Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.01.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. OK wielkie dzieki za odpowiedz. moja upierdliwosc jest spowodowana niedzielnym nadmiarem wolnego czasu wiec trzeb a to wybaczyc jedno spostrzezenie wysylam rowniez na PW PS. mozna jednak wyswietlic wszystkie tematy w ktorych napisalismy jakis post - na banerze u gory gdzie jest indywidualne logo na liscie rozwijanej wystarczy wybrac opcje MOJA ZAWARTOSC i juz sie wyswietla cala historia naszej aktywnosci na forum pozdrawiam Maciek :hangloose: :hangloose:
    2 punkty
  2. To ja zobrazuję... Wymontowanie i zamontowanie osłony drzwi z przodu 1 - Nakrętka zatrzaskowa (4x) 2 - Śruba (4x) 3 - Śruba (2x) 4 - Osłona ozdobna 5 - Dolna część podłokietnika 6 - Śruba 7 - Nakrętka rozprężna (4x) 8 - Osłona drzwi Wymontowanie: – Zdjąć część dolną podłokietnika -5-. – Wykręcić śrubę -3- (2x) z osłony drzwi -8-. – Wykręcić śrubę -6- z osłony drzwi -8-. – Odczepić osłonę ozdobną -4-. – Wyjąć osłonę ozdobną -4- do przodu. – Wykręcić śrubę -2- (4x) z osłony drzwi -8-. – Odczepić osłonę drzwi -8 - → Rys. – Unieść osłonę drzwi -8- ok. 20 cm w górę i wyjąć z ramy głównej drzwi. – Odczepić cięgło elastyczne opancerzone wewnętrznej klamki drzwi → Rys. – Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe → Rys. Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. Zwrócić przy tym uwagę na: – W celu zamontowania muszą być zamocowane nakrętki zapadkowe -1- (4x) dla nakrętek rozprężnych -7- (4x). – Przy zamontowaniu należy wcisnąć osłonę drzwi pośrodku do głównej ramy drzwi. Odczepianie cięgna elastycznego opancerzonego – Zdjąć pierścień zabezpieczający -3-. – Wyciągnąć i odczepić cięgło elastyczne opancerzone -1- z prowadnicy -2-. Wskazówka Podczas montażu zwrócić uwagę, aby hak -3- był skierowany w górę. Złącze wtykowe sterownika podnośnika szyby – Nacisnąć występ mocujący -2- i odłączyć złącze wtykowe -3- zgodnie z kierunkiem strzałek od sterownika. – Rozłączyć złącze wtykowe do głośnika niskotonowego. Zatrzask mocujący osłony drzwi – Nacisnąć występ mocujący -2- i wyjąć zatrzask -1- zgodnie z kierunkiem strzałek. Wymontowanie zamka drzwi 1 - Śruba z wewnętrznym gniazdem wielokątnym M8 20 Nm 2 - Podkładka 3 - Zamek drzwi - osłona drzwi wymontowana. - rama okna i podnośnik szyby wymontowane. - rozłączyć elektryczne złącze wtykowe przy zamku drzwi. - jeżeli montowany będzie ponownie ten sam zamek drzwi, należy odhaczyć drążek uruchamiający przy klamce drzwi. - jeżeli zamek drzwi będzie wymieniany, należy odhaczyć drążek uruchamiający przy zamku drzwi. - odhaczyć drążek uruchamiający przy tulei przesuwnej od zamka drzwi. - wykręcić śruby wielozębne -1- i wyjąć zamek drzwi. 4 - Dźwignia zwalniająca 5 - Cięgło elastyczne opancerzone wewnętrznej klamki drzwi - w celu zamontowania, jak pokazano na rysunku, umieścić najpierw pionowo w dźwigni zwalniającej, następnie przechylić o 90° i dla zabezpieczenia zaczepić w zamku drzwi. Pozdrawiam
