Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Witam, mam problem że po odpaleniu auta słyszę szum w tylnym prawym głośniku traw ok. 3s i jest cisza w nim. po odczytaniu błędów mam takie coś ale nie wiem gdzie szukać problemu, wszystkie głośniki działają oprócz właśnie tylnego prawego 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 0512 - Tylny prawy głośnik niskotonowy B1067 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:11 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0513 - Tylny prawy głośnik wysokotonowy B1068 13 [009] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 210 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:05 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0517 - Przedni prawy głośnik niskotonowy B1062 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:10 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0518 - Przedni prawy głośnik wysokotonowy B1064 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:05 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0522 - Przedni lewy głośnik niskotonowy B105F 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:10 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0523 - Przedni lewy głośnik wysokotonowy B1061 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:05 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0527 - Tylny lewy głośnik niskotonowy B1065 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:10 Napięcie zacisku 30: 12.4 V 0528 - Tylny lewy głośnik wysokotonowy B1066 13 [008] - Przerwa w obwodzie [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 233626 km Data: 2024.04.19 Czas: 20:00:05 Napięcie zacisku 30: 12.4 V
  3. Cześć , nazywam się Dawid Mam Audi A3 8V 2.0 TDI S-Tronic
  4. witam mam na imię janusz jestem posiadaczem audi a6c5 z 2001 rok wersja sedan silnik 2,4 benzyna
  5. Witam wszystkich piszę z prośbą o pomoc. Samochod dlugo się grzeje spalanie po uruchomieniu silnika pokazuje mi średnia 20l/100km. Ogólnie jak uda się złapać 90°C to tylko jak ruszę lub włączę ogrzewanie to temperatura spada na 80°C. Wymienione zostało: Termostat Czujnik 2x Pompa wody Dodatkowa pompa plynu chłodniczego Egr Jeśli ktoś miał taki przypadek bardzo proszę o podpowiedź gdzie jeszcze mogę szukać, samochod był już u 5 mechaników i każdy rozkłada ręce. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  6. Siemka nazywam się Bartosz Posiadam audi a3 8p 2.0 tdi 2010r
  7. Cześć! Tu Krzysiek, jeżdżę A4 B8 i jest to już moje czwarte audi
  8. Wczoraj
  9. Witam. akutalnie Audi A4 B9 Avant 2.0 190KM, poluje na A5 w benzynie Pozdrawiam Kacper
  10. Witam. Posiada audi a4b6 1.9 TDI quattro. Padl mi tylni dyferencjał ETQ 170902 Idzie tam włożyć inny bo ciężko znaleźć ten etq
  11. Ostatni tydzień
  12. Dzień dobry. Czekam na Audi z USA i muszę kupić kurtyny. Widzę, że Allegro sprzedaje poduszki z numerem OEM 80F880742F. Ale według amerykańskiej strony internetowej numer artykułu to 80A-880-742-L. Nie mogę znaleźć żadnych ofert dla artykułu amerykańskiego. Czy możecie mi powiedzieć, czy poduszki ze sportbacka pasują do zwykłego Q5? Linki referencyjne: Allergo https://allegro.pl/oferta/kurtyna-airbag-lewa-prawa-q5-80a-sportback-orygina-13800580098 USA Q5 kurtyna https://audi.oempartsonline.com/oem-parts/audi-head-air-bag-80a880742l?c=Zz1lbGVjdHJpY2FsJnM9YWlyLWJhZy1jb21wb25lbnRzJmw9NyZuPUFzc2VtYmxpZXMgUGFnZSZhPWF1ZGkmbz1xNSZ5PTIwMjMmdD1wcmVzdGlnZSZlPTItMGwtbDQtbWlsZC1oeWJyaWQtZXYtZ2FzLW1oZXY%3D Dziękuję bardzo!
  13. Witam. Z Audi było a3 8v 1.6 TDI, a4 b8 2.0 TFSI quattro, jest A5 F5 2.0 TFSI Pozdrawiam wszystkich Michał
  14. Cześć AudiManiacy, od roku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A7 C8 z silnikiem benzynowym 265 km. Pozdrawiam ze Stargardu
  15. Witam, pozdrawiam z Londynu! Od ponad roku jezdze S7 C8, zycze wszystkim szerokiej drogi i paliwa po zlotowce Marek
  16. Witam wszystkich forumowiczów jestem nowym posiadaczem Q3. Od niej zaczynam przygodę z marką. Pozdrawiam Wszystkich Marek z Nowego Sacza
  17. Dzień dobry, Jestem przed zakupem Q5 FY. Zależy mi na ACC, lub ewnetualnie PCC, ale często znajduję oferty, gdzie samochód ma radary, ale nie ma ACC, tylko zwykły tempomat. 1. Są jakieś różnice w radarach? 2. Czy jeśli samochód ma radary, ale nie ma ACC, tylko zwykły tempomat, to jak wygląda proces dołożenia ACC? Dziękuję i pozdrawiam.
  18. Dzień dobry, przymierzam się do kupna Q5 FY, chciałbym przed zakupem poszerzyć wiedzę. Pozdrawiam.
  19. Dziękuję, mogłem już pobrać po wcześniejszym przedstawieniu się na forum Instrukcję mam drukowaną po niemiecku a nie znam, więc możliwość poczytania po polsku po prostu bezcenna. Szczególnie w aucie tak bogatym w elektronikę, asystentów itd. nie da się bez niej wszystkiego dojść...
  20. Witam, nazywam się Roman ze Słupska, od pół roku jestem posiadaczem Audi A7 C8 2.0 40 TDI. Bardzo przyjemne forum tutaj macie
  21. Witam Zakupiłem właśnie A4 B9 50TDI więc dołączam do klubu Chciałem pobrać instrukcję, bo mam po niemiecku, ale nie wiedzieć czemu po zalogowaniu w ogóle tego wątku nie wyświetla... (a wyświetla niezalogowanemu!)
  22. Cześć, Czy spotkał się ktos z problemem, że auto nie ma mocy? W ASO stwierdzili, że przepływomierz bo nie wstaje turbo na wpiętym (za niskie wartosci) a gdy wypięli wtyczke od przepływki to moc wróciła i auto działało normalnie. Wymieniłem przepływomierz 2x (nie były to oryginały - oba pokazują za duże wartości) i problem jest non stop ten sam. Czy ktos spotkał się z czymś takim, że przepływka musi być w oryginale z Niemiec a wszystko inne nie działa? Z góry dzieki
  23. Witam wszystkich na grupie. Jestem z Siemianowic i pracuje zawodowo jako kierowca autobusu a od niedawna mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem Audi Q3 2.0TDI z roku 2015. Poprzednio miałem A6 C6 przez sześć lat a jeszcze wcześniej Audi A4 B5 które ma 29 lat i jest dalej w rodzinie. Jeszcze raz witam i pozdrawiam.
  24. Dziękuję, planuje zakup, więc się przyda.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie