Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 7.05.2025 o 19:53, Radzik A5 napisał(a):

Witam, mam pytanko w którym miejscu wyłączyć komunikat o prywatności, z brakiem sieci i użytkownikiem już sobie poradziłem , zostało tylko to, posiadam obd 11, z góry dziękuje

Cześć , czy możesz napisać gdzie wyłączyłeś informację o użytkowniku używając obd 11 i czy udało się Tobie wyłączyć komunikat o prywatności używając obd 11 ? Ja te komunikaty wyłączyłem za pomocą Autela ale po restarcie cały czas pokazywało , że się próbuje uruchomić , długo to trwało i uruchomiłem info o użytkowniku ,a także  komunikat o prywatność  i od razu jednostka się uruchomiła , może obd 11 da rade to jakoś inaczej wyłączyć ?

Opublikowano
7 godzin temu, Bart_sz napisał(a):

Cześć , czy możesz napisać gdzie wyłączyłeś informację o użytkowniku używając obd 11 i czy udało się Tobie wyłączyć komunikat o prywatności używając obd 11 ? Ja te komunikaty wyłączyłem za pomocą Autela ale po restarcie cały czas pokazywało , że się próbuje uruchomić , długo to trwało i uruchomiłem info o użytkowniku ,a także  komunikat o prywatność  i od razu jednostka się uruchomiła , może obd 11 da rade to jakoś inaczej wyłączyć ?

wcześniej w wątku pisałem co trzeba zmienić w kodowaniu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 13.11.2024 o 20:48, januszbi napisał(a):

Cześć.

Udało Ci się ogarnąć sprawę z tym modułem SOS z Europy? Pytam, bo ostatnio dowiedziałem się, że ma on też znaczenie dla działania radia, jak się zmienia na jednostkę z UE.

Hej.

Niestety temat u mnie stanął w miejscu. Żona użytkuje samochód ale będę musiał z tym ruszyć bo pasuje go sprzedać.

Widzę po wpisach że masz dwa moduły SOS (EU i NA ) ?   Jakie mają oznaczenia i jak doszedłeś do tego żeby EU pasował numerami ? Czy po przedkładaniu z jednego na drugi traciłeś (zyskiwałeś) jakieś funkcje ?  Ktoś Ci go kodował czy sam ogarnąłeś ? Czy podczas kodowania tego sterownika może się cofnąć do ustawień fabrycznych tj. cofnie się konwersja języka itp. ?  

Może chciałbyś odsprzedać któryś z z modułów ? :)

 

Opublikowano

Cześć, szukam pomocy przy konwersji q5 2021 z USA. Co prawda moje pytania nie dotyczą systemu SOS czy audi connect, ale może będziecie w stanie pomóc.

Dodam, że soft mam ciągle w wersji USA, nie robiłem konwersji.

Od systemu SOS brak błędów, lampka świeci na zielono, ale połączenie nie działa.

Lampy tył przerobione, dołożyłem po kabelku z BCM2 do każdej z lamp oraz zrobiłem parametryzacje BCM2 przy użyciu VCP i działają jak trzeba.

Lampy przód wymieniłem na europejskie matrixy i dołożyłem gotowe wiązki kupione od firmy, która takie przygotowuje. Lampy działają, ale niestety walczę jeszcze z błędami.

Moje pytania:

1. W jaki sposób zrobić, żeby radio widziało parzyste częstotliwości?

2. Widziałem, że MIB3 ma wgrany polski język, ale trzeba go odblokować. Znalazłem taką informację: "You can enable them in “Engineering Testmode>Software System>HMI Look and Feel>System Languages>Availability of languagesj"

Pytanie jak wejść w engineering testmode w MIB3?

3. Co do matrixów czy ktoś z Was wie jak powinno to być podłączone, albo jak pozbyć się błędów? Wiem, że brakuje kalibracji w sterowniku A5, ale myślę, że nie wszystkie błędy są z tego powodu. Na zegarach mam:

- Hihg beam assistant malfunction

- Right low beam headlight faulty

- Left low beam headlight faulty

- Audi adaptive light malunction

Załączam auto scan z vcds na którym widać błędy. Dodam, że lampy działąją poprawnie poza funkcją matrix (brak kalbracji).

Czy ktoś jest w stanie pomóc?

Log-Q5-matrix.txt

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, pacholekck napisał(a):

Moje pytania:

1. W jaki sposób zrobić, żeby radio widziało parzyste częstotliwości?

Na to pytanie odpowiadam sam sobie, może się komuś przyda :) Moduł 5f, adaptacje i zmieniamy to co na screenie z NAR na EU

https://ibb.co/6cCrgS3T

Edytowane przez pacholekck
Opublikowano
W dniu 30.01.2025 o 13:32, Johnu napisał(a):

Witam

Porcja nowych informacji. 

Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. 

Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU.  

Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc.

U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa.

4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR  - rynek amerykański.

Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim)

Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem .

Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. 

Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci.

 

Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) 

 

Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim

IMG_20250120_180944526.jpg

IMG_20250123_202329465_HDR~3.jpg

IMG_20250123_202422146~2.jpg

Messenger_creation_F37D8285-C8E5-4A8B-B716-78D85708DAEE.jpeg

IMG_20250128_103439190_HDR.jpg

Wszystko dziala? Audi connect tez ? 

Opublikowano
16 godzin temu, Newmoon21 napisał(a):

Wszystko dziala? Audi connect tez ? 

Tak, wszystko jest opisane na grupie, ale dotyczy to przedliftowej A5. W poliftach na dziś nikt tego jeszcze nie opracował.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie