Oj stary...... Masz silnik 2.0TDI i nie wiesz co oznacza CZERWONA kontrolka ciśnienia oleju? STOP!!! STOP dla dalszej jazdy.... Prawdopodobnie zatarłeś turbinę, pompę tandem i ciekawe co jeszcze... Pozostaje ściągnąć miskę i sprawdzić co uległo uszkodzeniu... Najszybciej albo gniazdo wałków w którym pracuje nieszczęsny "imbusik" lub obrobione koło zębate na wałku korbowym. Szkoda tylko że kontynuowałeś jazdę bo naraziłeś się na dodatkowe koszty.... (do sprawdzenia turbo, pompa i "góra") Masz okazję pozbyć się teraz tego całego ustrojstwa czyli wadliwego napędu pompy olejowej poprzez wałki wyrównoważające (wywalasz je) i przerobić sobie na taki jaki jest choćby w 1.9TDI 116KM Nie baw się w żadne regeneracje itp (sam to przechodziłem) Takie gotowe zestawy są choćby http://allegro.pl/pompa-oleju-lancuch-kolo-napinacz-audi-vw-2-0-tdi-i4501871545.html a już raz na zawsze będziesz miał spokój...