Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.03.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Najprawdopodobniej masz tylko część całej instalacji. Cała instalacja składa się z długiej wiązki wewnętrznej, która idzie od przodu auta do tyłu, jeżeli masz tę wiązkę, to powinieneś mieć jedna wtyczkę wiszącą z tyłu z boku, nie masz modułu, więc trzeba dokupić moduł i wiązkę która idzie od haka do modułu, przycisk i oczywiście hak. Kiedyś dokupiłem na allegro właśnie tę część wiązki. Gość dorabiał wiązki i dla mnie dorobił tylko tę część której nie miałem, tzn od modułu do haka i do przycisku. Ja generalnie sam to wszystko skompletowałem, założyłem, natomiast tylko zakodował mi to gość z programem VCDS. W takim wydaniu to jest do ogarnięcia za jakieś 3.500 do 5.000 zł. Serwis za sam hak o ile dobrze pamiętam życzy sobie 6 - 7 tys zł. A gdzie reszta.
    1 punkt
  2. Po VIN Twojego auta widać, że masz instalację do haka. Dokładnie jest napisane: 1D8 Instalacja do zaczepu do holowania. Teraz pytanie czy całą. Czy masz w bagażniku przy lewym odblokowaniu tylego siedzenia miejsce na przełącznik czy może masz już przełącznik? 80A092157E pokazuje mi jako hak z częściową wiązką.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie