Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.07.2013 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  2. Jak uruchamiasz i gasisz silnik to zatlepie buda? Lekkie stuki powinienes slyszec nawet jak nie wcisniesz sprzegla (sa to naprawde dyskretne dzwieki czesto wydaje sie ze dochodza z silnika) natomiast jak wcisniesz sprzeglo minimalne drgania sa. Prawdopodobnie mechanik ma racje i jest to objaw zuzytego kola dwumasowego + prawdopodobnie tarcza sprzegla juz tez do wymiany. Koszta sa duze. Oryginalny dwumas + komplet sprzegla (tarcza docisk lozysko) to 1500zl bez robocizny, a roboty to tak na minimum 4h jak mechanik bierze 100zl za godzine to policz juz sobie sam. Unikaj uzywanych kol dwumasowych taka moja rada + nie zmieniaj przypadkiem na jednomasowe kolo zamachowe bo szkoda skrzyni biegow, dla zaoszczedzenia 300zl.
    1 punkt
  3. Spotkalem sie z dwoma pomiarami. Zimny silnik: Tak jak pisalem w poscie wyzej, nie uruchamiaj wlacz tylko zaplon zmierz i powinno byc 0,4 - 0,5, dokladniej 0,45 V moze byc zimny silnik. Cieply silnik: Rozgrzej silnik: Rozgrzej dobrze silnik, zgas go, podlacz kable, uruchom silnik, zakres od 0,2 V do 0,8 V i powinien ciagle zmieniac napiecie. Przynajmniej raz wyjsc poza zakres 0,3 - 0,6 V. Jeden dodaje troche gazu, kolega niech obserwuje wskazania miernika. Ustaw go najlepiej w mV. Jezeli zakres wynosi od 0,2 V do 0,8V sonda pracuje prawidlowo. tutaj masz jak wyglada taki pomiar
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie