klabbe21 Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam forumowiczów szukam info na temat regulacji drzwi konkretnie drzwi od kierowcy w czasie jazdy słysze świst wiatru drzwi lekko opuszczone i nie domykaja sie od reki trzeba mocniej pchnąć wszelka pomoc mile widziana pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Odnośnie regulacji drzwi: Regulacja wzdłużna – Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-) – Moment dokręcenia 32 Nm – Zawias drzwi -1-. – Słupek -A--3- – Drzwi -2- Regulacja względem środka samochodu Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi. * Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja. * Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części. – Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie) – Moment dokręcenia 32 Nm Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu). Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi. Regulacja za pomocą klina zamykającego – Poluzować śruby -2-. – Do regulacji poziomej zastosować oznaczenia, patrz strzałki -a- lub patrz strzałki -c-. – Przesuwać klin zamykający -1-, aż drzwi będą ustawione równo z konturem nadwozia. Wskazówka Regulacja może być wykonana tylko w kierunku środka pojazdu, a nie na wysokość. – Do regulacji wysokości zastosować oznaczenia, patrz strzałki -b- lub patrz strzałki -d-. – Klin zamykający przy poprawnym ustawieniu musi trafiać w środek zamka drzwi. – Dokręcić śruby momentem 25 Nm. Wymiary szczelin – Wymiar A = 3,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi drzwiami z przednim błotnikiem) – Wymiar B = 4,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi a tylnymi drzwiami) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klabbe21 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam po długiej nieobecności pragnę podziekować za pomoc a usterka była taka ze auto było bite (niestety)i lakiernik zle poskładał blachy drzwi wystawały minimalnie poza nadkole i łapały wiatr ale dzieki jeszcze raz za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) Czesc,Dzis poszlismy z moja dziewczyna zobaczyc skutki opadow i sztormu nad morze. Caly czas mocno wialo i moja dziewczyna otwierajac drzwi puscila je - poniewaz to audi drzwi sie nie wyrwaly, ale przesunal sie zawias Podejrzewam ze dolny cofnal sie w kierunku przodu i troche w dol. Mam pytanie: rysunek A57-0104 przedstawia widok z gory przy zamknietych drzwiach?Lewa skrajna srube A widze (bardzo trudny dostep do niej) natomiast gdzie jest prawa sruba A? Musze od srodka zdjac oslone brzegu drzwi?Bede wdzieczny za potwierdzenie. Jedyny minus ze nie mam klucza dynamometrycznego, a tutaj wazne jest dobre przykrecenie zawiasow, ale to podajde do sklepu i go kupie.pozdrowienia!m@uryc Edytowane 6 Listopada 2011 przez maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 7 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Osobiście sam tego nie robiłem i nic poza manualem nie dodam, ale bez klucza dynamometrycznego można sobie poradzić. Wszystko z "czuciem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi