Skocz do zawartości

Odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć powinno bez problemu przekodować na jaką chcesz wartość pomimo braku manetki.... Vcds w pełnej wersji?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Wymiana manetki i odblokowanie FIS Witam, w końcu udało mi się zabrać do pracy i efekt tej pracy chce wam zaprezentować. Praca polegała na wymianie manetki od wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS. A

Ja u siebie kodowanie miałem takie samo 30100 wpisz 31000 I będzie grało... Zmiana tej cyfry 1 na 0 włączy Ci pełen Fis na desce do tego służy... Po całej operacji ewentualnie trzeba będzie jeszcz

Witam,   Dzisiaj skorzystałem z instrukcji Jeża i odblokowałem pełny FIS w moim B7. Dołączam do wszystkich chwalących Jeża za kawał dobrej instrukcji.   Moje uwagi do momentów, w których miałem wątpli

Dodane grafiki

Nie wiem czy jest to wersja która potrafi w pełni  kodować czy adaptować czy tkz tylko do odczytu....

Skoro wpisałeś kodowanie i nie przyjęło to mysle ze to moze być demo... Sorki ale nie zmam możliwości tego programu

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty nic nie potrzebujesz. Masz w zestawie  kabel oraz dedykowanie oprogramowanie wraz z instrukcją i innym przydatnymi ściągami dla początkujących ;) Używamy VCDS

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam, zrobi się troszkę cieplej i biorę się za wymianę manetki. Przeczytałem już chyba wszystko co dotyczy tego tematu i czasami przewija się żeby uważać na taśmę przy jej demontażu która jest montowana na 3 zatrzaski, żeby się nie przesunęła itp. Moje pytanie (może niepotrzebne,ale wolałbym wszystko wiedzieć) co to za taśma i gdzie ona się znajduje. Nie mogę jej zlokalizować na żadnym zdj. Proszę o jakąś pomoc czy zdj. o co z nią chodzi. Z góry dziękuję.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To taśma (zwijak) do poduszki widoczny na foto... Na następnej fotce w manualu jest pokazana z boku i jej zatrzask

IMG_1292%2520J.jpg&key=0520eefbe311a1a8d

Edytowane przez Jeżu
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już chyba załapałem,  "taśma (zwijak)" jak to nazwałeś to ta żółta obręcz na zdjęciu którą trzeba zdjąć żeby wykręcić manetkę. Jednym słowem... zdjąć ją ostrożnie żeby nic się tam nie poprzestawiało w środku. 

Dzięki. Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to by założyć ją w tej pozycji co ściągnąłeś. Najlepiej zatrzymać auto na prostych kołach nawet jakbyś ją poobracał to idzie ustawić ją w położenie "środkowe" 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Cześć. Wczoraj zabrałem się za montaż FIS. Wszystko działa jak należy. Dwa problemy, które mnie spotkały to:

1) masowanie przewodu od spryskiwaczy - tak na prawdę wziąłem pierwszy lepszy przewód który znalazłem w gratach od starego komputera - nie było żadnego problemu, ale przyłapałem do śruby od boku deski rozdzielczej(po otwarciu klapki z bezpiecznikami rzucił mi się w oczy więc postanowiłem wykorzystać akurat ten) i prawdopodobnie albo masa nie łapała albo była to wina nieodpiętego akumulatora że na zegarach zaczęły się dziać cuda - to problem z płynem spryskiwaczy, to problem z olejem, z płynem chłodzącym i tak dalej... także postępując zgodnie z Twoimi zdjęciami - warto przyłapać we wskazanym przez Ciebie miejscu i oszczędzić sobie ataku serca :D

2) kodowanie... próbowałem różne kombinacje i u mnie w końcu zadziałała ta: 01001.

Dzięki Jeżu, pozdrawiam!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.05.2018 o 07:33, iksior napisał:

Cześć. Wczoraj zabrałem się za montaż FIS. Wszystko działa jak należy. Dwa problemy, które mnie spotkały to:

1) masowanie przewodu od spryskiwaczy - tak na prawdę wziąłem pierwszy lepszy przewód który znalazłem w gratach od starego komputera - nie było żadnego problemu, ale przyłapałem do śruby od boku deski rozdzielczej(po otwarciu klapki z bezpiecznikami rzucił mi się w oczy więc postanowiłem wykorzystać akurat ten) i prawdopodobnie albo masa nie łapała albo była to wina nieodpiętego akumulatora że na zegarach zaczęły się dziać cuda - to problem z płynem spryskiwaczy, to problem z olejem, z płynem chłodzącym i tak dalej... także postępując zgodnie z Twoimi zdjęciami - warto przyłapać we wskazanym przez Ciebie miejscu i oszczędzić sobie ataku serca :D

2) kodowanie... próbowałem różne kombinacje i u mnie w końcu zadziałała ta: 01001.

Dzięki Jeżu, pozdrawiam!

Masowanie zrobiłem dokładnie jak ty próbowałeś, przyłapałem do śruby z boku deski rozdzielczej pod klapą z bezpiecznikami ( dużo łatwiejszy dostęp) po skręceniu też myślałem że lipa z tego będzie (cały czas wyświetlała się ikonka spryskiwaczy), ale po drugim lub trzecim odpaleniu silnika wszystko grało jak potrzeba. Natomiast problem jaki mi się pojawił po odblokowaniu FIS to poziom paliwa, a mianowicie teraz po zapaleniu rezerwy ilość kilometrów spada do zera oraz wskazówka stanu paliwa leci totalnie w dół jakbym miał już pusty bak, a przecież jeszcze całą rezerwę mam. Przed zmianą manetki ilość kilometrów spadała mi systematyczne w miarę ich przejechania, a teraz zapala się rezerwa i od razu 0 km do przejechania. Wie ktoś może co jest nie tak?

Edytowane przez manfred
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.06.2018 o 10:30, manfred napisał:

Natomiast problem jaki mi się pojawił po odblokowaniu FIS to poziom paliwa, a mianowicie teraz po zapaleniu rezerwy ilość kilometrów spada do zera oraz wskazówka stanu paliwa leci totalnie w dół jakbym miał już pusty bak, a przecież jeszcze całą rezerwę mam. Przed zmianą manetki ilość kilometrów spadała mi systematyczne w miarę ich przejechania, a teraz zapala się rezerwa i od razu 0 km do przejechania. Wie ktoś może co jest nie tak?

U mnie nie ma z tym problemu - trochę zwlekałem z odpowiedzią ale na pełnym baku trochę kilometrów trzeba trzasnąć żeby to sprawdzić :D Nie znam się, ale się wypowiem i sam z siebie sprawdziłbym raz - wypięcie tego zmasowanego pinu od spryskiwaczy, a dwa - w liczniku z tego co pamiętam jest jeszcze kostka po prawej stronie chyba właśnie odpowiedzialna za stan paliwa. Może coś jest luźne.

 

Co do FISa - prawie trzy tygodnie i wszystko działa jak należy. Dzięki jeszcze raz Jeżu.

Edytowane przez iksior
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę miał chwile to odkręcę jeszcze raz licznik i posprawdzam wszystko oraz podepnę wypięty pin od spryskiwaczy (ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z zerowaniem się ilości kilometrów do przejechania przy włączającej się rezerwie). Iksior czy ty nie wypinałeś kabelka od spryskiwaczy z kostki. Zostawiłeś go i tylko dołożyłeś drugi kabelek do zmasowania?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam. Mam pytanko dotyczące sterowania pełnym FIS-em. Wiem że potrzebna jest wymiana podstawowej manetki na taką z przyciskiem, lecz chciałbym zapytać o inną możliwość. Mam ori ogrzewanie postojowe Audi i taki przełącznik z Menu i pokrętłem zamontowany w środkowym tunelu. Mogę nim  sterować opcjami w komputerze takie jak zmiana języka i jeszcze parę opcji. Konkretnie moje pytanie brzmi czy da się tym sterować pełny FIS czy i tak muszę wymienić manetkę przy kierownicy. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

Edytowane przez Miyo
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.