edison22 Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 witam.Mam taki problem ze samochod zle zapala przy minusowych temperaturach(zaczyna zle palic juz od 2 stopni w doł czyli na minus)Dodam ze na ciepłym pali za kazdym razem,lecz na zimnym w mroz kreci i zapala za kazdym razem ale z trudnascia mu to przychodzi.Jak sie go zapala to trzeba czasami trzymac go na rozruszniku i po jakims czasie załapie(tak jakby paliwa mu brakowało).Nie wiem gdzie sie udac,czy co kolwiek robic,mechanicy mnie kasuja a nic nie robia ztym.Prosze o pomoc.pozdr w Aucie wymieniłem:swiece zarowe,akumulator,rozrusznik,turbine(ustawiona synchronizacjia)filtry i dalej jest ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 28 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Ustaw go przodem w dół (z górki) i sprawdź czy odpala. Może wina nie tkwi w tym czy ciepły czy zimny tylko czy stoi długo czy krótko pod górkę. Jeśli odpali z górki to oznacza zapowietrzanie się układu paliwowego. Edytowane 28 Października 2013 przez stempel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) zbytnio nie mam u siebie gorzystego terenu ale sproboje cos zainicjowac. Jezeli bedzie tak jak mowisz co w dalszym kierunku trzeba robic? dzieki bardzo za odpowiedz Edytowane 30 Października 2013 przez michał JAGODA# Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 29 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) Walczę u siebie z podobnym problemem w A4 B7, ale tak jak mówię u mnie temperatura nie ma wpływu, raczej czas i pozycja (przód pod górkę) z górki zawsze odpala. Jako pierwsze sprawdziłem pompę podciśnienia (rozszczelniają się) niestety u mnie to nie to, jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy pompowtrysków w tym tygodniu - mam nadzieję że pomoże, pochwalę się napewno. Edytowane 19 Grudnia 2013 przez michał JAGODA# Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 (edytowane) pochwal sie co ci zdziałaja:) Mozesz mi powiedziec w ktorym miejscu jest tam pompa?gdyz moze u mnie bedzie taka przyczyna ze sie rozszczelniła;/ i Ile kosztuje cie wymiana uszczelniaczy łacznie z robota?moze tez bym sie wybrał jakby u ciebie to pomogło. Edytowane 30 Października 2013 przez michał JAGODA# Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Nie wiem dokładnie, wydaje mi się że pompa znajduje się gdzieś z tyłu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 ELo Przykręcona jest do tylnej części głowicy ( od strony grodzi silnika ) Po zdjęciu górnej osłony silnika, widać ją jak na dłoni. Skoro macie problemy ze zlokalizowaniem tej pompy w swoim silniku, nie radzę zabierać się za samodzielny demontaż czy też naprawę. Pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 ja na pewno sam nie bede tego rozkrecac tylko chce zdiagnozowac czy nie ma wycieku:) daj znac jaki jest efekt po wymianie uszczelniaczy w b7:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) Pierwsza nocka po wymianie uszczelniaczy - odpalił na dotyk (15 godzin "pod górkę"). Po drugiej nocy - odpalił na dotyk. Edytowane 2 Listopada 2013 przez stempel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 czyli jednak to jest przyczyna;/ bede musiał sie wybrac.A jaki jest koszt całej wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 3 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Całkowity koszt - 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 HeyaaDzisiaj byłem na wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach.Nie były w najgorszym stanie ale wymienili wszystkie +nowe sruby.Kat Był przestawiony o 200stopni.Podziele sie z wami wrazeniami po pierwszej nocy,narazie auto chodzi bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 dzisiaj z rana było -2 i po wymianie uszczelniaczy dalej samochod zle zapala;/dodam ze silnik zdaje sie minimalnie mocniejszy,tyka idealnie,ale co moze byc dalej przyczyna tego? moze czujnik temperatury cieczy?ma to cos wspolnego z odpalaniem?albo moze przepływomierz?jak to sprawdzic?jak poodpinam kostki to sprawdze to w jakis sposob czy nic to mi nie pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.anzelm Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 U mojego brata były te samy problemy z odpalaniem. Wymienił czujnik temperatury cieczy i jak ręką odjął. Zaczął palić po zimnych nockach więc wymień ten czujnik i powiedz jakie efekty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 ELo Widzę, że lubicie bawić się w zgadywanki i wymianę wszystkiego co ktoś napisze. Proponuję zmienić samochód, na taki który odpala A tak na serio może przydałoby się Vaga podłączyć, sprawdzić temp, dawki rozruchu, dawki i korekty PD, itd... Zmierzyć ciśnienie na tandempomie- -to już bez vaga. Ludzie nauczcie się przeprowadzać diagnostykę a nie bawić się w zgadywanki na forum. U mnie przyczyną ciężkiego rozruchu był walnięty PD Pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Byłem u mechanika ktory robi softy na chip tunning.Sprawdzal wszystko jeszcze raz "wtryski pompe,dawki rozruchu itp" i powiedział ze wszystko sie zgadza i nie ma czego sie czego czepic.Własnie tez obstawiał na czujnik temp. gdyz sa zasniedziałe styki i nie moglismy wyciagnac czujnika i wymienic go na drugi bo tak jakby go zassało i nie chciało puscic a nie chcielismy ryzykowac zeby wyleciał płyn bo dopiero nowy zalałem,takze bedziemy sie tym bawic w najblizszym tygodniu,druga sprawa jest taka ze na Vagu na tescie licznika pokazało ze cos jest z licznikiem bo nie pokazuje temp na zegarach i nie daje gongu podczas przekroczenia zadanej predkosci.Nie wiem czy to tego moze byc wina,ale zobacze po wymianie czujnika.Druga sprawa to EGR.Ostatnio falowały mi obroty na postoju i z egr leciały spaliny to zesmy go wyciagneli w celu wyczyszczenia,po wyciagnieciu ukazał nam sie zasyfiony sadza a klapka gaszaca byla praktycznie zamknieta i dlatego auto było takie słabe.PO wyczyszczeniu samochod nabrał mocy iostatnio przy -5 odpalił bez zajakniecia nawet.Nie wiem czy to była wina tego ale auto od tego czasu zwinniej jezdzi i ma lepszy rozruch.dam znac jak po wymianie czujnika.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 ELo EGR zasyfiony sadzą, żadna rewelacja, raczej normalny widok. Przy prawie zamkniętej klapie gaszącej nie odpaliłbyś auta nawet przy +20 stopniach, poza tym samoczynnie się nie zamknie, ponieważ jej pozycja jest normalnie otwarta, więc sprawdź zawór vacuum od niej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) ona była tak zabrudzona ze nie chciała sie wogole ruszac,po wyczyszczeniu chodzi bardzo dobrze,zobaczymy jak bedzie jakis wiekszy mroz co sie bedzie działo. Dam znac co i jak. Pzdr Edytowane 6 Stycznia 2014 przez michał JAGODA# Nie cytuj posta pod postem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi