piotrek_gdy Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2013 a ja mógłbym ponowić pytanie kolegi Lenny'ego o możliwość wymiany czerwonych zegarów na kolorowe
WłodaR Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam Serdecznie.Mam pewną sprawę o mianowicie chciałbym dołożyć do mojej a4 b6 tempomat i pełny fis.Co do pytania: co potrzebuję? I jak to w tych samochodach jest bo w serwisie powiedziano mi że nie wiadomo czy do tempomatu nie trzeba wiązki ciągnąć i ogólnie czy nie trzeba jakiegoś modułu w kierownicy wymieniać? Boję się że chcą mnie na duże koszty nabujać a ja jestem w tym prawie zielony i dlatego piszę do was.Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Jeżu Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2014 Manetka fis, manetka tempomatu i sterownik pod kierownice bo skoro w tym momencie nie masz Fis czy tempomatu... Moduł musi być przynajmniej Midlineposzukaj na portalach całych kpl... Żadnych wiązek nie wymieniasz czy dokładasz..Pozostaje adaptacje i kodowanie i "włala" Takie coś nie polecam Ci robić w serwisie bo jak sam widzę raczej tego nie ogarną.. A jak ograną to zapłacisz jak za złoto... 1
WłodaR Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dzięki za odpowiedź.A w serwisie powiedział: 150 za łopatki fis i tempomat (od A8 D3 używki) + 100 za moduł (używka) + od 150 (do 300) za robociznę bo zależy jak pójdzie.I jak oceniasz koszt??Rozsądnie czy lepiej próbować samemu?
Jeżu Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Chyba nie piszesz o ASO Vw lub Audi? Bo jak by mieli takie ceny czemu nie... Dużo jakoś pracy nie ma jak masz vcdsa to próbował bym sam....
WłodaR Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2014 O takich cena poinformował mnie gościu w serwisie "u siebie" (troche samouk, w podwórkowym garażu)
demek1987 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2014 witam, a jak stoi wymiana manetki i odblokowanie fisu w audi a4 b7 2006 sedan 1.8t??mieszkam niedaleko olkusza to mógłbym podjechać jeżeli miałbyś czas w tym tygodniu:)
Jeżu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nie ma szans.... nie posiadam żadnych ogrzewanych garaży itd... Modzimy od wiosny do jesieni....
zielony0531 Opublikowano 3 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2014 witam serdecznie od niedawa posiadam audi a4 b6 rocznik 2003 avant 1.9tdi 130km niestety nie posiadam komputera to znaczy pelnego fis w kierownicy mam sterowanie radiem i moje pytanie brzmi czy moge zamontowac sobie tempomat bo fis z tego co czytam to mozna jestem z przemysla wiec moje pytanie czy ktos w okolicy nie zrobi mi tego lub okolic rzeszowa bardzo bym prosil o odp tel. kon. 883279201
Nicco Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Witam.Jestem już w pełni przygotowany i jutro zabieram się za odblokowanie FISa ( wreszcie ).Mam tylko jedno pytanko. Pisaliście, że trzeba potem zakodować centralny z pilota. Może ktoś napisać jak to zrobić? Chce być przygotowany na każdą ewentualność EDIT:Jeżu, wielkie DZIĘKUJE. Dzięki Twojemu opisowi odblokowania FISa to czysta przyjemność. Wszystko hula aż miło Mam teraz tylko jedno pytanie. Czy to normalne, że na postoju na wolnych obrotach pokazuje spalanie chwilowe między 4.0 a 8.0 l/100km ? Sprawdzałem równocześnie na VAGu i ładnie pokazywało 0,7-0,8l, a FIS-ie 7,9l (też dodam, że nie zawsze, bo czasami podczas jazdy, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania pokazuje normalnie ok.1l , a znów jak dojeżdżam do domu i wjeżdżam do garażu to spalanie z kosmosu) O co tu chodzi? Edytowane 14 Lutego 2014 przez Nicco
matio Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2014 Spalaniem chwilowym na postoju w A4 b6/7 nie ma co się przejmować, pokazuje ostatnią wartość. W vw jest to fajniej zrobione że na postoju przełącza się spalanie z km/h na l/h czyli to co odczytujesz sobie na vagu na postoju.
Nicco Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2014 Dzięki za odpowiedź matio. A jak sprawa się ma z pokazywaniem właśnie spalania chwilowego w Audi? Wiem, że w VW ładnie, płynnie pokazuje. Natomiast u mnie trzeba czekać jakieś 2 sekundy, żeby wzrosło, potem znów czekać żeby zmalało (choćby jakieś lagi). Chodzi tu o jakąś częstotliwość "odświeżania"? Da się to jakoś VAGiem ustawić czy to raczej też normalne w AUDI?
patryk1991pokoje Opublikowano 16 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2014 witam wszystkich mam pytanko . jak mozna sprawdzic bez podlaczania komputera czy da sie wgrac pelen FIS bo podobno nie kazdy licznik mozna zaprogramowac tak powiedzial mechas we wrzesni.kilka zrobil i nie we wszystkich mozna.tu moje pytanie czy da sie da to sprawdzic bez koniecznosci wyjazdu do mechanika???pozdrawiam
patryk1991pokoje Opublikowano 16 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2014 witam wszystkich mam pytanko . jak mozna sprawdzic bez podlaczania komputera czy da sie wgrac pelen FIS bo podobno nie kazdy licznik mozna zaprogramowac tak powiedzial mechas we wrzesni.kilka zrobil i nie we wszystkich mozna.tu moje pytanie czy da sie da to sprawdzic bez koniecznosci wyjazdu do mechanika???pozdrawiam
Jeżu Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2014 Nie trafiłem na taki ale podaj nr licznika.....
norek111 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Mam pytanie odnośnie montażu tempomatu w B7 benzyniak , czy wystarczy tylko manetka i kodowanie ?
Jeżu Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2014 Mam pytanie odnośnie montażu tempomatu w B7 benzyniak , czy wystarczy tylko manetka i kodowanie ? tak... 1
norek111 Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2014 tak...Witam ponownie,sprawdziłem dzisiaj vcdsem,mam moduł kierownicy 8E0 953 549 S z tego co czytałem to nie obsługuje tempomatu,to prawda ?
Jeżu Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2014 Witam ponownie,sprawdziłem dzisiaj vcdsem,mam moduł kierownicy 8E0 953 549 S z tego co czytałem to nie obsługuje tempomatu,to prawda ? Prawda... musisz szukać przynajmniej 8E0 953 549 J, L, M, N, P 1
paSTorEK Opublikowano 3 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2014 a czy idzie włączyć aby podczas jazdy na FIS pojawiała sie predkość ?
Jeżu Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2014 Ni widziałem takiej możliwości....
bogdanel99 Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam - proszę o pomoc , zmieniłem manetkę i o ile fis zakodowałem vas5054a to mam problem z manetką . W vas5054a wchodzę w 16 -elektronika kierownicy ale nie odpowiada mi kanał 07 - moźe w tym programie jest to trochę inaczej bo fis teź robiłem przez 12 -adaptacja a nie 10 jak w vagu. Mase już zrobiłem ale kontrolka esp nie zgasła - ale tyle razy to rozbierałem że może źle poskładałem- manetki z końcówką Q , avant ,2,0 tdi
Jeżu Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2014 Dokładność to podstawa... coś musiało za szwankować.... sprawdź kodowanie i adaptację skoro czujnik od sprysku się nie odzywa... Co to "manetki z końcówką Q" Esp zawsze gaśnie....
bogdanel99 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) wszystko wykonałem zgodnie z opisem jedna u mnie - wywalił się sterownik esp i kierownicy niestety może moja wina , wszystko chodzi ale nie przełączniki manetli od fisa, kierownica działa , sprysk i wycieraczki też - ciekawe jest to że jak założę manetki bez obsługi kierownicy to wtedy fis chodzi ale kierownica milczy Edytowane 11 Listopada 2014 przez bogdanel99
Rekomendowane odpowiedzi