klabbe21 Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2011 Witam forumowiczów szukam info na temat regulacji drzwi konkretnie drzwi od kierowcy w czasie jazdy słysze świst wiatru drzwi lekko opuszczone i nie domykaja sie od reki trzeba mocniej pchnąć wszelka pomoc mile widziana pozdro
Jeżu Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2011 Odnośnie regulacji drzwi: Regulacja wzdłużna – Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-) – Moment dokręcenia 32 Nm – Zawias drzwi -1-. – Słupek -A--3- – Drzwi -2- Regulacja względem środka samochodu Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi. * Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja. * Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części. – Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie) – Moment dokręcenia 32 Nm Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu). Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi. Regulacja za pomocą klina zamykającego – Poluzować śruby -2-. – Do regulacji poziomej zastosować oznaczenia, patrz strzałki -a- lub patrz strzałki -c-. – Przesuwać klin zamykający -1-, aż drzwi będą ustawione równo z konturem nadwozia. Wskazówka Regulacja może być wykonana tylko w kierunku środka pojazdu, a nie na wysokość. – Do regulacji wysokości zastosować oznaczenia, patrz strzałki -b- lub patrz strzałki -d-. – Klin zamykający przy poprawnym ustawieniu musi trafiać w środek zamka drzwi. – Dokręcić śruby momentem 25 Nm. Wymiary szczelin – Wymiar A = 3,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi drzwiami z przednim błotnikiem) – Wymiar B = 4,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi a tylnymi drzwiami) 2
klabbe21 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam po długiej nieobecności pragnę podziekować za pomoc a usterka była taka ze auto było bite (niestety)i lakiernik zle poskładał blachy drzwi wystawały minimalnie poza nadkole i łapały wiatr ale dzieki jeszcze raz za pomoc
maurycy Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) Czesc,Dzis poszlismy z moja dziewczyna zobaczyc skutki opadow i sztormu nad morze. Caly czas mocno wialo i moja dziewczyna otwierajac drzwi puscila je - poniewaz to audi drzwi sie nie wyrwaly, ale przesunal sie zawias Podejrzewam ze dolny cofnal sie w kierunku przodu i troche w dol. Mam pytanie: rysunek A57-0104 przedstawia widok z gory przy zamknietych drzwiach?Lewa skrajna srube A widze (bardzo trudny dostep do niej) natomiast gdzie jest prawa sruba A? Musze od srodka zdjac oslone brzegu drzwi?Bede wdzieczny za potwierdzenie. Jedyny minus ze nie mam klucza dynamometrycznego, a tutaj wazne jest dobre przykrecenie zawiasow, ale to podajde do sklepu i go kupie.pozdrowienia!m@uryc Edytowane 6 Listopada 2011 przez maurycy
Jeżu Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2011 Osobiście sam tego nie robiłem i nic poza manualem nie dodam, ale bez klucza dynamometrycznego można sobie poradzić. Wszystko z "czuciem"
Rekomendowane odpowiedzi