SKALD79 Opublikowano Wtorek o 10:44 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 10:44 Posiadam bramę wiśniowski z napędem mido 600 pracuje na czestotliwości 433,92. w aucie jest czestosliwsc 433.92 MHz-434.42 Mhz,będzie to działąć?
januszbi Opublikowano Wtorek o 12:41 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 12:41 Podawałem kilka miesięcy temu jaki element trzeba dokupić do bramy i zainstalować go przy sterowniku bramy i będziesz mógł korzystać z tej dokładnie bramy, otwierając ją i zamykając z MMI w Audi. Gdy jest kilka bram do otwarcia, np 3 bramy, to trzeba kupić 3 takie urządzenia, bo to działa w ten sposób, że zmienia częstotliwość na tę amerykańską. Albo drugie wyjście założyć w tylnym zderzaku moduł do otwierania na Europę. To teoretycznie pozwala Ci otwierać autem z MMI wszystkie bramy z częstotliwością europejską. Jakby co to dysponuję takim. I w jednym i drugim przypadku, koszt około 200 zł.
Bednar1991 Opublikowano Wtorek o 19:09 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 19:09 Tylko u kolegi częstotliwość się niby pokrywa samochodu z bramą.
SKALD79 Opublikowano Wtorek o 19:43 Autor Zgłoś Opublikowano Wtorek o 19:43 o włąśnie ,i o dziwo nie chciał sie sparować pilot garazowy z nadajnikiem który znajduje sie w lusterku.....
keisim Opublikowano Wtorek o 19:49 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 19:49 (edytowane) Cześć. Korzystam z pilotów na 868MHz, więc nie sparuję ich z moim autem, w którym mam tylko obsługę 433MHz. Mogę jednak podpowiedzieć, że próbowałem z pilotem 433MHz i też miałem problem. Pomogło długie, naprawdę długie trzymanie wciśniętego pilota w okolicy lusterka podczas parowania. Podejrzewam, że oprócz częstotliwości pracy kluczowe znaczenie może mieć rodzaj kodowania stosowany w danym systemie napędu. Prawdopodobnie nie każdy system da się "sklonować" z użyciem Homelink'a w samochodzie. Edytowane Wtorek o 19:53 przez keisim
SKALD79 Opublikowano Wtorek o 20:02 Autor Zgłoś Opublikowano Wtorek o 20:02 (edytowane) No ja trzymałem tak długo aż kontrolka na pilocie po prostu zgasła,więc pilot na pewno już się nie parował...jaka informacja wyskoczyła ci na MMI jak udało ci się sparować? Edytowane Wtorek o 20:03 przez SKALD79
keisim Opublikowano Wtorek o 20:16 Zgłoś Opublikowano Wtorek o 20:16 Niestety szczegółów nie pamiętam... ale bodajże jak parowanie się nie powiodło to pojawiał się jakiś komunikat z informacją o błędzie, a w przypadku kiedy sparował się prawidłowo to tego komunikatu nie było.... i po wciśnięciu ikonki pilota/Homelink pojawiała się wcześniej wprowadzona nazwa
SKALD79 Opublikowano Środa o 10:36 Autor Zgłoś Opublikowano Środa o 10:36 No nic zakupie urządzenie domontuje do napędu i zobaczymy co bedzie.
Bednar1991 Opublikowano Środa o 14:23 Zgłoś Opublikowano Środa o 14:23 Zobacz jeszcze w kanale 09 adaptacje - masz tam coś takiego jak częstotliwość bramy garażowej.
Rekomendowane odpowiedzi