Skocz do zawartości

Sterowanie komputerem.


Yastel

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

pytanie takie, ...w jaki sposób sterować (programować) komputerem w 1.8T 2002 , gdy na manetkach przy kierownicy nie ma żadnych przycisków? Istrukcja podaje , że w są, a fizycznie ich brak :mellow: Inny model auta?. Inna wersja? Jedyne dostępne przyciski to te przy zegarach (3 po lewej i 3 po prawej) . Dzięki za ewentualne odpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze taka mała prośba. Sformułowanie "dblokować takie cudo" niestety nie wiele mi mówi. :huh:

Czy byłbyś w stanie wrzucić mi link do tego posta (przeszukałem, nie znalazłem)

Z góry dziękuję

Yastel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, może kilka słów o sobie :)

Jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o motoryzację. Kiedyś, gdy miałem siedem lat, rozbierałem z ojcem 126p hehe i tyle by tego było. Potem, tylko lałem paliwo, oleje itp. Kompletnie zero doświadczeń technicznych Panowie. Może teraz, przy tym audi bedzie inaczej.

Podsumowując :

Jeżu, >> nawet nie wiem co kupić !!! Nie wiem też, ile taka zabawa by mnie kosztowała. Nic kurde nie wiem :)

Moderator >> nie wiem co to jest BT? Morze, bywam. Mam rodzinę w Słupsku.

Tyle na teraz

Pozdrawiam Was serdecznie. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, może kilka słów o sobie :)

Jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o motoryzację. Kiedyś, gdy miałem siedem lat, rozbierałem z ojcem 126p hehe i tyle by tego było. Potem, tylko lałem paliwo, oleje itp. Kompletnie zero doświadczeń technicznych Panowie. Może teraz, przy tym audi bedzie inaczej.

Podsumowując :

Jeżu, >> nawet nie wiem co kupić !!! Nie wiem też, ile taka zabawa by mnie kosztowała. Nic kurde nie wiem :)

Moderator >> nie wiem co to jest BT? Morze, bywam. Mam rodzinę w Słupsku.

Tyle na teraz

Pozdrawiam Was serdecznie. Dzieki

A ja sie tak napracowałem..... :cigar: