kris3510 Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Na początek pozdrawiam wszystkich.(i sorki ,jeśli piszę nie tam gdzie trzeba).Od roku mam audi a4 b6 2,0 Pb 131km. Avant. Jestem z autka bardzo zadowolony,pomimo tego, iż z czasem odkryłem,że jest po lekkich przejściach.(Co za niespodzianka )No cóż,życie.Wszystko pięknie,tylko nie wiem ,co mu dolega.Od pewnego czasu w regularnych odstępach co ok. 100 km. zapala sie kontrolka poziomu oleju,nie ważne ,czy jest pół czy max na bagnecie. Gaśnie,gdy sprawdzam stan oleju na bagnecie. i po ok. 100 km. znowu sie zapala,jak w zegarku. Wymieniłem czujniki poziomu i ciśnienia oleju,odmę no i sprawdzone mam styki od czujnika aż po samą prawie deskę.Po podłączeniu do komp. wyskakuje taki błąd; 00562 Czujnik temperatury poziomu oleju-G266 Otwarty zwarty obwód do plusa. (??? )Po wymianie odmy oprócz tego,że spadło zużycie oleju zmalała też regularność tzn. raz zapaliła się po 118, raz po 97, a innym razem po 218 km.Może nie jest to poważna usterka,ale bardzo wpieniająca.No i kończą mi sie już pomysły. Macie jakieś sugestie? Pzdr. Krzysiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sprawdz dobrze jeszcze raz ten czujnik G266. Czujnik temperatury oleju o ile sie nie myle to G8, ale komputer wyraznie krzyczy o G266. Rozumiem, ze czujnik kupiles nowy, a i sam go wymieniales czy zleciles w serwisie? Slyszalem juz o przypadkach, ze zamiast wymieniacchlopaki czyszcza tylko styki ... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris3510 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam ponownie.CD. kontrolki.Zauważyłem dziś,że gaśnie także,jak odkręciłem korek wlewu oleju,(a odkręcał się jak zassane konfitury),więc może to nie elektronika,ale coś z ciśnieniem w silniku? (ciśnienie na pompie oleju mam wzorowe). Chyba poproszę o konsultację Dr.House. pzdr.Krzysiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 uuu To sprawdź odmę. Możesz mieć coś z odpowietrzaniem skrzyni korbowej. A gaśnie bo otwierasz maskę a tam w zamku jest "krańcówka" Spróbuj bez otwierania korka....Sama maska...będzie gasł...... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris3510 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 uuu To sprawdź odmę. Możesz mieć coś z odpowietrzaniem skrzyni korbowej. A gaśnie bo otwierasz maskę a tam w zamku jest "krańcówka" Spróbuj bez otwierania korka....Sama maska...będzie gasł......Witam ponownie.Spróbowałem bez otwierania korka....Samą maską....nie gasł....(takie to moje zwichrowane poczucie humoru).Jak pisałem wcześniej,wymieniłem odmę,ale tylko tą fajkę z gruszką ,może oprócz tego trzeba wymienić coś jeszcze.Zauważyłem też,że mam zaolejoną,przy złączu przy silniku,rurę odchodzącą do filtra powietrza.Może powinienem iść tym tropem? Pzdr. Krzysiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris3510 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 A może jest gdzieś przy odmie jakiś zawór zwrotny,który jest uszkodzony,co może powodować złe odpowietrzanie skrzyni korbowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi