Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.02.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam. Taki zawór Egr jest przymocowany do kolektora ssacego na jego "końcu". Kolektor ssący wiesz gdzie jest. Tu masz wszystko http://www.auditimes.pl/topic/811-lokalizacja-czujnikowsterownikow-elementow-wykonawczych/ Egr wyglada tak Trzeba Wykręcić śruby -1 … 5- i zdjąć zawór recyrkulacji spalin -N18-/potencjometr recyrkulacji spalin -G212- razem z silnikiem klapy w kolektorze ssącym -V157-. Do czyszcenia polecam skuteczne środki do mycia części samochodowych np Dimer. Przyda sie szczoteczka do zebów i rękawiczki, bo domyć rączki później nie sposób. Robótka w miarę prosta potrzeba klucz imbusowy chyba 6 lub 5 . Taki sam zawór jest w motorach 140KM. Miałem przyjemność cos takiego wymieniać. Zaslepienie tego zaworu metoda "blaszki" bedzie Ci zaraz sygnalizować na desce "checkiem". Także polecam czyszczenie lub wymianę na nowy. To kopcenie to nie wyglada mi na Egr-a. Zawór posiada kostkę elektryczna ,która proponuje Ci odpiąć i zobaczyc czy będzie Ci kopic po jej odpięciu. Oczywiście Ci sie zapali kontrolka silnika (bez obaw) ale zgaśnie jak podłaczysz spowrotem. Masz jakieś inne dolegliwości niz kopcenie? np poszarpywanie silnikiem w zakresie 2000-2500 obr/min ?
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie