszę zrobić. Może ktoś posiada numery części i schemat takich czujników?
  2. Padł mi spryskiwacz tylnej szyby Przy włączeniu spryskiwacza tylnej szyby nic się nie dzieje - ani nie leci płyn, nie słychać dźwięku silniczka od wycieraczek. Dodam tylko, że przednią wycieraczką jest ok. Sprawdzałem też bezpieczniki - wszystkie także są ok. Bardzo proszę o pomoc.
  3. Ja również od samego początku jeżdzę na oleju Castrol 5W-30, mam LPG już ponad rok i w ogóle oleju nie bierze, więc z czystym sumieniam mogę polecić. Słyszałem też, że Motul ponoć jest dobry, ale nigdy nie próbowałem wlewać.
  4. Moja A3 znowu żyje! :)

  5. Dziś odebrałem samochód od mechanika i na szczęście problem został rozwiązany. Okazało się, że przyczyną awarii była zniszczona instalacja elektryczna i zapłonowa. Zniszczenie instalacji spowodowały UWAGA - szczury! Mechanik pokazał mi ponadgryzane kable, na których widać było ślady zębów. Podobno szczury najbardziej chowają się pod maską w okresie zimowym, gdy silnik jest ciepły. Koszt naprawy to 750 zł + holowanie 130 zł.
  6. Witam. Posiadam Audi A3 8P 1.6 102 KM z LPG. Z samochodem do tej pory nie miałem żadnego problemu. Dziś rano uruchamiam silnik i przy uruchomieniu słyszę dziwne pikanie, które znika po kilku sekundach. Na stałe włączyła mi się także kontrolka ESP. Próbuję ruszyć samochodem ale czuję, że silnik tak mocno szarpie, że telepie całym samochodem. Wysiadłem z samochodu, otworzyłem maskę i zobaczyłem ogromne szarpanie silnikiem. Pomimo tego próbowałem jechać dalej, ale niestety samochód całkowicie stracił moc i ujechałem kilka metrów i zadzwoniłem po lawetę. Po wciśnięciu pedału gazu do końca, wskazówka obrotmoerza w ogóle nie reagowała, dopiero po jakiś 5-10 sekundach przy pedale w podłodze samochód zaczął gazować. Dodam jeszcze, że po przełączeniu na LPG, wskazówka obrotomierza zaczęła skakać w góre i w dół od 500 obrotów do 1500 obrotów. Co to może być? U mechanika powiedzieli, że to jakiś błąd związany z wiązkami kabli lub jakimiś czujnikami. Bardzo proszę o pomoc.
  7. Witam wszystkich miłośników samochodów Audi. Fajne forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie