irlandczyk007 Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Witam.Chciałbym zainstalowac sobie tempomatCzy wystarczy sama manetka plus instalacja 3 kabelków.w moim przypadku nie ma miejsca na kostke tempomatu.czy osłona pod kierownica równiez musi byc inna?Jak sprawdze czy dana kostka pasuje dosterownika mojego auta?Czy mój sterownik obsłuzy tempomat?Jak sprawdzic jego numer vagiem? Edytowane 1 Października 2014 przez irlandczyk007
adamas Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 ELo Do tempo potrzebujesz manetkę, dolną obudowę kierownicy, odpowiedni moduł, kodowanie 8E0-953-549-F; 8E0-953-549-S - nie obsługują tempoL, N, M, P, Q, R - obsługująNr sterownika znajdziesz na nim lub w VAG-u 16- steering wheel.Na pewno dasz sobie, sam radę z montażem i niezbędnym kodowaniem? Pzdr 1
Jeżu Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2014 Dolna obudowę możesz podciąć... (na marginesie) czyli wykorzystasz starą.. Pozatym adamas wszystko wyjaśnił.... 1
adamas Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2014 ELo Nie znam zdolności manualnych "podcincza", więc nie sugerowałem. Pzdr
irlandczyk007 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) 8E0-953-549-F niestety ten mam Da sie coś z tym zrobić?ELo Do tempo potrzebujesz manetkę, dolną obudowę kierownicy, odpowiedni moduł, kodowanie 8E0-953-549-F; 8E0-953-549-S - nie obsługują tempoL, N, M, P, Q, R - obsługująNr sterownika znajdziesz na nim lub w VAG-u 16- steering wheel.Na pewno dasz sobie, sam radę z montażem i niezbędnym kodowaniem? Pzdr Edytowane 14 Października 2014 przez irlandczyk007
jeninks Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Jak już zamontuje manetkę to jak ją mam zakodować?
adamas Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) 8E0-953-549-F niestety ten mam Da sie coś z tym zrobić? Co to znaczy "Da się coś z tym zrobić?" Chcesz mieć tempo, musisz mieć moduł, który to obsługuje. Kupujesz taki, a stary sprzedajesz lub na półkę w garażu. Edytowane 14 Października 2014 przez adamas
adamas Opublikowano 14 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2014 Jak już zamontuje manetkę to jak ją mam zakodować?ELo Prawidłowo, 01-engine i 16-steering wheel. Jak zmieniałeś moduł, nie zapomnij o adaptacji, czujnika skrętu G-85 i ABS Pzdr
jeninks Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 ELo Prawidłowo, 01-engine i 16-steering wheel. Jak zmieniałeś moduł, nie zapomnij o adaptacji, czujnika skrętu G-85 i ABS PzdrWielkie dzięki, ale wiele mi to nie mówi, jestem laikiem w tym temacie. Można by prostszym językiem, jest szansa że uda mi się samemu to zrobić czy raczej muszę udać się do serwisu lub elektronika?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 01-engine - coding II wpisujesz wartość 1146316 steering wheel - w zależności od wyposażenia ( w miejsce ? ) wpisujesz odpowiednią cyfrę xxxxx?x 1
jeninks Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Ale gdzie i jak to mam wpisać?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Miałeś w ogóle do czynienia z VCDS-em? Może lepiej pojedź do kogoś kto wie gdzie i jak zakodować tempo.
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Dzieki za odpowiedz.Dziwne jest to ze dzis zakupiłęm 8E0 953 549 z s na koncu gdzie był już zamontowany tempomat.Niestety nie było przełącznika fis który mam teraz w aucie.W takim razie jak na to patrzeć?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 W manetce od wycieraczek nie było przełącznika FIS? Po prostu tamto auto nie miało aktywowanego pełnego FIS-u, tak masz na to patrzeć.
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 No dobrze tylko czemu s miało tempomat jak niby to niedziała z ta literka?Czy odpale fis na tym module?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Tego to już nie wiem. Tamto auto na pewno miało tempo?
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Tak gdyz miało 3 przełączniki w tym po prawej bez fis.Nie wiem co robic brac czy nie brac?Ogladam allegro i nie ma nawet modułów.Co prawna jest jeden q ale cena ponad 300 zł (sorry)
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 S nie obsługuje tempo - nie kupuj goA tak na marginesie poczytaj też tutajhttp://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_%288E%29 1
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Czyli co?Poszukac innego modułu na szrocie?Przepiąć go do tego co teraz miałem kupic?Było tam troche audi.Czy mogę teź patzrec na moduły innych audi np a6 a3?Jakie oznaczenie?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Potrzebujesz modułu takiego jak napisałem w pierwszym swoim poście, żadnego innego.
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 szukałem po necie procesu instalcji ale sie nie udało.Poprosze o instrukcje wymiany
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Czy do tego trzeba ciągnąć jakieś kable?
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Wszystko czego potrzebujesz, już napisałem.
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Więc z tego co zrozumiałem.Roboty duzo nie ma.Wymienic moduł z przełącznikami + zakodować wagiem.Nie potzreba prowadzic zadnych kabli wiazek itpzgadza sie? Installation & Wiring In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added.Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). Jak to jest wkońcu Edytowane 15 Października 2014 przez irlandczyk007
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2014 Tak, wymieniasz moduł, na taki, który obsługuje tempomat, dokładasz manetkę tempomatu, wymieniasz lub modernizujesz dolną obudowę kierownicy, kodujesz - cieszysz się tempomatem
Rekomendowane odpowiedzi