Skocz do zawartości

mc.anzelm

Użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B5
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1800
  • Moc KM
    125
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdów

Osiągnięcia mc.anzelm

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Siemka w moim a4 b5 pod filtrem kadłubowym znajduje się jakieś dziwne urządzenie z taką jakby korbką. Do czego to służy? Pytam bo mam te korbkę urwaną... I nie wiem czy to wina tego urządzenia, że klima się nie włącza. Jak podepnę sprężarkę na krótko to wtedy się włącza.
  2. Siemka koledzy. Piszę z pytaniem jak dokręcać wahacze. Czy mam to zrobić na opuszczonym samochodzie czy koło może wisieć w powietrzu i wtedy dokręcać? Myślę, że na opuszczonym ale pytam tak w ramach formalności. Pozdrawiam
  3. Cześć. No i będzie za niedługo problem z pracą motoru mojego samochodu gdyż klekocze 1 zawór... Olej w silniku jest ale i tak klekocze dalej... Idąc poradami taty to gdy się silnik zajedzie to lepiej będzie(taniej i szybciej) wsadzić nowy silnik. Teraz pytanie, czy mogę zastąpić 1.8-->1.8t? Elektryka musiała by być kombinowana? Nowa mapa? Jakieś dodatkowe części albo coś? Cieszył bym się z wypowiedzi kogoś kto robił taką przekładkę. Pozdrawiam. Myślę też nad TDI. Co będzie prościej wsadzić i ogarnąć?
  4. Ojciec kumpla posiada Peugeota też w HDI i miał ten sam problem sprawdzali wszystko po kolei i wszystko było okey ale auto nadal jechało max 100km/h okazała się, że jakieś sitko się przekręciło o 90 stopni (jak dobrze pamiętam to w kacie). I nie pamiętam co z nim zrobili czy wycięli czy spowrotem osadzili tak jak ma być ale auto już jeździ normalnie.
  5. Może zacznij od sprawdzenia całego wydechu? Czy nie jest któraś opaska poluzowana albo czy nie jest pęknięty kolektor wydechowy.
  6. U mojego brata były te samy problemy z odpalaniem. Wymienił czujnik temperatury cieczy i jak ręką odjął. Zaczął palić po zimnych nockach więc wymień ten czujnik i powiedz jakie efekty. Pozdrawiam
  7. No i wpadł przepływomierz I silnik jest już zdrowy w 100% powróciły równe wolne obroty, brak muła. Tylko z tego co widzę to najbardziej ciągnie przy 4k rpm a wcześniej przy ponad 3 Ale może to i lepiej Czekam na odpowiedź fachowca czy katalizator zmniejszy spalanie czy nie? Bo jak nie to chyba go wywalę. A różnicy przed nowy/używanym przepływomierzem nie widziałem. Szkoa że za 100 zł zrobiłem tylko ponad 150km
  8. No i Panowie wstawiłem kata wygląda dosyć schludnie jak na moją robotę ;D po wymianie przepływomierza powiem czy się polepszyło Plus taki, że już nie kopci tak jak prze założeniem. Być może i zmniejszy się spalanie
  9. Siemka. Mam pytanko. Wypali takie coś jak bym chciał wrzucić katalizator od seata cordoby 1.6 do mojej audi 1.8? Nie będzie nic go blokować ani żadnych efektów ubocznych? Pozdrawiam.
  10. Cześć koledzy. Mam problem ze swoją audicą. Mianowicie podgrzewanie tylnej szyby. Prąd na przycisku jest OK Przekaźnik pstryka OK Bezpiecznik i prąd na nim OK Na + przy szybie(czerwony kabelek) BRAK prądu Podpinam + z innego źródła = brak reakcji, żadnej iskierki ani nic.. Czyżby nie było masy po drugiej stronie szyby? Problem mam też taki że nie wiem jak rozebrać te plastiki na słupkach tylnych, bo nie wiem jak ściągnąć tylne oparcie, bo te słupki od zagłówków trzymają i nie wiem jak to ściągnąć :/ A do plusa na szybie dostałem się, bo ktoś tam grzebał i naderwał plastik więc urwałem go do końca i później jak to naprawie to go przykleję. Stojąc przodem do auta to p[rawy tylny słupek + a lewy masa i przy tym lewym też ktoś grzebał, bo jest klejony plastik.. Liczę koledzy na jakieś pomysły, bo już nie wiem co może być :/
  11. Siemanko Jestem Andrzej Audicami jeżdżę od małego ale swoje prywatne audi mam od ponad tygodnia jest to a4b5 1995 1.8 Mam z nim kilka problemów i liczę na waszą pomoc Pozdrawiam guys!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie