Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.01.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam. W mojej Audi brak było podgrzewanych lusterek. Do dziś. Co potrzeba? Tylko wkłady lusterek podgrzewane. Dostępne w sieci np Intercars w cenie 20-30zł za wkład. Są to wkłady firmy Alkar. Nr.katalogowe AL6423503-lewe AL6402525-prawe. Pasują do A4 B6/B7 i A3 8P1. Lewy i prawy wkład jest asferyczny tak jak w oryginale. Instalacja jest P&P. Instalacja elektryczna jest już "pociągnięta". Wystarczy zmienić wkłady i podłączyć do kabelków, które są poprowadzone do lusterek. Do odczepienia zastosować najlepiej coś plastikowego, np linijka, żeby nie porysować obudowy lusterka. Można zabezpieczyć obudowę lusterka przed uszkodzeniem tekstylną taśmą klejącą na dole i u góry. Ja "umiejętnie" użyłem płaskiego śrubokręta. Trzeba podważyć szybę lusterka najpierw na dole, a później u góry. Przy wkładaniu dobrze jest posmarować zaczepy smarem, żeby czasem nie pękły przy zakładaniu nowych wkładów i żeby je stamtąd łatwo przyszło ewentualnie wyciągnąć. Pozostało podłączyć kabelki do wkładów grzewczych. W celu zamontowania włożyć i wcisnąć szybę lusterka w czopy prowadzące, jak również palec oporowy w sprężynę oporową. I gotowe. Ogrzewanie lusterek włącza się przyciskiem ogrzewania tylnej szyby. Oto kilka fotek z dzisiejszego "modu". Miłego "grzania"
    2 punkty
  2. Witam. Mamy jeszcze w gronie rodzinnym małego benzynowo-lpg Peugeota 206 1.1 Tam są w tym momencie założone są boscha. Uważam w tym momencie,że Ngk trochę się popsuło. Zwłaszcza gdy produkowane są we Francji oraz Hiszpanii. Dlatego polecam Boscha lub Beru. Ostatnio też miałem podobne problemy i po wymianie świec jest już ok. Spróbuj założyć Beru Z145 0002340102 lub ewentualnie Boscha +23. Jedno mnie zastanawia odstęp w tych świecach to 1,35mm Natomiast Bosch zaleca do lpg tkz. +13 gdzie odstęp jest 0,8mm. Pytając gazownika jakie świece, kazał zakładać normalne świece do benzyny, nie do lpg. Spróbuj podpytać gazownika co zaleca... Wydaje mi się, że świeca platynowa nic tu nie pomoże, a szkoda kasy... Pamiętaj przy wymianie o prawidłowym momencie dokręcania 25-28Nm Pozdrawiam
    2 punkty
  3. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  4. Witam. Zamieszczam opis wymiany i sprawdzenia termostatu w silnikach diesla w nadwoziu B6. Użytkownicy nadwozia B7 mogą też spokojnie skorzystać z opisu, gdyż jest bardzo podobny jak w B6. Myślę, że opis się przyda zwłaszcza,że można to samemu zrobić, a nie jest to nic trudnego i zaoszczędzić 50-70zł za wymianę termostatu ... Wymontowanie i zamontowanie, sprawdzanie termostatu płynu chłodzącego Wymontowanie – Odczepić osłony. – Wykręcić nakrętki -patrz strzałki- i zdjąć osłonę silnika, w razie potrzeby dodatkowo wyjąć miarkę poziomu oleju. – Jeśli jest, wymontować znajdujące się poniżej wytłumienie. – Spuścić płyn chłodzący( otworzyć korek spustowy przy dolnym wężu płynu chłodzącego po lewej stronie lub w przypadku jego braku poprzez wyjęcie klamry mocującej czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz sam czujnik przy wyjściu z chłodnicy) – Wymontować wąż płynu chłodzącego od króćca połączeniowego termostatu płynu chłodzącego -patrz strzałka-. – Wykręcić śruby -1- króćca połączeniowego -2- i wyjąć króciec połączeniowy razem z termostatem płynu chłodzącego -4- i pierścieniem uszczelniającym typu o-ring -3-. – Wykręcić przeciwnie do kierunku ruchu wskazówek zegara termostat płynu chłodzącego -poz. 2- ok. 90° (1/4 obrotu) -patrz strzałka- i wyjąć z króćca połączeniowego. – Zdjąć pierścień uszczelniający typu o-ring -1-. Zamontowanie Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów: Wskazówka Wymienić pierścień uszczelniający typu o-ring. (50x4) – Oczyścić lub wygładzić powierzchnię uszczelniającą pierścienia uszczelniającego typu o-ring. – Włożyć termostat płynu chłodzącego -3- z nowym pierścieniem uszczelniającym typu o-ring -2- w króciec połączeniowy -1-. Podczas osadzania pałąk termostatu musi znajdować się w położeniu poziomym, jak pokazano na rysunku. – Następnie obrócić termostat płynu chłodzącego o 90° (1/4 obrotu) zgodnie z ruchem wskazówek zegara. – Zwilżyć pierścień uszczelniający typu o-ring dodatkiem do płynu chłodzącego. – Wlać płyn chłodzący.(zalecany G12+) Moment dokręcenia Podzespół Nm Króciec połączeniowy termostatu płynu chłodzącego do bloku silnika 15 Sprawdzanie termostatu płynu chłodzącego – Podgrzać termostat w wodzie. Początek otwarcia Ok. 87°C Koniec otwarcia Ok. 102 °C Skok otwarcia Min. 8 mm Spokojnej i bezproblemowej wymiany....
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Witam.Jest za lewą osłoną boczną bagażnika... Pozycja 13
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie