gaviscon Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam. Panowie, mam problem z klaksonem. Przy zakupie swojego "Dreamlinera" wszystko było ok, dzwięk był potężny i dostojny ale od kilkunastu dni trąbi (że się tak wyraże) jak jakaś cnotka tzn dzwięk jest cieńki i taki jakiś piskliwy aż wstyd trąbić więc go przestałem używać. Pytanie brzmi gdzie jest zamontowany klakson, bo nie mogę go zlokalizować i co może być przyczyną ewentualnie jak go przywrócić do normalnego działania. Pozdrawiam
gaviscon Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2013 Z nieoficialnych źródeł dowiedziałem się że klakson jest pod zdeżakiem i nie jeden a 2 wiec chciałbym się dowiedzieć czy faktycznie tak jest? Bo jeśli nie to po co mam rożkręcać pół auta.
kokojumbo Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Nie mialem tego problemu. Zazwyczaj wypowiadam sie jak mialem z czyms stycznosc, jednak raczej doradze niz zaszkodze w tym temacie Sa dwa. Wystepuja na wysokosci oslony od lampy przeciwmgielnej. Chyba po kazdej stronie, ale zacznij od strony pasazera bo moze tam dwa sie znajduja. Szkoda ze wczoraj wczesniej nie napisales posta bo mialem lampe sciagnieta to bym zobaczyl jak jest, fote walnal. Sciagnij same lampy (zanim wezmiesz sie za sciaganie calego przodu) powinienes miec wystarczajaco miejsca zeby go wyciagnac. Raczej z tego co wyczytalem jest "nierozbrajalny" gdybys chcial go naprawiac. Trzeba po prostu wymienic. Masz tu fotke pogladowa pomoze Ci, ale to nie powinno byc trudne. To "kolko" czarne obok jedynki to wlasnie klakson
gaviscon Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Muszę się tam jakoś dostać może tylko prąd nie dochodzi, choć wątpie w to bo zanim "padł" wydawał dzwięki tak jakby ostatnie
kokojumbo Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 Pewnie padl dostep banalny jezeli tylko lampa chyba ze nie sciagales nigdy lamp to moze Ci filmik wyslac jak sciagnac.
gaviscon Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 no wyślij mi jak masz jakie kolwiek informacje bo nigdy tego nie robiłem i nawet mnie to przeraziło bo chyba lampy będzie później trzeba ustawic ? Niby proste ale jednak nie dokońca, to już nie to samo co polonez.
kokojumbo Opublikowano 22 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Ja tam stosuje tylko elektryczna regulacje i swieca mi dobrze po zalozeniu tutaj masz jak usunac lampe tak od 1 min jest to krok po kroku takze dasz rade subokret torx 30 musisz miec taka gwiazdka w castoramie chyba z 8 zl kosztuje. Jakbys jednak chcial ustawic lampy bo cos by nie gralo to masz tutaj schemat, nie wierze ze bedziesz miec jakikolwiek problem z tym http://imageshack.us/photo/my-images/196/1rjb.jpg/ Edytowane 23 Lipca 2013 przez kokojumbo 1
gaviscon Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 wykręciłem lampę faktycznie prosta sprawa 4 śruby i lampa ściągnieta, zamówiłem klakson na allegro (prawy bo właśnie ten mi padł) jeszcze upewniałem się z gościem czy faktycznie posiada prawy i oczywiście dostałem lewy. Brak słów. Powiedzcie mi teraz czy jakiś inny klakson pasuje do A4 b6 np może z jakiegoś VW ????
kokojumbo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Mowilem ze bedzie proste jak budowa cepa napewno pasuje z jakiegos VW, skody itd ale lepiej zapytaj w sklepie lub zadzwon do kogos kto handluje czesciami i sie zna na tym. Przypadek gdy cos zamawiasz i chcesz prawe, upewniasz sie ze maja prawe, a dostajesz lewe nie jest mi obcy I jak w ogole z dostepem do klaksonu ? Po wyciagnieciu lampy nie ma problemu ?
gaviscon Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 po ściągnięciu lampy klakson widać jak na dłoni i chyba nie ma innej drogi do klaksonu jak tylko ściągnąć lampę, później zostaje wykręcić tylko 1 śrubę którą jest przykręcony klakson.
kokojumbo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Mozna zawsze sciagnac przod i wtedy tez sie powinienes dostac jednak duzo roboty... 1
gaviscon Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2013 dokładnie i dodam jeszcze może się komuś ta informacja przyda w przyszłości że prawy i lewy klakson mają różne numery. Prawy kończy się na 221 (400 Hz) a lewy na 223 (500Hz)
Rekomendowane odpowiedzi