Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.Mam taki problem ze samochod zle zapala przy minusowych temperaturach(zaczyna zle palic juz od 2 stopni w doł czyli na minus)Dodam ze na ciepłym pali za kazdym razem,lecz na zimnym w mroz kreci i zapala za kazdym razem ale z trudnascia mu to przychodzi.Jak sie go zapala to trzeba czasami trzymac go na rozruszniku i po jakims czasie załapie(tak jakby paliwa mu brakowało).Nie wiem gdzie sie udac,czy co kolwiek robic,mechanicy mnie kasuja a nic nie robia  ztym.Prosze o pomoc.pozdr

 

 

 

w Aucie wymieniłem:swiece zarowe,akumulator,rozrusznik,turbine(ustawiona synchronizacjia)filtry i dalej jest ten problem.

Opublikowano (edytowane)

Ustaw go przodem w dół (z górki) i sprawdź czy odpala. Może wina nie tkwi w tym czy ciepły czy zimny tylko czy stoi długo czy krótko pod górkę. Jeśli odpali z górki to oznacza zapowietrzanie się układu paliwowego.

Edytowane przez stempel
Opublikowano (edytowane)

zbytnio nie mam u siebie gorzystego terenu ale sproboje cos zainicjowac.

Jezeli bedzie tak jak mowisz co w dalszym kierunku trzeba robic?

dzieki bardzo za odpowiedz

Edytowane przez michał JAGODA#
Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Walczę u siebie z podobnym problemem w A4 B7, ale tak jak mówię u mnie temperatura nie ma wpływu, raczej czas i pozycja (przód pod górkę)

z górki zawsze odpala.

 

Jako pierwsze sprawdziłem pompę podciśnienia (rozszczelniają się) niestety u mnie to nie to,

jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy pompowtrysków w tym tygodniu - mam nadzieję że pomoże,

pochwalę się napewno.

Edytowane przez michał JAGODA#
Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

pochwal sie  co ci zdziałaja:) Mozesz mi powiedziec w ktorym miejscu jest tam pompa?gdyz moze u mnie bedzie taka przyczyna ze sie rozszczelniła;/

 

i Ile kosztuje cie wymiana uszczelniaczy łacznie z robota?moze tez bym sie wybrał jakby u ciebie  to pomogło.

Edytowane przez michał JAGODA#
Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam
Opublikowano

ELo

 

Przykręcona jest do tylnej części głowicy ( od strony grodzi silnika ) Po zdjęciu górnej osłony silnika, widać ją jak na dłoni. Skoro macie problemy ze zlokalizowaniem tej pompy w swoim silniku, nie radzę zabierać się za samodzielny demontaż czy też naprawę.

 

Pzdr

  • Upvote 1
Opublikowano

ja na pewno sam nie bede tego rozkrecac tylko chce zdiagnozowac czy nie ma wycieku:) daj znac jaki jest efekt po wymianie uszczelniaczy w b7:)

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza nocka po wymianie uszczelniaczy - odpalił na dotyk (15 godzin "pod górkę").

 

Po drugiej nocy - odpalił na dotyk.

Edytowane przez stempel
Opublikowano

czyli jednak to jest przyczyna;/ bede musiał sie wybrac.A jaki jest koszt całej wymiany?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Heyaa

Dzisiaj byłem na wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach.Nie były w najgorszym stanie ale wymienili wszystkie +nowe sruby.Kat Był przestawiony o 200stopni.Podziele sie z wami wrazeniami po pierwszej nocy,narazie auto chodzi bez problemu.

Opublikowano

dzisiaj z rana było -2 i po wymianie uszczelniaczy dalej samochod zle zapala;/dodam ze silnik zdaje sie minimalnie mocniejszy,tyka idealnie,ale co moze byc dalej przyczyna tego?

moze czujnik temperatury cieczy?ma to cos wspolnego z odpalaniem?albo moze przepływomierz?jak to sprawdzic?jak poodpinam kostki to sprawdze to w jakis sposob czy nic to mi nie pomoze?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mojego brata były te samy problemy z odpalaniem. Wymienił czujnik temperatury cieczy i jak ręką odjął. Zaczął palić po zimnych nockach więc wymień ten czujnik i powiedz jakie efekty.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

ELo

 

Widzę, że lubicie bawić się w zgadywanki i wymianę wszystkiego co ktoś napisze. Proponuję zmienić samochód, na taki który odpala :) A tak na serio może przydałoby się Vaga podłączyć, sprawdzić temp, dawki rozruchu, dawki i korekty PD, itd... Zmierzyć ciśnienie na tandempomie- -to już bez vaga. Ludzie nauczcie się przeprowadzać diagnostykę a nie bawić się w zgadywanki na forum.  U mnie przyczyną ciężkiego rozruchu był walnięty PD

 

Pzdr

  • Upvote 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Byłem u mechanika ktory robi softy na chip tunning.Sprawdzal wszystko jeszcze raz "wtryski pompe,dawki rozruchu itp" i powiedział ze wszystko sie zgadza i nie ma czego sie czego czepic.Własnie tez obstawiał na czujnik temp. gdyz  sa zasniedziałe styki i nie moglismy wyciagnac czujnika i wymienic go na drugi bo tak jakby go zassało i nie chciało puscic a nie chcielismy ryzykowac zeby wyleciał płyn bo dopiero nowy zalałem,takze bedziemy sie tym bawic w najblizszym tygodniu,druga sprawa jest taka ze na Vagu na tescie licznika pokazało ze cos jest z licznikiem bo nie pokazuje temp  na zegarach i nie daje gongu podczas przekroczenia zadanej predkosci.Nie wiem czy to tego moze byc wina,ale zobacze po wymianie czujnika.Druga sprawa to EGR.Ostatnio falowały mi obroty na postoju i z egr leciały spaliny to zesmy go wyciagneli w celu wyczyszczenia,po wyciagnieciu ukazał nam sie zasyfiony sadza a klapka gaszaca byla praktycznie zamknieta i dlatego auto było takie słabe.PO wyczyszczeniu samochod nabrał mocy iostatnio przy -5 odpalił bez zajakniecia nawet.Nie wiem czy to była wina tego ale auto od tego czasu zwinniej jezdzi i ma lepszy rozruch.dam znac jak po wymianie czujnika.

Pzdr

Opublikowano

ELo

 

EGR zasyfiony sadzą, żadna rewelacja, raczej normalny widok. Przy prawie zamkniętej klapie gaszącej nie odpaliłbyś auta nawet przy +20 stopniach, poza tym samoczynnie się nie zamknie, ponieważ jej pozycja jest normalnie otwarta, więc sprawdź zawór vacuum od niej.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

ona była tak zabrudzona ze nie chciała sie wogole ruszac,po wyczyszczeniu chodzi bardzo dobrze,zobaczymy jak bedzie jakis wiekszy mroz co sie bedzie działo.

Dam znac co i jak.

Pzdr

Edytowane przez michał JAGODA#
Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie