lezik Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam Wszystkich.Mam problem (Audi A4 B6 2002 rok w 2000 l benzynie)na 1000 km bierze 250 - 300 ml oleju. Jaka jest tego przyczyna, czy to jest normalne w tym silniku, czy zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUTOWIT Opublikowano 20 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 wycieków żadnych nie ma ??instalacja LPG ?jaki ma przebieg ?dymi na niebiesko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezik Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 wycieków żadnych nie ma ?? instalacja LPG ? jaki ma przebieg ? dymi na niebiesko ?Właśnie rzecz jest w tym że: wycieków nie ma żadnych, jest instalacja firmy BRC ale jake ma to znaczenie? przebieg to tylko 114 tyś. żadnych objawów dymienia. Eksploatacja auta jest normalna bez żadnego obciążania silnika. Leje olej Castrol 5W40 syntetyk, co 1000km muszę dolać 250-300 ml oleju nie wiem co z tym zrobić. Czy to naturalne i normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUTOWIT Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 a przed założeniem LPG tez brał olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezik Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ciężko mi powiedzieć bo auto zakupiłem z instalacją gazową. Miało przebieg 67 tyś i był to rzeczywisty przebieg gdyż do końca był serwisowany. Od początku jak tylko kupiłem, miałem z tym problemy, a jestem użytkownikiem już dwa lata. Nie wiem co z tym robić , Czy jest to normalne zużycie tego silnika? Czy podjąć się wymiany uszczelniaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub1989 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Silniki 2.0 alt lubią brać olej i jest to dla nich normalne. Tobie i tak mało bierze. Na podobnym forum o a4 jest temat z rozwiązaniem "problemu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maadrian Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam. Problemu..nie ma:) Ten silnik w zasadzie jest taki sam jak silnik 2.0 ABK, stosowany od zamierzchłych czasów przez Audi min w Audi 80 2.0E. W aucie mojego ojca który jest pierwszym właścicielem:D Audi 80 2.oE od nowości, przy brzebiegu 290tys km apetyt na olej wynosił ok 800ml/1000km. Po remoncie tzw "góry" w tej chwili apetyt wynosi ok 50ml/1000km a silnik ma się świetnie. Nigdy nie pracował na LPG w tej chwili ma 339143km i nadal świetnie jeździ na oleju 10w40 Poprostu te silniki tak mają a rozsądnie użytkowane i zadbane bd jeździćnaprawdę długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Silnik ALT jest olejolubny.... Jest niestety tam jakiś problem z odmą,(wada konstrukcyjna) Olej jest spalany przez kanał dolotowy. Maadrian naprawdę dużo tego można znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton000 Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 mam pytanie czy ktos przerobil odme tak zeby oleju niepozeral ,jesli jest nato jakis patent to bardzo prosze o jakies szczeguly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Można założyć tkz separator czyli "wyłapywacz" oleju, tkz catch oil.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riko Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Witam. Na moje oko powinieneś wymienić uszczelniacze zaworowe. Spalanie oleju przez odmę,i układ dolotowy miało by miejsce gdyby silnik pracował na wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton000 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) wlasnie oto chodzi ze jak jezdzisz max do 2300 obrotow to olej tak nieznika ale podeptaj bardziej to pochlania jak smok, wszyscy twierdza ze to wlasnie wina odmy, i zapiekajacych pierscieni na tlokach ktos uzyl preparatu do usuwania nagaru po spalonym oleju i pomoglo,z tego co wyczytalem w tych silnikach jest problem przez long-life ,sa osoby ktore przed kazda ymiana oleju robia plukanke silnika przerobili odmy i branie oleju jest w granic ach rozsadku okolo 200ml na 1000km Edytowane 1 Października 2012 przez dalton000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton000 Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Zastosowalem cos takiego jak kolega z innego forum opracowal,powiem tak po 3/4 dniach auto zbiera sie lepiej chetniej wchodzi na obroty jednym slowem budzi sie do zycia.Po ostatnim zapaleniu sie kontrolki oleju dolalem 500ml zob acze ile KM zrobie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi