sully Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 Witajcie, chciałem się zwrócić o poradę, a mianowicie co jakis czas podczas jazdy zapala się żółta kontrolka oleju z napisem sensor. Do tego wskażnik pokazujący temperaturę bardzo szybko dochodzi do 90 stopni. Wydaje mi się, że nie jest mozliwe aby silnik tak szybko się rozgrzał, bo temp osiągana jest zanim wyjadę z osiedla:) Jak już osiągnie temp to stoi i ani drgnie.Trzecią rzeczą jest, czy jeżeli poziom oleju spadnie poniżej min, to czy na Fisie powinienem być w jakiś sposób poinformowany o tym. Pytam ponieważ oleju było tyle, że bagnet nawet był za krótki, żeby go dosięgnąć Czy jest możliwe, aby te trzy rzeczy były ze sobą powiązane?z góry dzięki za odp
adamas Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 ELo Skoro miałeś tyle oleju, że bagnet stał się za krótki, znakiem tego za mało miałeś tego oleju. Jak najszybciej uzupełnij do właściwego poziomu czyli 3/4 podziałki na bagnecie. Silnik szybko się rozgrzewa bo jest mało oleju.... Jeżeli poziom oleju spadnie poniżej czujnika w misce zostaniesz o tym poinformowany odpowiednim komunikatem na wyświetlaczu FIS. Pzdr
sully Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 Dzięki adamas za szybką odpowiedź. Przepraszam, ale pominąłem mały fakt, mianowicie zrobiłem małą kosmetykę silnika tj. wymiana uszczelki pod głowicą i kapą + regeneracja głowicy, przy czym oczywiście zalałem silnik nowym olejem. Poziom oleju jest ok.Natomiast kontrolka oleju z napisem sensor tak jak się pokazywała to się pokazuje, a co do temperatury, to przed tymi operacjami z silnikiem szybko wzrastała, ale teraz to wskazówka idzie w mgnieniu oka. Dodam tylko, że jak wskażnik na konsoli pokazuje 90 stopni to chłodnica jest jeszcze zimna.W poniedziałek pożyczam od znajomego kompa, to może coś pokaże. pzdr
adamas Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) W takim razie sprawdź czujnik poziomu oleju... Ja profilaktycznie raz na miesiąc zaglądam do bagnetu bo jakoś nie wierzę elektronice. Co do wzrostu temp. na desce, porównaj wskazania z Vag-a może masz walnięty czujnik.Pzdr Edytowane 20 Lipca 2013 przez adamas
kokojumbo Opublikowano 20 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Nie rozumiem. Piszesz w pierwszym poscie ze bagnet nie siega do oleju, a w drugim ze poziom jest ok to jak w koncu z tym poziomem ? adamas dobrze Ci pisze, czujnik oleju pal licho bo zawsze bagnetem mozesz sprawdzic, ale jezeli temperature Ci zle pokazuje, a masz np. termostat uszkodzony i caly czas w pozycji zamknietej to mozesz silnik przegrzac. Zdarzaja sie takie "combo". Edytowane 22 Lipca 2013 przez kokojumbo
sully Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2013 Po podłączeniu po VAG-a wyrzuciło dwa błędy:16497 - czujnik temp powietrza zasysanego - wysokie napięcie17964 - ciśnienie turbosprężarki - granica nieosiągniętaBłędy były sporadyczne i po ich wykasowaniu i ostrych przejażdżkach na razie nie wyskakują. Mam jescze małe pytanko, jak za pomocą VAG-a psrawdzić temp plynu chłodzącego, aby porównać go ze wskażnikiem na desce. W którym bloku powinienem pztrzeć. Pytanie może banalne, ale nie siedze z tym na codzień.pzdr
adamas Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2013 ELo 01 - Engine, 08 - Meas. blocks, grupa 01 Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi