Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.11.2010 uwzględniając wszystkie działy

  1. Oto informacje jaki olej powinniście lać do Swoich TDI #Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych oraz 2.0 TDI(wersje bez DPF) wyposażonych w pompowtryskiwacze czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00 Norma 505.01 to najniższa norma jak musi zostać spełniona do PD #Do wszystkich silników diesla, 4-ro oraz 6-cio cylindrowych, wyposażonych w filtr cząstek stałych - DPF, a więc mniej więcej od roku produkcji 2005 bezwzględnie wymagane są oleje spełniające normę: 507.00 #Do pozostałych silników diesla wyposażonych w pompa rozdzielaczową VP, wyposażonych w turbosprężarkę, także wymagany jest olej syntetyczny. Chodzi przede wszystkim o turbinę i można go stosować bez ryzyka rozszczelnienia silnika. Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy: 505.00 lub 506.00 Oto dosłownie kila olei spełniających normy # 505.01 1.Mobil 3000XE 5W30 dawny Specjal-V 5W40 2.Castrol Edge Turbo Diesel 5W40 3.Motul Specific 505.01 5W40 lub MOTUL 8100 X-Clean C3 5W40 #507.00 1.Mobil ESP Formuła 5W30 2.Castrol Edge 5w30 3.Motul Specific 507.00 Lub MOTUL 8100 X-Clean #505.00 1.Mobil Peak Life 5W50 2.Castrol Edge 5W-40 3.MOTUL 8100 X-Cess 5w40 505.00 Niezależnie od przebiegu zaleca się jednak wymianę oleju silnikowego nie rzadziej niż raz na rok lub max do 15tyś.km Tryb Long Life nie jest zalecany ze względu na trwałość turbiny i innych ważnych elementów silnika...Pamiętajcie o markowych filtrach przy wymianie np. Mann, Knecht,Hengst ....Mam nadzieję że troszkę rozjaśniłem temat... A i bardzo ciekawy artykuł o olejach WARTO przeczytać http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf Oraz normy jakościowe olejów stosowanych http://www.royalpurple.waw.pl/dwn/normy-olejow.pdf
    1 punkt
  2. Wymontowanie i zamontowanie osłony drzwi z przodu 1 - Nakrętka zatrzaskowa (4x) 2 - Śruba (4x) 3 - Śruba (2x) 4 - Osłona ozdobna 5 - Dolna część podłokietnika 6 - Śruba 7 - Nakrętka rozprężna (4x) 8 - Osłona drzwi t Wymontowanie: – Zdjąć część dolną podłokietnika -5-. – Wykręcić śrubę -3- (2x) z osłony drzwi -8-. – Wykręcić śrubę -6- z osłony drzwi -8-. – Odczepić osłonę ozdobną -4-. – Wyjąć osłonę ozdobną -4- do przodu. – Wykręcić śrubę -2- (4x) z osłony drzwi -8-. – Odczepić osłonę drzwi -8 - → Rys. – Unieść osłonę drzwi -8- ok. 20 cm w górę i wyjąć z ramy głównej drzwi. – Odczepić cięgło elastyczne opancerzone wewnętrznej klamki drzwi → Rys. – Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe → Rys. Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. Zwrócić przy tym uwagę na: – W celu zamontowania muszą być zamocowane nakrętki zapadkowe -1- (4x) dla nakrętek rozprężnych -7- (4x). – Przy zamontowaniu należy wcisnąć osłonę drzwi pośrodku do głównej ramy drzwi Odczepianie cięgna elastycznego opancerzonego – Zdjąć pierścień zabezpieczający -3-. – Wyciągnąć i odczepić cięgło elastyczne opancerzone -1- z prowadnicy -2-. Wskazówka Podczas montażu zwrócić uwagę, aby hak -3- był skierowany w górę. Złącze wtykowe sterownika podnośnika szyby – Nacisnąć występ mocujący -2- i odłączyć złącze wtykowe -3- zgodnie z kierunkiem strzałek od sterownika. – Rozłączyć złącze wtykowe do głośnika niskotonowego. Zatrzask mocujący osłony drzwi – Nacisnąć występ mocujący -2- i wyjąć zatrzask -1- zgodnie z kierunkiem strzałek. Trochę nie poukładane ale tapicerki chyba nie będziesz rwał
    1 punkt
  3. Dzięki za instrukcję. Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Można też dostać się do tego siłowniczka inaczej Zdejm prawą zaślepkę po otwarciu przednich drzwi Widać go trzeba go złapać i przekręcić i wychodzi ale z wyciągnięciem schowka nie ma problemu jak napisał poprzednik Pamiętaj lekko posmaruj siłowniczek przed założeniem jeżeli będziesz zakładał ten sam Bo zawias prawy schowka lubi się często złamać jak on ciężko pracuje...Istnieją 2 wersje hamulca pokrywy podręcznego schowka. Tak to wygląda Rysunek jednego z siłowników 1 - Podręczny schowek t Wymontowanie: – Zdjąć osłonę tablicy przyrządów -2 - → Rys. – Otworzyć pokrywę podręcznego schowka. – Poluzować trzy górne śruby -3- w zagłębieniach podręcznego schowka -1-. – Poluzować z zewnątrz z boku śruby -5- (2x). – Poluzować od dołu, od strony przestrzeni na nogi śruby -4- (2x). – Wyjąć podręczny schowek w dół. – Poluzować wtyczkę -6- oświetlenia podręcznego schowka. – Odłączyć złącza wtykowe prowadzące do podzespołów elektrycznych w podręcznym schowku, np. przełącznika na kluczyk poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera – Wymontować przełącznik wyłączania poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 2 - Osłona tablicy przyrządów q Zdejmowanie → Rys. 3 - Śruby (3x) q Moment dokręcenia 5 Nm 4 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 5 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 6 - Elektryczne złącze wtykowe 7 - Tablica przyrządów
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie