radek 1.9 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 witam jestem tu nowy,chcialbym sie dowiedziec ktore zawory steruja turbina,bo wymienilem turbo na nowa lecz gdy patrze na sztange wydaje mi sie ze sie znowu przycina,ale gdy podlanczam zegar pod gruszcke jest tak samo
Jeżu Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Tu masz schemat podciśnienia.... To zaworek N75 steruje pracą zmiennej geometrii w turbinie. Zrób logi grupy 011 i zapodaj. 1
radek 1.9 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) witam kolego,jesli chodzi op logi to co to jest heh,kabel i laptoba ma polski vag 2.5 zrobie to tym?samochod rozpedza sie spokojnie do 190 ale potzrebuje czasu i niema tego momentu od 2tys obrotow,lecz jak mu odbije to potrafi na 2 biegu zamielic,turbina jest nowa Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez Jeżu Nie pisz posta pod postem. Edytuj!
Jeżu Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Nie mam do czynienia z Polskim Vagiem. A o logach czyli elemencie diagnostyki silnika Vagiem poczytaj na naszym forum....
radek 1.9 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2011 witam kolegow,mam pytanie czy w waszych audicach słychac turbine na wolnych obrotach?jest to a4 z96roku 110koni
Jeżu Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Za mała dynamika gazów spalinowych jest na wolnych ażeby usłyszeć pracę "świst" turbiny.... 1
mwmisiek82 Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 [ja mam turbo po regenracji i slychac na postoju jak dodam gazu kiedy sie zalacza lub jak pomalu ruszam
Rekomendowane odpowiedzi