Skocz do zawartości

zbi

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8L
  • Rocznik
    1998
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1,9
  • Moc KM
    110
  • Nadwozie
    Hatchback

Osiągnięcia zbi

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Podłączę się do tematu, ponieważ od czasu do czasu po zamknięciu centralnego zamka i włączeniu autoalarmu otwiera się samoczynnie prawa boczna szyba, Powtórna operacja otwarcia i zamknięcia auta działa prawidłowo. Ostatnio zamiast niekontrolowanego otwierania szyby nie świecą kontrolki włączenia i uzbrojenia alarmu, drzwi się zamykają prawidłowo. Co może być przyczyną takich usterek ?
  2. Tych dodatków co napisałeś to nie stosuj, są one dobre dla starych silników przy - 40 stopniowym mrozie w Rosji. Dodaj tylko depersator renomowanych firm takich jak np. Kleen Flo diesel Fuel Conditioner ( mozna w małej ilości dodawac przez cały rok ponieważ ma również dodatkowe funkcje) przy duzym mrozie podwajamy dawkę.( http://www.hil.pl/-p-42.html ) Dobry jest tez Shell Diesel Depreator, ale nie posiada dodatkowych funkcji oprócz zapobieganiu wytracania parafiny (http://www.fhprogres...na-silnika.html ) Wiem ze producent i w instrukcji pisze aby nie dodawć nic do paliwa, ale znam przewozników paliwa i wiem jak jest uzdatniane paliwo do stacji paliw - dokładnie przez dodanie do cysterny dodatku przed napełnieniem jej u dytrybutora.paliwa. Dodam ze jak bedziesz tankował w renomowanych stacjach nie musisz nic dodawać jak nie miałes w zbiorniku wczesniej letniego paliwa a tankujesz zimą.
  3. Witam, odnosnie sprawy 2 - olej castrol jest bardzo dobry, można zastanawiac sie tylko czy syntetyk 0W, 5W, czy półsyntetyk 10W. Jezeli był wczesniej stosowany syntetyk to nie zmieniaj, zmiany mozna dokonac ewentualnie po przebiegu min. 200 tys km. na półsynetetyk 10W i skrócic okresy międzywymianą o ok 2-3 tyś.km. Nie stosuj nigdy zamiany odwrotnej tj.np. był w silniku mineralny/półsyntetyk na półsyntetyk/syntetyk. Ja stosuje Shell Helix HX7 diesel 10W/40
  4. zbi

    wahacze

    Wszystkie stacje obsługi, nawet te nieautoryzowane przez producenta maja obowiązek dac rachunek za naprawę i gwarancję, więc najlepiej kupić u nich wszystkie częsci (szczególnie te nie oryginalne). Gdy dostarczysz własne to zawsze przy reklamacji powiedza że to wina dostarczonych podróbek i po gwarancji.
  5. Witam, mam dwa problemy: Pierwszy to - od pewnego czasu słyszę wyrazny narastający szum wenatrz samochodu przy zwiekszaniu prędkosci. Na poczatku myslałem że jest to szum opon zimowych (częste przypadki), ale po zmianie na całkowicie nowe opony letnie na innych felgach nic się nie zmieniło. Drugi - to przy nagłym hamowaniu przy predkosci juz od 50 km/h w poczatkowej fazie hamowania zadrzy kierownica, a przy prędkości pow ok. 160 km/h wystepuje drżenie kierownicy nawet bez hamowania. Czy mogą to być dla 1 -łozyska kół, dla 2- tarcze hamulcowe, czy może jakieś inne powody? Co prawda nie otrzymałem podpowiedzi, ale byłem w ASO i usterki zostały naprawione: 1 - to łozysko koła lewego (słychac go było nawet kręcąc ręcznie kołem na podnosniku) 2 - to sworznie przedniego wahacza lewego i prawego, oraz obie tulejki gumowe belki zawieszenia tył (były wyczuwalne luzy po podniesieniu auta na podnosniku) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie