Skocz do zawartości

B0B1K13

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana B0B1K13 w dniu 8 Maja

Użytkownicy przyznają B0B1K13 punkty reputacji!

O B0B1K13

  • Urodziny 13.01.1997

Samochód

  • Model
    Audi Q5 FY
  • Rocznik
    2022
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2,0
  • Moc KM
    320
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia B0B1K13

  1. Cześć, znalazłem kilka innych niż do tej pory wieści odnośnie pełnej konwersji USA MiB3 na EU. Prosiłbym o rzucenie na to okiem i jakiś komentarz czy ma to w ogóle sens; 1. Rola modułu OCU (J949) w MIB3 W generacji MIB3 (trzecia generacja platformy infotainment) wszystkie funkcje Audi connect oraz e-call są realizowane przez emergency call module and communication unit J949, które zawiera zintegrowaną kartę eSIM. To właśnie ten moduł komunikuje się z sieciami komórkowymi (LTE) i serwerami Audi, pośrednicząc między internetem a jednostką informacyjną J794 (MMI). W wersji USA eSIM jest powiązana z AT&T i nie „widzi” europejskich sieci. 2. Czy wymiana OCU jest możliwa? Tak — moduł J949 da się fizycznie wymontować i zastąpić egzemplarzem z rynku europejskiego. 2.1 Wybór odpowiedniego modułu Wersja sprzętowa: musi to być dokładnie moduł od Audi Q5 (MLB-platforma) z tego samego roku/modelu i tej samej generacji MIB3. Numer części OE: dobierany indywidualnie według Twojego VIN w systemie ETKA lub u dealera. Dla platformy MLB często spotykane oznaczenia to np. 4M8 035 706 E/G/N — ale ostateczny numer potwierdź w katalogu części. Wyposażenie: zwróć uwagę, czy moduł pochodzi z auta z aktywnym Audi connect (pakiet IT3/IT4) — inna wersja (tylko e-call) może nie mieć hotspotu Wi-Fi. 3. Przebieg wymiany Demontaż wnętrza: Odłącz akumulator. Zdemontuj podsufitkę (modele z SOS i OCU umieszczone są często za oświetleniem). Wymontowanie starego J949: Odłącz wiązki anten (zewnętrzne anteny LTE/GPS/Wi-Fi). Odłącz przewody Ethernet/CAN do J794. Montaż nowego modułu: Zamontuj nowe J949 w odwrotnej kolejności. Podłącz anteny i magistrale danych. Kodowanie i adaptacja (najważniejsze!): Online-kodowanie SVM za pomocą narzędzia ODIS/VAS w autoryzowanym serwisie Audi lub u niezależnego warsztatu z dostępem do platformy VAG (np. ABR-Service, AUTOCOM). Przypisanie modułu do Twojego VIN, wgranie certyfikatów regionu EU, aktywacja usług IT3/IT4. 5. Potencjalne problemy i uwagi Różnice regionalne oprogramowania MIB3: niektóre funkcje (np. Car-to-X w UE) mogą wymagać dodatkowej adaptacji. Autoryzacja dealera: serwisy w Europie bywają niechętne pracy z pojazdami US-spec. Często lepiej skorzystać z wyspecjalizowanego niezależnego warsztatu. Gwarancja i component protection: nowe OCU musi zostać poprawnie przypisane, inaczej system zgłosi błąd „Component Protection” i zablokuje niektóre funkcje. Podsumowanie Wymiana OCU jest technicznie wykonalna i pozwala na pełną aktywację Audi connect w Europie, ale wymaga precyzyjnego doboru części i profesjonalnego kodowania.
  2. udało Ci się dezaktywować komunikat o prywatności? Wczoraj, gdy tylko go wyłączyłem od razu przestał działać AUDI SMARTPHONE INTERFACE (Car Play) więc szybko włączyłem go ponownie
  3. https://a4-klub.pl/topic/502753-konwersja-systemu-sos-z-usa-na-eu-w-audi-a4-b9/page/1/ https://www.audiworld.com/forums/a7-224/bg-sos-emergency-call-function-unavailable-nar-eu-3066258/page1/ https://carmasters.org/topic/46053-sim-e-tron/page/1/ Tutaj masz trochę opisane, wszyscy próbują ugrać to w ten sposób
  4. Udało Ci się zrobić to w A5 przed lift, czyli miałeś tam gniazdo SIM na kartę fizyczną czy eSIM? Rozumiem, że jesteś zalogowany do APP z USA. Dzwoniłeś do Audi USA by przypisali Cię jako główny użytkownik czy jak odbył się proces przypisania Ciebie jako głównego użytkownika? Może ma ktoś jakieś informację albo wiedzę, gdyby wlutować kartę SIM fizyczną w miejsce eSIM to czy to ma prawo zadziałać? pozdrawiam!
  5. Cześć, 2,0 2022r MHEV nie mam efficiency, sailing nie działa i nie bardzo kumam w takim wypadku czym jest tu mhev, ale cieszy mnie to
  6. Cześć wszystkim! Z tej strony Piotrek, Od 5 lat jeździec A6 C6, od miesiąca także Q5 2022r. Następny cel S7 C7, pozdro ze Szczecina!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie