Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.10.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Regulacja hamulca ręcznego * Dzięki automatycznej regulacji hamulca tylnego koła, nie jest już konieczna dalsza regulacja hamulca ręcznego. Ponowna regulacja jest wymagana tylko w przypadku wymiany cięgien hamulca ręcznego, zacisków hamulcowych, klocków hamulcowych lub tarcz hamulcowych. * Nożny układ hamulcowy musi być odpowietrzony i działać prawidłowo. * Dźwignia hamulca ręcznego, cięgna hamulca ręcznego i uchwyt muszą być całkowicie zamontowane – Ustawić pozycję dźwigni przy zaciskach hamulcowych A = 1,5 mm za pomocą szczelinomierza – Nacisnąć silnie pedał hamulca co najmniej 3 razy. Dla lepszej przejrzystości dźwignia hamulca ręcznego jest przedstawiona w stanie wymontowanym. – Nacisnąć przycisk odblokowujący poz. -2-. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego) – Puścić przycisk odblokowujący – Przynajmniej 3 razy mocno pociągnąć dźwignię ręcznego hamulca – Dźwignia ręcznego hamulca w położeniu spoczynkowym. – Nacisnąć przycisk odblokowujący. (Obydwa haki zatrzaskowe muszą chwycić ucha cięgien hamulca ręcznego) – Puścić przycisk odblokowujący – Wyjąć szczelinomierz z zacisków hamulcowych – Skontrolować ustawienie dźwigni na zaciskach hamulcowych. – Odstęp A między dźwignią a ogranicznikiem powyżej 0 i poniżej 1,5 mm Przy wymianie klocków tłoczki powinny być wciśnięte do końca. Spytaj mechanika czy nie było problemu z ich wkręceniem. Może być uszkodzony mechanizm „tłoczka” Wtedy trzeba będzie szukać zacisków. Masz problemy z ręcznym po obydwu stronach?
    1 punkt
  2. Jak dla mnie odpowiednie. 5W50 Peak Life z Mobila lub Motul 5w40 8100 X-cess Nie ma obaw, że nastąpi jakiś rozszczelnienie silnika lub coś w tym stylu. Pełny syntetyk i
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie