Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sprawdź działanie wentylatora..... Choć jak teraz zrobiło się zimniej więc nie masz się co martwić....
    1 punkt
  2. To samo.... Do wymiany potrzebujesz pasek 03G903137E, rolkę napinającą 038903315AH, rolkę prowadząca 03G145276 Nie kupuj tanich zamienników....
    1 punkt
  3. Koło pasowe sprężarki powinno mieć nr 4F0260810G ale przydałby się nr sprężarki klimy.... Sa dobre zamienniki Tutaj http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/c/CZESCI-DO-SPREZAREK-KLIMATYZACJI-samochody-osobowe/44 lub Tutaj http://www.newageproduct.pl/ Koło pasowe pompy PS ma nr 038145255B Działaj.....
    1 punkt
  4. ELo Z tego co rozumiem, ściąganąłeś tylko wtyczkę z zaworu cała pneumatyka była podłączona. Z założoną wtyczką auto gaśnie, zdejmiesz wtyczkę i wszystko jest ok? Czyli zawór mechanicznie jest sprawny. Nie ma sensu go wymieniać. Przeskanuj auto VCDS-em, jeżeli jest zwarcie powinien być błąd. Sprawdzić połaczenia, może wtyczka nieszczelna i przy wilgoci wariuje lub drugi koniec kabla w skrzynce połączniowej. Tutaj za dużo nie pomogę bo nigdy go nie szukałem. Pzdr
    1 punkt
  5. Jesli chodzi o płyn to tutaj znajdziesz odpowiedź http://www.auditimes...do-wspomagania/ Intercooler ma nr 8E0145805S jeśli masz silnik BPW a na taki mi wygląda... (potwierdź)! (naklejka na osłonie paska rozrządu) To co na zdjęciu zaznaczyłeś to kostka elektryczna osadzona na takim wsporniku. To taki łacznik przewodów... Przewody na pewno idą dalej od tego łącznika do wentylatora i tego dużego sterownika wentylatora na pasie przednim... (przynajmniej mam tak w BLB)
    1 punkt
  6. Nie znalazłem konkretnie przy ilu się to wymienia ale zależy to przedewszystkim od stanu paska oraz rolek nap/prow. Ja zawsze wymieniam to przy okazji wymiany rozrządu. Do wymiany potrzebujesz pasek 03G903137E, rolkę napinanającą 038903315AH, rolkę prowadząca 03G145276 i tyle. Przy okazji sprawdż stan sprzęgiełka alternatora. Miejsca nie jest za dużo ze względu na bliskość chłodnicy. Przed wymontowaniem paska wielorowkowego oznaczyć kierunek obrotów za pomocą kredy lub pisaka. Odwrotny kierunek obrotów używanego paska wielorowkowego może doprowadzić do jego uszkodzenia. Można też zdemontować górną część osłony paska zębatego. – W celu poluzowania paska wielorowkowego należy odchylić element napinający -zgodnie z kierunkiem strzałek-. – Zdjąć pasek wielorowkowy z koła pasowego alternatora. Zamontowanie Zamontowanie następuje w odwrotnej kolejności, należy przy tym zwrócić uwagę na następujące punkty: – Sprawdzić prawidłowe ułożenie paska wielorowkowego. – Uruchomić silnik i sprawdzić bieg paska. Bieg paska wielorowkowego 1 - Tłumik drgań 2 - Element napinający pasek wielorowkowy 3 - Pasek wielorowkowy alternatora, pompy układu wspomagania kierowania i sprężarki układu klimatyzacji 4 - Alternator 5 - Pompa układu wspomagania kierowania 6 - Rolka prowadząca 7 - Sprężarka układu klimatyzacji
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie