Jeżu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Cześć powinno bez problemu przekodować na jaką chcesz wartość pomimo braku manetki.... Vcds w pełnej wersji?
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Nie vcds ale vag com jest roznica ??
Jeżu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Nie wiem czy jest to wersja która potrafi w pełni kodować czy adaptować czy tkz tylko do odczytu.... Skoro wpisałeś kodowanie i nie przyjęło to mysle ze to moze być demo... Sorki ale nie zmam możliwości tego programu
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Hmm nie wiesz może skad wziąć wersje vcds za rozsądne pieniążki ??
Jeżu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) Wiem Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Jeżu
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Super Stary w takim razie czekam cena bardzo przystępna pytanko czy musze miec konkretny kabelek do tego ?? Czy na tym co mam pójdzie ?? VAG KKL
Jeżu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ty nic nie potrzebujesz. Masz w zestawie kabel oraz dedykowanie oprogramowanie wraz z instrukcją i innym przydatnymi ściągami dla początkujących Używamy VCDS
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 No i bomba Jeżu bardzo chętnie udoskonale moje A4. Kiedy mam sie odezwać i gdzie tu na forum ??
Jeżu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) .... Edytowane 21 Grudnia 2017 przez Jeżu
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ok jeszcze raz dzięki za szybką odpowiedź.Strzałeczka
burton Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam. Czy adaptował ktoś FIS'a programem VCDS LITE ?
Miskovsk Opublikowano 23 Stycznia 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jeżu napisałem wiadomość na PW jak byś mógł na nią odpisać byłbym wdzięczny
manfred Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2018 Witam, zrobi się troszkę cieplej i biorę się za wymianę manetki. Przeczytałem już chyba wszystko co dotyczy tego tematu i czasami przewija się żeby uważać na taśmę przy jej demontażu która jest montowana na 3 zatrzaski, żeby się nie przesunęła itp. Moje pytanie (może niepotrzebne,ale wolałbym wszystko wiedzieć) co to za taśma i gdzie ona się znajduje. Nie mogę jej zlokalizować na żadnym zdj. Proszę o jakąś pomoc czy zdj. o co z nią chodzi. Z góry dziękuję.
Jeżu Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) To taśma (zwijak) do poduszki widoczny na foto... Na następnej fotce w manualu jest pokazana z boku i jej zatrzask Edytowane 28 Marca 2018 przez Jeżu
manfred Opublikowano 28 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2018 Już chyba załapałem, "taśma (zwijak)" jak to nazwałeś to ta żółta obręcz na zdjęciu którą trzeba zdjąć żeby wykręcić manetkę. Jednym słowem... zdjąć ją ostrożnie żeby nic się tam nie poprzestawiało w środku. Dzięki. Pozdrawiam
Jeżu Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2018 Chodzi o to by założyć ją w tej pozycji co ściągnąłeś. Najlepiej zatrzymać auto na prostych kołach nawet jakbyś ją poobracał to idzie ustawić ją w położenie "środkowe"
iksior Opublikowano 25 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2018 Cześć. Wczoraj zabrałem się za montaż FIS. Wszystko działa jak należy. Dwa problemy, które mnie spotkały to: 1) masowanie przewodu od spryskiwaczy - tak na prawdę wziąłem pierwszy lepszy przewód który znalazłem w gratach od starego komputera - nie było żadnego problemu, ale przyłapałem do śruby od boku deski rozdzielczej(po otwarciu klapki z bezpiecznikami rzucił mi się w oczy więc postanowiłem wykorzystać akurat ten) i prawdopodobnie albo masa nie łapała albo była to wina nieodpiętego akumulatora że na zegarach zaczęły się dziać cuda - to problem z płynem spryskiwaczy, to problem z olejem, z płynem chłodzącym i tak dalej... także postępując zgodnie z Twoimi zdjęciami - warto przyłapać we wskazanym przez Ciebie miejscu i oszczędzić sobie ataku serca 2) kodowanie... próbowałem różne kombinacje i u mnie w końcu zadziałała ta: 01001. Dzięki Jeżu, pozdrawiam!
