Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.12.2010 uwzględniając wszystkie działy

  1. Niezupełnie ... Przy tak zwanej jeździe na emeryta osadza się dużo sadzy na łopatkach Turbo posiada u Ciebie zmienną geometrię VTG Właśnie ta sadza będzie powodowała że po jakimś czasie te "łopatki" turbiny będą się zapiekać A tym samym samochód będzie wpadał w tryb awaryjny i trzeba będzie turbinkę wyciągnąć rozebrać i wyczyścić koszt różnie od 300-500zł Samą zasadę działania tego mechanizmu masz tu np http://przyspieszenie.pl/455/vtg-zmienna-geometria-lopatek-turbiny/ Także przegoń autko od czasu do czasu oczywiście zagrzane i niczym się nie przejmuj na wyrost
    2 punkty
  2. Witam, na tej stronie rozszyfrujecie kody wyposażenia zamieszczone na naklejkach w książkach serwisowych i w autach, a także kody lakierów. Powodzenia! http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
    1 punkt
  3. Witam obiecany schemat Wymontowanie i zamontowanie osłony pokrywy tylnej Limuzyna 1 - Osłona pokrywy tylnej Wymontowanie: – Zdjąć osłonę zamka. – Poluzować powlekaną śrubę -3- w uchwycie. – Wymontować trójkąt ostrzegawczy. – Wykręcić śruby -4- (2x). – Wyjąć uchwyt trójkąta ostrzegawczego -5-. Samochody z odblokowaniem awaryjnym: – Wymontować uchwyt odblokowania awaryjnego → Rys. Dotyczy wszystkich: – Poluzować dziesięć zatrzasków -2- na osłonie pokrywy tylnej i odczepić ją od dołu. Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 2 - Zatrzaski (10 x) 3 - Śruba (1x) w uchwycie Moment dokręcenia 2 Nm 4 - Śruby (2x) Moment dokręcenia 2 Nm 5 - Uchwyt trójkąta ostrzegawczego Wymontowanie uchwytu odblokowania awaryjnego – Odczepić osłonę -1-. – Wykręcić śrubę -3-. – Wyjąć uchwyt -2-.
    1 punkt
  4. Witam najprawdopodobniej masz uszkodzony słowniczek zamykający klapę a możesz to bardzo prosto sprawdzić otwórz klapkę wlewu paliwa i podejdź do niej naciśnij przycisk w pilocie ryglujący drzwi zobacz czy wysuwa się taki bolczyk ryglujący klapkę Jeżeli nie to albo do niego nie dochodzi prąd lub jest uszkodzony a dostaniesz się do niego od środka ściągajać boczną prawą osłonę w bagażniku. NR 11 rysunek siłowniczek
    1 punkt
  5. Termostat może być do wymiany a co do świec to jesteś w stanie sobie sprawdzić czy są spalone zwykłym multimetrem A jakbyś potrzebował jak to zrobić to masz linka http://www.ngk-dpower.com/pl/technik/technik-tipps/gluehkerzen-testen/
    1 punkt
  6. Felgi na ET 45 bardziej schowają Ci się do środka Ale nie powinno Ci nic ocierać ewentualnie zastosuj węższe opony bardziej wskazane na zimę np 195/60 r15 to tylko różnica średnic podanych kół wynosi 12 mm Różnica wskazań prędkościomierza: plus 1.9 % (Nowe koła mają mniejszą średnice i obracają się szybciej)Dopuszczalne Ja bym cos takiego zastosował i większy wybór opon...Ale 205 też podejdą
    1 punkt
  7. Witam wg Etki na to wygląda że możesz dokupić taki spojler zderzaka 8D0807110AB 3FZ-black koszt nowego w ASO to okolo 229zł Tu masz rys Powinno pomóc..Hej
    1 punkt
  8. Raczej jest to niemożlwe by samochód spalał Ci naraz benzynke i gaz Jest tego dużo na internecie ale musisz sobie założyć sobie Tank Fooper Cytat Tank Fopper pozwala na właściwą pracę silnika także w samochodach wyposażonych w system pomiaru zużycia benzyny (w trakcie jazdy na gaz) nawet jeśli wskazówka poziomu benzyny przemieszcza się. Tank Fopper powoduje, że "check" nie zapala się, a komputer wtrysku nie wczytuje błędów. Podczas każdego uruchomienia urządzenie wskazuje poziom benzyny według rzeczywistej wartości. Poczytaj i myślę że bedziesz wiedział o co chodzi Mam to samo w 206
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie