Bart_sz Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca W dniu 7.05.2025 o 19:53, Radzik A5 napisał(a): Witam, mam pytanko w którym miejscu wyłączyć komunikat o prywatności, z brakiem sieci i użytkownikiem już sobie poradziłem , zostało tylko to, posiadam obd 11, z góry dziękuje Cześć , czy możesz napisać gdzie wyłączyłeś informację o użytkowniku używając obd 11 i czy udało się Tobie wyłączyć komunikat o prywatności używając obd 11 ? Ja te komunikaty wyłączyłem za pomocą Autela ale po restarcie cały czas pokazywało , że się próbuje uruchomić , długo to trwało i uruchomiłem info o użytkowniku ,a także komunikat o prywatność i od razu jednostka się uruchomiła , może obd 11 da rade to jakoś inaczej wyłączyć ?
Bednar1991 Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 7 godzin temu, Bart_sz napisał(a): Cześć , czy możesz napisać gdzie wyłączyłeś informację o użytkowniku używając obd 11 i czy udało się Tobie wyłączyć komunikat o prywatności używając obd 11 ? Ja te komunikaty wyłączyłem za pomocą Autela ale po restarcie cały czas pokazywało , że się próbuje uruchomić , długo to trwało i uruchomiłem info o użytkowniku ,a także komunikat o prywatność i od razu jednostka się uruchomiła , może obd 11 da rade to jakoś inaczej wyłączyć ? wcześniej w wątku pisałem co trzeba zmienić w kodowaniu.
kamilWww Opublikowano 10 Lipca Zgłoś Opublikowano 10 Lipca W dniu 13.11.2024 o 20:48, januszbi napisał(a): Cześć. Udało Ci się ogarnąć sprawę z tym modułem SOS z Europy? Pytam, bo ostatnio dowiedziałem się, że ma on też znaczenie dla działania radia, jak się zmienia na jednostkę z UE. Hej. Niestety temat u mnie stanął w miejscu. Żona użytkuje samochód ale będę musiał z tym ruszyć bo pasuje go sprzedać. Widzę po wpisach że masz dwa moduły SOS (EU i NA ) ? Jakie mają oznaczenia i jak doszedłeś do tego żeby EU pasował numerami ? Czy po przedkładaniu z jednego na drugi traciłeś (zyskiwałeś) jakieś funkcje ? Ktoś Ci go kodował czy sam ogarnąłeś ? Czy podczas kodowania tego sterownika może się cofnąć do ustawień fabrycznych tj. cofnie się konwersja języka itp. ? Może chciałbyś odsprzedać któryś z z modułów ?
pacholekck Opublikowano 14 Lipca Zgłoś Opublikowano 14 Lipca Cześć, szukam pomocy przy konwersji q5 2021 z USA. Co prawda moje pytania nie dotyczą systemu SOS czy audi connect, ale może będziecie w stanie pomóc. Dodam, że soft mam ciągle w wersji USA, nie robiłem konwersji. Od systemu SOS brak błędów, lampka świeci na zielono, ale połączenie nie działa. Lampy tył przerobione, dołożyłem po kabelku z BCM2 do każdej z lamp oraz zrobiłem parametryzacje BCM2 przy użyciu VCP i działają jak trzeba. Lampy przód wymieniłem na europejskie matrixy i dołożyłem gotowe wiązki kupione od firmy, która takie przygotowuje. Lampy działają, ale niestety walczę jeszcze z błędami. Moje pytania: 1. W jaki sposób zrobić, żeby radio widziało parzyste częstotliwości? 2. Widziałem, że MIB3 ma wgrany polski język, ale trzeba go odblokować. Znalazłem taką informację: "You can enable them in “Engineering Testmode>Software System>HMI Look and Feel>System Languages>Availability of languagesj" Pytanie jak wejść w engineering testmode w MIB3? 3. Co do matrixów czy ktoś z Was wie jak powinno to być podłączone, albo jak pozbyć się błędów? Wiem, że brakuje kalibracji w sterowniku A5, ale myślę, że nie wszystkie błędy są z tego powodu. Na zegarach mam: - Hihg beam assistant malfunction - Right low beam headlight faulty - Left low beam headlight faulty - Audi adaptive light malunction Załączam auto scan z vcds na którym widać błędy. Dodam, że lampy działąją poprawnie poza funkcją matrix (brak kalbracji). Czy ktoś jest w stanie pomóc? Log-Q5-matrix.txt
pacholekck Opublikowano 14 Lipca Zgłoś Opublikowano 14 Lipca (edytowane) 4 godziny temu, pacholekck napisał(a): Moje pytania: 1. W jaki sposób zrobić, żeby radio widziało parzyste częstotliwości? Na to pytanie odpowiadam sam sobie, może się komuś przyda Moduł 5f, adaptacje i zmieniamy to co na screenie z NAR na EU https://ibb.co/6cCrgS3T Edytowane 14 Lipca przez pacholekck
Newmoon21 Opublikowano Sobota o 16:05 Zgłoś Opublikowano Sobota o 16:05 W dniu 30.01.2025 o 13:32, Johnu napisał(a): Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim Wszystko dziala? Audi connect tez ?
B0B1K13 Opublikowano 23 godziny temu Zgłoś Opublikowano 23 godziny temu 16 godzin temu, Newmoon21 napisał(a): Wszystko dziala? Audi connect tez ? Tak, wszystko jest opisane na grupie, ale dotyczy to przedliftowej A5. W poliftach na dziś nikt tego jeszcze nie opracował.
Rekomendowane odpowiedzi