manfred Opublikowano 1 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 25.05.2018 o 07:33, iksior napisał: Cześć. Wczoraj zabrałem się za montaż FIS. Wszystko działa jak należy. Dwa problemy, które mnie spotkały to: 1) masowanie przewodu od spryskiwaczy - tak na prawdę wziąłem pierwszy lepszy przewód który znalazłem w gratach od starego komputera - nie było żadnego problemu, ale przyłapałem do śruby od boku deski rozdzielczej(po otwarciu klapki z bezpiecznikami rzucił mi się w oczy więc postanowiłem wykorzystać akurat ten) i prawdopodobnie albo masa nie łapała albo była to wina nieodpiętego akumulatora że na zegarach zaczęły się dziać cuda - to problem z płynem spryskiwaczy, to problem z olejem, z płynem chłodzącym i tak dalej... także postępując zgodnie z Twoimi zdjęciami - warto przyłapać we wskazanym przez Ciebie miejscu i oszczędzić sobie ataku serca 2) kodowanie... próbowałem różne kombinacje i u mnie w końcu zadziałała ta: 01001. Dzięki Jeżu, pozdrawiam! Masowanie zrobiłem dokładnie jak ty próbowałeś, przyłapałem do śruby z boku deski rozdzielczej pod klapą z bezpiecznikami ( dużo łatwiejszy dostęp) po skręceniu też myślałem że lipa z tego będzie (cały czas wyświetlała się ikonka spryskiwaczy), ale po drugim lub trzecim odpaleniu silnika wszystko grało jak potrzeba. Natomiast problem jaki mi się pojawił po odblokowaniu FIS to poziom paliwa, a mianowicie teraz po zapaleniu rezerwy ilość kilometrów spada do zera oraz wskazówka stanu paliwa leci totalnie w dół jakbym miał już pusty bak, a przecież jeszcze całą rezerwę mam. Przed zmianą manetki ilość kilometrów spadała mi systematyczne w miarę ich przejechania, a teraz zapala się rezerwa i od razu 0 km do przejechania. Wie ktoś może co jest nie tak? Edytowane 1 Czerwca 2018 przez manfred
iksior Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 1.06.2018 o 10:30, manfred napisał: Natomiast problem jaki mi się pojawił po odblokowaniu FIS to poziom paliwa, a mianowicie teraz po zapaleniu rezerwy ilość kilometrów spada do zera oraz wskazówka stanu paliwa leci totalnie w dół jakbym miał już pusty bak, a przecież jeszcze całą rezerwę mam. Przed zmianą manetki ilość kilometrów spadała mi systematyczne w miarę ich przejechania, a teraz zapala się rezerwa i od razu 0 km do przejechania. Wie ktoś może co jest nie tak? U mnie nie ma z tym problemu - trochę zwlekałem z odpowiedzią ale na pełnym baku trochę kilometrów trzeba trzasnąć żeby to sprawdzić Nie znam się, ale się wypowiem i sam z siebie sprawdziłbym raz - wypięcie tego zmasowanego pinu od spryskiwaczy, a dwa - w liczniku z tego co pamiętam jest jeszcze kostka po prawej stronie chyba właśnie odpowiedzialna za stan paliwa. Może coś jest luźne. Co do FISa - prawie trzy tygodnie i wszystko działa jak należy. Dzięki jeszcze raz Jeżu. Edytowane 8 Czerwca 2018 przez iksior
manfred Opublikowano 8 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2018 Będę miał chwile to odkręcę jeszcze raz licznik i posprawdzam wszystko oraz podepnę wypięty pin od spryskiwaczy (ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z zerowaniem się ilości kilometrów do przejechania przy włączającej się rezerwie). Iksior czy ty nie wypinałeś kabelka od spryskiwaczy z kostki. Zostawiłeś go i tylko dołożyłeś drugi kabelek do zmasowania?
Exiter101 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2018 U mnie coś nie poszło. Dosyć że nie pozbyłem się info o braku płynu w spryskiwaczach to pali mi sie kontrolka od płynu chłodzącego i brak paliwa.
Miyo Opublikowano 28 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Mam pytanko dotyczące sterowania pełnym FIS-em. Wiem że potrzebna jest wymiana podstawowej manetki na taką z przyciskiem, lecz chciałbym zapytać o inną możliwość. Mam ori ogrzewanie postojowe Audi i taki przełącznik z Menu i pokrętłem zamontowany w środkowym tunelu. Mogę nim sterować opcjami w komputerze takie jak zmiana języka i jeszcze parę opcji. Konkretnie moje pytanie brzmi czy da się tym sterować pełny FIS czy i tak muszę wymienić manetkę przy kierownicy. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Edytowane 28 Lutego 2019 przez Miyo
wooojt Opublikowano 3 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2021 A4 B7 2007r. z kolorowym FISem i RNS-E. Po włączeniu zapłonu komputer pokładowy (FIS) domyślnie wyświetla ekran nawigacji/kompas. Jak zmienić to (np. VCDSem), żeby FIS wyświetlał to, co miałem przed wyłączeniem zapłonu? Nie korzystam z navi, więc chce, żeby cały czas był komputer pokładowy. Teraz muszę po każdym odpaleniu auta zmieniać z navi na komputer. Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi