Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.10.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie znalazłem konkretnie przy ilu się to wymienia ale zależy to przedewszystkim od stanu paska oraz rolek nap/prow. Ja zawsze wymieniam to przy okazji wymiany rozrządu. Do wymiany potrzebujesz pasek 03G903137E, rolkę napinanającą 038903315AH, rolkę prowadząca 03G145276 i tyle. Przy okazji sprawdż stan sprzęgiełka alternatora. Miejsca nie jest za dużo ze względu na bliskość chłodnicy. Przed wymontowaniem paska wielorowkowego oznaczyć kierunek obrotów za pomocą kredy lub pisaka. Odwrotny kierunek obrotów używanego paska wielorowkowego może doprowadzić do jego uszkodzenia. Można też zdemontować górną część osłony paska zębatego. – W celu poluzowania paska wielorowkowego należy odchylić element napinający -zgodnie z kierunkiem strzałek-. – Zdjąć pasek wielorowkowy z koła pasowego alternatora. Zamontowanie Zamontowanie następuje w odwrotnej kolejności, należy przy tym zwrócić uwagę na następujące punkty: – Sprawdzić prawidłowe ułożenie paska wielorowkowego. – Uruchomić silnik i sprawdzić bieg paska. Bieg paska wielorowkowego 1 - Tłumik drgań 2 - Element napinający pasek wielorowkowy 3 - Pasek wielorowkowy alternatora, pompy układu wspomagania kierowania i sprężarki układu klimatyzacji 4 - Alternator 5 - Pompa układu wspomagania kierowania 6 - Rolka prowadząca 7 - Sprężarka układu klimatyzacji
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie