Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.02.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hej Najprościej mówiąc jeżeli będziesz miał za dużo oleju, przekładnia nie będzie w stanie odpowietrzyć się prawidłowo i w najlepszym przypadku wysadzi Ci uszczelniacze. Co do problemu ze wstecznym i jedynką, nie jestem przekonany czy wymiana oleju będzie lekarstwem. Pozdrawiam i powodzenia życzę
    3 punkty
  2. Dokładnie Zacznij od tego czujnika świateł stopu 1K2945511RWD koszt około 45-50zł, są zamienniki z EPS 1.810.229 około 35zł sztuka. To częsta przyczyna świecenia kontrolek. Daj znać czy wymiana pomogła
    2 punkty
  3. Witam. W mojej Audi brak było podgrzewanych lusterek. Do dziś. Co potrzeba? Tylko wkłady lusterek podgrzewane. Dostępne w sieci np Intercars w cenie 20-30zł za wkład. Są to wkłady firmy Alkar. Nr.katalogowe AL6423503-lewe AL6402525-prawe. Pasują do A4 B6/B7 i A3 8P1. Lewy i prawy wkład jest asferyczny tak jak w oryginale. Instalacja jest P&P. Instalacja elektryczna jest już "pociągnięta". Wystarczy zmienić wkłady i podłączyć do kabelków, które są poprowadzone do lusterek. Do odczepienia zastosować najlepiej coś plastikowego, np linijka, żeby nie porysować obudowy lusterka. Można zabezpieczyć obudowę lusterka przed uszkodzeniem tekstylną taśmą klejącą na dole i u góry. Ja "umiejętnie" użyłem płaskiego śrubokręta. Trzeba podważyć szybę lusterka najpierw na dole, a później u góry. Przy wkładaniu dobrze jest posmarować zaczepy smarem, żeby czasem nie pękły przy zakładaniu nowych wkładów i żeby je stamtąd łatwo przyszło ewentualnie wyciągnąć. Pozostało podłączyć kabelki do wkładów grzewczych. W celu zamontowania włożyć i wcisnąć szybę lusterka w czopy prowadzące, jak również palec oporowy w sprężynę oporową. I gotowe. Ogrzewanie lusterek włącza się przyciskiem ogrzewania tylnej szyby. Oto kilka fotek z dzisiejszego "modu". Miłego "grzania"
    1 punkt
  4. Witam. Jak w temacie. Jakiej firmy macie świece w Swoich Proszę głosować...
    1 punkt
  5. Skf jest nieco droższy, także proponuje zakup Luk-a, Firma bardzo dobra, a można "kapke" przyoszczędzić. U siebie oryginalne napinacze/rolki były z Luk-a. Polecam...
    1 punkt
  6. Dokładnie... I zgadzam się, że wymianka oleju może nic nic wskurać Daj znać czy pomogło...
    1 punkt
  7. Jeżeli masz 5-bieg skrzynie to wchodzi 2,25l a jeżeli 6-bieg skrzynię to od 2,2-3,2l w zależności od typu skrzyni. Od spodu jest śruba spustowa oleju, więc operacja zlania oleju jest prosta. Aby "prawidłowo" zalać skrzynię świeżym olejem to wykręć śrubę -B- otworu wlewu oleju (przed wałkiem kołnierzowym). Zalej odpowiednim olejem (michał JAGODA dał wskazówkę jakim ) Wartość wymagana: poziom oleju 4 ± 1 mm poniżej dolnej krawędzi otworu wlewu oleju. W razie potrzeby uzupełnij olej przekładniowy oraz dokręć śrubę otworu wlewu oleju. Moment dokręcania śruby wlewu oleju to 40 Nm. Rysunek pomocniczy.: Należy dokładnie utrzymywać podany poziom oleju; skrzynia biegów jest bardzo wrażliwa na nadmiar oleju.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie