Grandus Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam wszystkich bardzo serdecznie, jestem tu nowy proszę o pomoc.Problem dotyczy Audi A4 B6 1.9 tdi 130 KM.Problem polega na tym, że autko moim zdaniem zapowietrza się i nie chce zapalić. Problem istnieje od kiedy go mam czyli jakieś 6 miesięcy. Auto kupiłem od handlarza przyjechało z belgi. Auto gdy stoi przez noc jakieś 8 -12 h na prostej powierzchni lub silnikiem pod górkę gdy rano przychodzę i przekręcam kluczyk łapie po czym gaśnie. Później trzeba trochę kręcić rozrusznikiem żeby zapalił. Gdy już zapali jeździ bez zarzutów, wszystko jak w największym porządku. mogę palić gasić byle by nie stało więcej niż ok. 10 godz przynajmniej(np. ostatnio nie zapalił mi gdy wyszedłem z pracy 9h). Od pewnego czasu zacząłem stawiać auto z górki tak że silnik był w dół. I w takim położeniu auto pali chodź przy zapaleniu zdarza mu się przez 2 sekundy nie równo chodzić. Kogo pytam nikt za bardzo nie wie co jest grane...Dodam że:W aucie został 2 razy wymieniony filtr paliwa, zaworek zwrotny, świece żarowe, została też sprawdzona pompka przelewowa w baku która działa poprawnie. Auto było tez u mechanika sprawdzane komputerem i nie ma w nim błędów.Dodatkowo wstawiłem zaworek zwrotny na wężu za filtrem paliwa ale to nie pomogło.proszę pomóżcie z góry dziękuje i pozdrawiamhttp://www.youtube.com/watch?v=l5PA456x8AoWygląda to mniej więcej tak.
Jeżu Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 WG mnie pozostaje jeszcze pompa tandem przy głowicy silnika.... 1
Grandus Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W sobotę sprawdzę czy właśnie nie ma z niej wycieków i wtedy dam znać co i jak.
edison22 Opublikowano 6 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2014 Kolego miałem ten sam problem w swoim samochodzie.Przyczyna sa zparciałe uszczelniacze na popmowtryskach.Miałem identycznie ze jezeli postawiłem samochod z gorki to palił,a jak stał na prostej drodze to nie chciał.NIe szukaj problemu w czyms innym.Wydałem kupe kase na mechaikow i jeden konkretny obstawiał to i okazało sie ze trafnie.Zabieg taki mozesz zrobic w warsztacie gdzie regeneruja wtryskiwacze,lub u jakiegos kumatego mechanika.Do partacza nie dawaj bo moze namieszac.Koszt takiej usługi :-150zł uszczelniacze-150-200zł robota.Jezeli sie zdecydujesz na robote najlepiej jakbys jeszcze do tego wymienił sruby przy tryskach,jedni mowia zeby nie wymieniac ale bedziesz miał pewnosc ze wszystko bedzie grac,wtedy musisz sobie dołozyc 80zł bo tyle kosztuja sruby. U nas za cały zabieg Biora 400zł łacznie ze wszystkim(sruby,uczszelniacze,robota+ test pomp i sprawdzenie kazdego jednego wtrysku)Zrob ta czynnosc a problem zniknie!Pzdr
Łukasz1987 Opublikowano 1 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) Witam . Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość . Zakupiłem z Francji audi a3 8p 2007 rok od pierwszego właściciela z przebiegiem 140000 uszkodzone ... lekko przod. Po zrobieniu samochodu Dziś pojawił się problem wyjechałem samochodem pierwszy raz z garażu i po przejechaniu kilku kilometrów samochód zgasł (zero błędów) po ciężkiej próbie odpalił ale problem powraca nie dostaje paliwa filtr wymieniony . Na wolnych obrotach może chodzić godzinami ale jak tylko przejedzie parę kilometrów paliwa brakuje A po odkreceniu filtra wydaje mi się za mało paliwa bardzo proszę o pomoc ponieważ we wtorek mam przegląd. Dodam że po nocy odpala normalnie Edytowane 1 Marca 2020 przez Łukasz1987
Rekomendowane odpowiedzi