    2 punkty
  3. wiec tak, nie znalazlem dokladnego opisu rozebrania tapicerki w A4 ale mysle ze z tym nie bedziesz mial wiekszego problemu a jesli chodzi o sam zamek to mam fotki od A6 a te zamki jak nie sa takie same to napewno bardzo podobne: czasami na ten mikrostycznik pomaga wyczyszczenie i spryskanie WD40. poprostu musisz rozkrecic i sprawdzic jak to wyglada w rzeczywistosci bo tak na odleglosc to tez nic wiecej nie pomoge zycze powodzenia i daj znac jakie efekty Maciek moge dodac jeszcze znaleziony post jednego kolegi od A6 ale tak jak napisalem nie ma wielkiej roznicy w tych zamkach: Witam, miałem takie objawy: brak oświetlenia drzwi i stóp, brak brzęczyka(włączał się na kilka sekund po naciśnięciu przycisku dezaktywacji czujnika ruchu-tego na dole po lewej stronie w słupku), oświetlenie działało przy wyłączonym silniku ale po włączeniu silnika już nie. moja diagnoza:prawdopodobnie padnięty mikrostycznik rozwiązanie problemu(w moim przypadku): 1.zdjęcie tapicerki drzwi, 2.odkręcenie kluczem typu torx spline(12 rowków) 2-ch śrub zamka i odciągnięcie go na bok w kierunku zawiasów(bez wyciągania), 3.po uzyskaniu łatwego dostępu do przewodów wkucie się sondami miernika do rdzenia kabli i sprawdzenie działania obwodu, 4.jeżeli nie zamyka i otwiera obwodu to najlepiej po zdjęciu wtyczki odciąć przewody stycznika i go wymontować(przytrzymuje go sprężysta blaszka), 5.Czujnik jest rozbieralny(po otwarciu nic się nie wysypuje).Mój po rozebraniu i wyczyszczeniu styków środkiem do ich konserwacji zaczął pracować co najlepiej sprawdzić miernikiem. 6.Po założeniu stycznika, zlutowaniu przewodów, dokręceniu zamka i podłączeniu wtyczki wszystko pracuje poprawnie. Całość operacji zajęła mi około 40 minut. pozdrawiam
    2 punkty
  4. ja ostatnio maglowalem temat TIPTRONICA u siebie. wydawalo mi sie ze slizga sie sprzeglo na pierwszych biegach. okazalo sie to tylko moja nieznajomoscia automatycznych skrzyn biegow. bylem w warsztacie gdzie zajmuja sie wylacznie automatycznymi skrzyniami. kierownik serwisu przejechal sie moim autem, podpial kompa i powiedzial ze wszystko jest w normie. sprawdzilismy poziom oleju w skrzyni i tez super. powiedzialem ze chcialbym wymienic olej razem z filtrem a on sie zapytal kiedy ostatni raz byl wymieniany. niestety nie posiadam wiedzy czy wogole byl wymieniany. Powiedzial ze w takiej sytuacji najlepszym rozwiazaniem bedzie pozostawienie jej z tym olejem co jest. powiedzial wymiana oleju razem z filtrem mozliwe ze pierwszy raz od BARDZO dawna spowoduje ze na 95% po ok 10tys km sprzeglo hydrokinetyczne zacznie sie slizgac i bedzie do wymiany. Koszt wymiany sprzegla hydrokinetycznego razem z olejem i filtrem to ok 2500 - 2700 zł. ja narazie nic nie robie tylko obserwuje jak sie bedzie zachowywac. objawy uszkodzonej skrzyni tiptronic to bledy w grupie 02-AUTO TRANS oraz drgania przy predkosci ok 60-90km/h - tak jakby jechalo sie po tarce.
