Skocz do zawartości

steve69

Użytkownik
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    108

Ostatnia wygrana steve69 w dniu 8 Października

Użytkownicy przyznają steve69 punkty reputacji!

2 obserwujących

Samochód

  • Model
    Audi Q5 8R
  • Rocznik
    2015
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    224
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    WO

Ostatnie wizyty

5 248 wyświetleń profilu

Osiągnięcia steve69

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Unikat
  • One Year In Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Conversation Starter Unikat

Najnowsze odznaki

146

Reputacja

  1. Zacznij od dokładnego sprawdzenia wszystkich bezpieczników. Nie "na oko", ale dokładnie, miernikiem.
  2. Podłącz pod komputer diagnostyczny, sczytaj błędy.
  3. Jeśli nie widać bezpośrednio pod maską w komorze silnikowej, to może podszybie?
  4. Nie będzie żadnych problemów.
  5. Spróbuj 20103 lub 20113
  6. Jakiś czas temu w swoim aucie ustawiłem tak, że przycisk START/STOP pamięta ostatnie położenie. Czyli jeśli dezaktywuję przyciskiem START/STOP, to po wyłączeniu auta i ponownym uruchomieniu ta funkcja nadal jest nieaktywna. Robiłem to w sterowniku 09 (Centralny Układ Elektroniczny). Jaką wartość masz wpisaną w 09 -> Adaptacje -> Kanał 34 ?
  7. Wygląda jak skropliny z parownika klimatyzacji.
  8. Zacznij od odblokowania zaciętego CapsLock'a w swojej klawiaturze, Wszelką dokumentację (w tym schematy elektryczne) znajdziesz tutaj: https://audi.erwin-store.com/erwin/showHome.do Po opłaceniu paru Euro za godzinę korzystania masz dostęp do wszystkiego.
  9. Sprawdzić auto pod kątem ewentualnych błędów zapisanych w sterownikach. Oświetleniem zarządza moduł BCM. Może on się uszkodził.
  10. Jesteś z Wrocławia, więc najszybciej i najłatwiej to udać się do ASO Audi. Po podaniu numeru VIN dowiesz się wszystkiego.
  11. steve69

    Zimówki

    Od chwili kupienia przeze mnie auta (3,5 roku temu) używam jednych 18" aluminiowych felg zarówno w zimie jak i w lecie. Wczoraj zmieniłem swoje 9 letnie zimówki Pirelli Scorpion Winter, 235/60 R18 na Continental WinterContact TS 870 P, 235/60 R18.
  12. Zmień mechanika.
  13. Zacząć od podpięcia auta pod komputer diagnostyczny i sprawdzenia błędów w sterownikach auta.
  14. Ewidentnie plastik jest połamany. Tak wygląda nowy:
  15. Zawór EGR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie