MaNioo Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam szanownych kolegów i koleżanki,Mam duży problem, który pojawił się u mnie dwa dni temu, a mianowicie nie mogę zapalić samochodu na rozgrzanym silniku. Po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometów, zgaszeniu samochodu i pozostawieniu go na dłuższą chwilę (ok pół godziny) pojawia się problem z odpalaniem. Rozrusznik kręci, że aż miło, ale brak reakcji ze strony silnika. Nie zapala. Wczoraj stałem pod jakimś hipermarketem z godzinę, próbując odpalić samochód. Dzisiaj po powrocie z pracy, problem znowu się pojawił, z tym że dzisiaj kręcił tylko jakieś 5 sek i zapalił. Ciekawostką jest to, że jak już zapali po tym postoju to później odpala bez problemu. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Na desce rozdzielczej nie zapala sie żadna kontrolka informująca o jakiejś usterce. Filter paliwa i zaworek zwrotny wymienione.Czy ktoś z was miał podobny problem?Co powinienem sprawdzić aby ustalić przyczynę problemu?Z góry dziekuję za propozycje i pomoc. Pozdrawiam,Marek
adamas Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Elo Miałem ten sam problem, chociaż tak drastycznie się nie objawiał. Mój po prostu ciężko palił na ciepłym silniku, wyszło, że mam wtrysk walnięty Diagnostyka Vag i wyszło mi na 1 i 4 cylindrze zbyt duża korekta wtrysku, praktycznie poza dopuszczalną granicą. Po wyjęciu wtrysku okazało się, że jakiś magik wsadził wtrysk nie od tego silnika. Pzdr 1
MaNioo Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Hej, Rozumiem że mam sprawdzić grupę 13, 18 i 23 w silniku, tak? Dostanę wtedy wartości pompowtrysków. Będzie ktoś na tyle miły żeby to przeanalizować?Logi statyczne, czy dynamiczne? Dane wkleję jutro, jak tylko wrócę z pracy.
adamas Opublikowano 18 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2013 Od tego trzeba było zacząć W załączeniu pomocna tabelkaZeszyt23.pdf 1
MaNioo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) Od tego trzeba było zacząć W załączeniu pomocna tabelkaWitam, Logi statyczne [bieg jałowy] na rozgrzanym silniku: Log (0 - 013,018,023) Coś z tego wynika? Ciakwostka! Sprawdzając sobie grupę 000 pole nr 10 (masa powietrza dolotowego - dobrze tłumaczę?) gdzie wartości powinny się mieścić pomiędzy 63-105 moja wartośc utrzymywała się na poziomie 140-141. Co to oznacza? Z czym jest problem? @edit Dodatkowo okazało się że miałem uszkodzony czujnik płynu chłodzącego (g62) Wymieniłem go. Dzisiaj zrobię raz jeszcze logi, zobaczę czy coś się zmieniło. Edytowane 20 Czerwca 2013 przez MaNioo
adamas Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2013 ELo Logi, źle nie wyglądają. Bip-y troszkę masz wysokie. Co do wskazań z przepływki spróbuj ją wyczyścić ( ja swoją potraktowałem preparatem do czyszczenia gaźników, pod żadnym pozorem nie pchaj do niej paluchów, szmat ani pędzla). No i jeszcze czujnik temp. wody. Rozumiem, że na desce było ok, do sterownika szły durne wskazania. To też mogło być przyczyną trudnego rozruchu. Pzdr
MaNioo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) Przepływki?;p Gdzie ją znaleźć? [sorry, za durne pytanie, ale jakimś specem nie jestem.] A mógłbyś podać nazwę preparatu? Jeśli masz jakiś sprawdzony, byłbym wdzięczny. Edytowane 20 Czerwca 2013 przez michał JAGODA# Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam
adamas Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2013 ELo To co na zdjęciu to przepływomierz ( przepływka ) znajdziesz ją na rurze powietrza, stojąc przodem do samochodu, po prawej stronie, żeby ją zobaczyć nie musisz demontować osłony. Co do preparatu nie pomogę, zużyłem opakowanie wyrzuciłem i zapomniałem. Wiem, że był to preparat do czyszczenia gaźników, znanego producenta chemii samochodowej. Pzdr 1
MaNioo Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2013 Ok. Już wiem. Dzięki wielkie za pomoc:) Po przeczyszeniu przepływki odezwę się znowu i napiszę czy problem ustąpił.Jeśli nie to samochód idzie do mechanika. Po powrocie też napiszę co było zrobione, o ile mechanik pomoże:)Pozdrawiam.
Jeżu Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2013 adamas To zamieściłeś na foto to nie przepływomierz tylko czujnik ciśnienia doładowania Przepływomierz w tym silniku jest tutaj: 1
adamas Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2013 ELo To jest nas dwóch, którzy wiedzą czego foto zamieściłem, czekałem kto to wyłapie.....specjalnie wrzuciłem fotkę z widoczną metką Taki test na spostrzegawczość. A ten EGR taki ufafluniony Sorki za wprowadzenie w błąd ale nie mogłem się powstrzymać. Pzdr
Jeżu Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dowcipniś.... Ten "czysty" egr to nie mój.... ( U mnie gdzie indziej)
adamas Opublikowano 21 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2013 Właśnie mój wygląda tak samo i wstydziłem się fotkę wrzucić
Rekomendowane odpowiedzi