Skocz do zawartości

str92

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana str92 w dniu 18 Marca 2016

Użytkownicy przyznają str92 punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutralna

O str92

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 09.11.1992

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1600
  • Moc KM
    102
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pińczów

Ostatnie wizyty

1435 wyświetleń profilu
  1. Zapewne temat był poruszany już setki razy na różnych forach, ale nie znalazłem pomocy do 8P. Postanowiłem odgrzybić sobie parownik preparatem odgrzybiającym (wurth). Na opakowaniu jest napisane żeby wpsikać preparat do przewodu odprowadzającego wilgoć z parownika (gdyby ktoś potrzebował przewód ten ma wyjście pod aluminiową osłoną na wysokości katalizatora, ok. 10cm powyżej linii podwozia). Ja jednak zdecydowałem że część środka wpsikam bezpośrednio na parownik od strony filtra kabinowego (parownik znajduje się mniej więcej na wysokości klimatronika, wkładając rękę do otworu na filtr k
  2. Mam problem z tym czujnikiem, mianowicie świeci mi się ta żółta kontrolka, jednak czyszczenie, a następnie wymiana czujnik poziomu oleju na nowy nie pomogła. Również psikanie wtyczki kontakt spreyem nie pomaga. Podnoszenie maski nie kasuje błędu. Komputer wyrzuca jeden błąd właśnie cujnika poziomu oleju.
  3. Czujnik temperatury silnika?
  4. Cześć, nie znalazłem podobnego tematu. Mianowicie dzisiaj przy podwyższeniu obrotów na biegu jałowym do ok 2 tys. i puszczeniu pedału gazu, auto samo zaczęło sobie dodawać i odejmować gaz na poziomie 1,4-1,8, wciśnięcie sprzęgła nic nie dało. Dopiero wrzucenie 1 biegu i ruszenie pomogło, po czym problem znikł. Co to może być? Dodam, że nie ma błędów na komputerze. IMG_3958.MOV
  5. str92

    Skoki Temperatury

    To może termostat jeszcze albo kostka lub kable przy czujniku temperatury. A na komputerze pokazuje jakieś błędy?
  6. To są nasi mechanicy, nie naprawiać tylko wymieniać Spróbuj rozkręcić, przeczyścic egr i przepustnicę. Możesz spróbować też zrobić coś takiego jak adaptacja przepustnicy, czyli prawidłowe jej ustawienie, ale jak to wygląda dokładnie nie wiem, musiałby się tu wypowiedzieć ktoś kto się na tym zna.
  7. str92

    Wentylator i ESP

    Mechanik stwierdził, że nie ma problemu, błędu nie pokazuje, grzeje normalnie, trzyma prawidłowo, także wygląda, że jest ok, a wentylatory działają prawidłowo. A ja sobie zrobiłem sam diagnoze i wydaje mi się, że ten dźwięk dochodzi z tej...pompy powietrza wtórnego (to coś walcowate przed komorą silnika). Wprawdzie jest to dość ciche, ale jednak ewidentnie przez te 1,5 minuty coś pracuje i najprawdopodobniej jest to właśnie ta pompa.
  8. str92

    Wentylator i ESP

    Wiedziałem, że nie będzie za lekko Dzięki, podjade przy okazji.
  9. Na Twoim miejscu zainteresowałbym się turbiną. Jeśli dymi na niebiesko to olej przedostaje się do komory spalania. Stawiałbym albo na turbinę albo na jakieś uszczelniacze zaworów czy coś podobnego, ale ciekaw jestem opinii innych forumowiczów, pozdrawiam.
  10. str92

    Wentylator i ESP

    Chciałbym jeszcze powrócić do tematu. Mianowicie: czujnik wymieniony, błąd skasowany, więcej sytuacja z wentylatorami się nie powtórzyła, błąd nie wyskoczył. Mam jednak pytanko. Od czasu wymiany czujnika zauważyłem, że po odpaleniu silnika (tylko na zimnym) przed dokladnie 1,5 minuty słychać jakby chodził wentylator, jednak po otwarciu maski żaden z nich nie działa. Po 1,5 min dźwięk ten znika i wszystko jest w porządku. Czy tak powinno być? Czy jednak jeszcze coś jest na rzeczy? Pozdrawiam
  11. str92

    Wentylator i ESP

    Tak, pokazuje jeden błąd: 16502 - ,,czujnik temperatury silnika wysokie napięcie, stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY''
  12. Witam, mam taki mały problem. A3 8P 1.6 102km, dzisiaj po odpaleniu na zimnym zapaliła mi się kontrolka ESP i słyszałem że załączył się wentylator na maksymalne obroty. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko było ok. Oprócz tego auto sprawuje się dobrze, płyn chłodniczy jest, silnik rozgrzewa się normalnie, trzyma temperaturę. Co to może być? Pozdrawiam
  13. Panowie taka ciekawostka, podobno po każdych przejechanych 100 tys jesli auto jest serwisowane w autoryzowanym serwisie, ścinana jest jedna główka z bloku silnika. To co widzicie za przewodem. Pochwalcie się jak jest u was, czy rzeczywiście potwierdza się to z waszymi przebiegami. No i oczywiście czy ktoś potwierdzi to co napisałem. Pozdrawiam
  14. Cześć, mam takie pytanko. Chce sobie zrobić zabezpieczenie w postaci odcięcia pompy paliwa. Potrzebowałbym odpowiednich schematów elektrycznych. Znalazłem w internecie wszystkie ale do 8L, do 8P nie widzę. Czy ktoś z Was miałby coś takiego? Pozdrawiam
  15. Mam ten sam silnik i rzeczywiście, przy wyłączonej klimatyzacji 600 obr/min, przy włączonej ok 800 obr/min.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.