Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.02.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeżeli masz 5-bieg skrzynie to wchodzi 2,25l a jeżeli 6-bieg skrzynię to od 2,2-3,2l w zależności od typu skrzyni. Od spodu jest śruba spustowa oleju, więc operacja zlania oleju jest prosta. Aby "prawidłowo" zalać skrzynię świeżym olejem to wykręć śrubę -B- otworu wlewu oleju (przed wałkiem kołnierzowym). Zalej odpowiednim olejem (michał JAGODA dał wskazówkę jakim ) Wartość wymagana: poziom oleju 4 ± 1 mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewu oleju. W razie potrzeby uzupełnij olej przekładniowy oraz dokręć śrubę otworu wlewu oleju. Moment dokręcania śruby wlewu oleju to 40 Nm. Rysunek pomocniczy.: Należy dokładnie utrzymywać podany poziom oleju; skrzynia biegów jest bardzo wrażliwa na nadmiar oleju.
    1 punkt
  2. Piękna kolekcja Każdy by taką chciał a najlepiej jeszcze w skali 1:1. Gratuluję
    1 punkt
  3. Daj Vin to Ci sprawdzę jaki masz ten napinacz. W 2002 są dwa rodzaje.. Napinacz na rysunku to poz.13 na rys. z układem rozrządu. Będziesz wszystko wiedzieć...
    1 punkt
  4. Ile? Z częściami? Za rozrząd, wymianę paska i rolek osprzętu, oraz wymianę wszystkich filtrów zapłaciłem 300zł. Trzeba zrzucać zderzak, ale dla znawcy tematu to pikuś oczywiście bez rozłączania układu klimatyzacji. Bo to dodatkowy koszt...Nie daj się... . Mowa o samej robociźnie... Koszt części to 800zł. Dwa paski (Conti), pięć rolek (Luk) i pompa wody (Ruville)(rozrząd i osprzęt). Tak było u mnie....Dobry olej do Pd i filtry to dodatkowe około 200zł... Jeżeli robocizna + części to OK.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie