adamas Opublikowano 20 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 WitamKrótko i na temat, czego potrzebuję żeby dogadać się ze swoim autem ?Z tego co wyczytałem kolega Jeżu poleca interface VAG 10.6, ok to jest do załatwienia. Jaki program do obsługi?, który będzie chodził pod WIN 7 i nie będzie robił problemu z połączeniem. Jestem zupełnie zielony w tym temacie i mam zamiar pouczyć się na swoim samochodzie .Za wszystkie rady i sugestie z góry serdecznie dziękuję.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 22 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Ja zakupilem od viakena VAG OBD2 na USB (http://www.viaken.pl/pl/viaken-professional/interfejs-vw-audi-skoda-seat-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-104.html)Jest jeszcze druga wersja, tansza, ale ona jest robiona na chinskich ukladach, ta drozsza na polskich. Ja mam ta drozsza i bez problemu dziala z moja B6. Program to VCDS, wersja jesli dobrze pamietam, to: 409-1 . U mnie bez problemow na wirtualnej maszynie odpalilo pod Win7.Po odpaleniu udalo mi sie bez klopotow zrobic pelna diagnoze, uruchomilem w module komfortu pare opcji jak zamykanie centralnego przy predkosci > 15km/h, klapy bagaznika itd.Na plycie od viakena dostaniesz instrukcje + duzo pdfow z opisami, w program bedziesz musial sie sam zaopatrzyc.Ten link tez moze Ci sie przydac, jak pogrzebiesz na tej stronie znajdziesz informacje do B6 i na ktorych kanalach co mozesz znalezc i jak wlaczyc/wylaczyc pewne funkcje.Pozdrowienia!Maurycy Edytowane 22 Maja 2011 przez maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...