Skocz do zawartości

mwmisiek82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

1 obserwujący

O mwmisiek82

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 23.05.1982

Samochód

  • Model
    Audi A4 B5
  • Rocznik
    1996
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1.9
  • Moc KM
    110
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Zainteresowania
    Audi
  1. [ja mam turbo po regenracji i slychac na postoju jak dodam gazu kiedy sie zalacza lub jak pomalu ruszam
  2. In2 oznacza inspekcje/wymiane oleju silnikowego. Wymien olej lub jezeli to zrobiles to poprostu nie wykasowali Ci tego komunikatu In2 .
  3. witam! tak sie zastanawiam czy jest sens tankowania do 15 letniego tdi 110 KM paliwa v-power itp. sam tankuje na BP i od czasu do czasu wleje Ultimejta i wydaje mi sie ze troche wiecej na tym paliwie km. zrobie. Prosze o Wasze opinie na ten temat. Czy ulepszony diesel jest lepszy niz normalne paliwo czy daje to cos w takim aucie Pozdrawiam
  4. witam! prosze o pomoc w dobraniu odpowiedniego kompletu wahaczy. Szukam dobrych i tanich czy dobre sa marki takie jak : kraft, master sport,delphi bo o lemie to wiem ze sa ok ale cena jest narazie zaporowa jak dla mnie w tym roku czy ktos poleca jakiej inne marki Pozdrawiam
  5. szukam dobrego warsztatu od skrzyn automatycznych

  6. witam! mam pytanie. Jakie są objawy i po czym poznać pęknięta głowice lub uszczelkę pod głowicą w 1.9 TDI 110KM . Rano fakt dymi na biało płynu chłodniczego ubywa także muszę dolewać go co jakieś 1000- 1500km. nie ma osadu pod korkiem od oleju>Podobno jak się dostanie płyn do oleju to i silnik się zatrze i skrzynia ( automat ma podobno jedno chłodzenie ). Poza tym jak się odpali to słychać zawory przez ok 2-3 s a olej jest, ale na bagnecie taki jakby rzadki był, czasami jak jadę to jakiś dziwne dźwięki słychać jakby coś chrobotało:/ zwłaszcza jak klimę się włączy to się nasilają lub głośniejsze się staja ..........no i szok, stojąc pod naprawdę stromą górkę skrzynia na D auto mi się cofnęło w tył!!!! poza tym jak dam jej pełny gaz na 1 biegu jest ok na 2 biegu jak minie 3 tys obr to tak jakby straciła z 20 koni dojdzie do ok 4 i znowu lepiej cięgnie, na 3 biegu tez podobnie ale słabiej odczuwalne i wyciąga teraz max jakieś 180-185 licznikowo a rok temu prawie 210...na codzien autem jeżdżę po mieście i delikatnie .. czy to już.... nadszedł ten dzień kiedy muszę Andzi powiedzieć.... zegnaj ?? ile możne kosztować wymiana głowicy czy tez uszczelki? ona ma "tylko" 15 lat jak ja to powiem żonie ??? ps nie jestem mechanikiem wiec mogłem coś pokręcić i napisać niezrozumiale :/
  7. hej! mam pytanko co to jest zawor N75 w 1.9 TDi 90KM audi a3.Pozdrowionka
  8. teraz doszly dwa silniki benzynowe i jeden diesel 3.0 TFSI pierwszy ma 272KM 400Nm zamiast silnika 3.6 a drugi 3.0 TFSI ma 333KM 440Nm zamiast sinika 4.2 natomiast diesel 3.0TDI 204 KM dla oszczednych 3.0 TDI 240 KM zostal bez zmian a 4.2 TDI ma teraz 340 KM i 800 Nm pozdrawiam
  9. Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego roku,

  10. witam wszystkich po krotkiej nieobecnosci:)>. Bylem na delegacji przez 3 tygodnie, w tym czsie moja zoncia opiekowala sie nasza Andzia tj 1.9 TDI 110KM automat 4 biegi.... moje kochanie podczas jednej z przejazdzek stwierdzila ze jest malo oleju... pojechala do Auchana i kupila olej 15w40 do diesli i go dolala ok 1 litra zadowolona dzwoni kochanie dolalam oleju to mowie ok a jakiego??? aaa do diesli dumna z siebie...:/..... ok zgodze sie ale ja jezdzilem na 10w40... jakiego mam teraz oleju uzywac i czy nic sie nie stanie silnikowi?? wymiana oleju za ok 1 tys km.....Druga sprawa jest to ze auto mi sie nie dogrzewa:( osiaga jakies 75-80 stopni i dalej sie ni grzeje... w korku stalem z 25 min i ledwo co do 85 doszlo i zaraz spadlo...wlozylem ,,,kartonik przed chlodnice i tez nic nie pomaga co to moze byc Pozdrowionka
  11. witam! czy ktos z Was testowal moze takie ustrojstwo jak Modifikator plus? ogladalem na Turbo w gadzecie ze to podobno dziala co myslicie? wlac to do TDI ?? 96r. przebieg ok 300 tys ( teoretycznie ) licznikowo 200 z hakiem? auto jest w bardzo dobrym stanie wypieszczone itp... porosze o jakas podpowiedz czy warto itp..
  12. hej! zrobione, tarcze klocki TRW a amorki to Kayaba, wahacz wymieniony, autko smiga fajnie, ..... i jestem lzejszy o 2 tysiaki :/ .... pozdrowionka , aha jeszcze doszly gumki amortyzatorow i plyn hamulcowy. calkowity koszt wymiany to 2350 zl. duuużoo :(:(
  13. witam! szukam info nt. amortyzatorów do a4 b5tdi. czy kupić KAYABA czy jakies inne np. SASCH?? gazowe czy olejowe?? a co z tarczami i klockami ? czy to prawda ze wymiana klocków tarcz i amortyzatorów z częściami to koszt ok 2000zl - 2300zl???? aha czy jeżeli stuka mi lewy górny wahacz mogę tylko jego wymienić czy muszę cały komplet? pozdro i czekam na odp... POTRZEBOJE SZYBKIEJ ODP PLISSS BO MI ANDZIA KLĘKA
  14. witam !!!mam pytanie odnosnie spalania gdzies kiedys juz o tym pisalismy, otoz w mojej emerytce B5 spalanie wzroslo do ok 9 l na 100, albo cos zle licze i sprawdzam:(, zatakue 24 litry i zrobie na nich ok 260-270 km do zapalenia sie rezerwy. nie jest to za duze spalanie?normalna jazda bez klimy w lato !! z klima ponad 9 !! bylem u specow--- auto w stanie BARDZO dobrym tj silnik rozrzad turbo itp itd sprawdzali nawet czy zaden zacisk hamulcowy nie jest zawieszony itp, skrzynia ok jezdzili 10 km powiedzieli chodzi jak rakieta co sie pan czepia:( a ja na to spalanie:( mowia ze moze to pompa w zbiorniku ale trzeba by cos tam robic kosztownegoa moze powienienem dluzej na rezerwie jezdzic? ile w ogole ma rezerwa? POzdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.