    1 punkt
  5. dokladnie - wymontowac, wysuszyc, przeczyscic, uszczelnic i zamontowac. No chyba ze problem nie leze w samej wycieraczce
    1 punkt
  6. Bedac uzytkownikiem kilku forum samochodowych mam rowniez swoje uwagi. Jestem na tym forum dopiero od wczoraj ale osmiele sie wychylic poza szereg i tak: 1. Budowa forum - ciekawa ale troche chaotyczna Na przykładzie działu A6 - wszystko razem. Fakt ze nie ma az tylu uzytkownikow natomiast moznaby to podzielic na odpowiednie grupy tematyczne typu Silniki (mozna podzielic na PB i ON), Skrzynie biegów, Nadwozie itp 2. Bardzo denerwujące jest że przy napisaniu postu w jakims temacie trzeba dodatkowo kliknac OBSERWUJ TEMAT i jeszcze wybrac forme powiadomienia zeby dostac maila z informacja ze ktos dal odpowiedz po nas. nie wspominajac juz o wlasnych tematach. Nie mozna zrobic tego z automatu zeby po udzieleniu odpowiedzi w temacie funkcja obserwowania sie aktywowala?? 3. Czy mozna za pomoca jednego przycisku wyswietlic wszytskie tematy w ktorych udzielilismy odpowiedzi?? to tak na szybko. jak bede mial cos jeszcze to uzupelnie liste prosze nie brac tego jako zarzut czy wytykanie bledow ale skoro zaproponowano mi czlonkostwo w klubie i jest taki temat postanowilem podzielic sie swoimi spostrzezeniami Pozdrawiam Maciek Jeszcze jedno: 4. MODERATORZY powinni dopilnować żeby uzytkownicy pouzupelniali profile bo odpisujac do tematu nie mamy do konca pojecia o jakie auto chodzi lub skad jest wlasciciel zeby ewentualnie skierowac go do jakiegos sprawdzonego fachowca PKT 2 juz nie aktualny - znalazlem ustawienie
    1 punkt
  7. Proponuję podzielić dział "Pochwal się swoim Audi" na modele i typy. Np A4, A6, A8 a w nich dodatkowo typ np B5, C4, D2. Może już bez podziału na wersje S bo to te same nadwozia różniące się silnikami i detalami. Ułatwi to odnalezienie się poszczególnych grup posiadaczy danego modelu i typu.
    1 punkt
  8. temat troche stary ale odpisze - nie ma mozliwosci dezaktywacji w VAG poduszki pasazera A6 C5 jak nie ma opcji wylaczenia kluczykiem w schowku
    1 punkt
  9. kolego po nacisnieciu ECO wyłączasz klime. jest to funkcja ktora jest sterowana przez uzytkownika a nie z czujnikow czyli nie bedzie rownomiernie rozkladal nadmuchow i przede wszystkim sprezarka jest wylaczona. z tego co widze to masz silnik 1.9 i jeszcze szukasz ekonomi w klimie?? to auto i tak pali prawie co nic
    1 punkt
  10. na 100% uszkodzil sie mikroswitch w zamku drzwi. ja bym nie jechal do serwisu bo zapewne troche za to zaplacisz a mozliwe ze samo przeczyszczenie wystarczy. zdejmij tapicerke z drzwi i wymontuj zamek i go dokladnie przeczysc. postaram sie poszukac jakiejs instrukcji obrazkowej tej operacji powodzenia
    1 punkt
  11. W temacie Quattro... Pozdrawiam
    1 punkt
  12. Woda robi zwarcie w silniczku i stąd te problemy...Trzeba tam się dostać i zrobić porządek....
    1 punkt
  13. Styczeń 2011 1024x768 1280x1024 1680x1050
    1 punkt
  14. Regulamin forum Klub Audi PL §1. Rejestracja oraz korzystanie z forum Klub Audi PL, oznacza 100% akceptację regulaminu. §2. Posty może pisać tylko osoba zarejestrowana - jedna osoba może posiadać tylko jedno konto. Napisane posty i zawarte w nich informacje stają się własnością wydawcy forum. §3. Od decyzji Moderatora (osoby uprawnionej do moderowania forum) nie ma odwołania: a) w przypadku publicznej dyskusji posty będą kasowane, a osoba łamiąca regulamin może zostać zbanowana, ewentualną pomyłkę wyjaśniaj na PW (prywatna wiadomość), c) osobą nadrzędną jest Manager/Owner oraz Administrator. §4. Sprawy prywatne załatwiaj poprzez PW. §5. Ostrzeżenia za złamanie niniejszego regulaminu otrzymują użytkownicy, którzy na swoim koncie mają więcej niż 10 napisanych postów. Użytkownicy posiadający poniżej 10 napisanych postów otrzymują "ostrzeżenia ustne". W wyniku dalszego niedostosowania się do regulaminu, mogą otrzymać ostrzeżenie "pisemne". Ostrzeżenia można otrzymać za: a) używanie wyrazów wulgarnych i obraźliwych, zamieszczanie treści pornograficznych, c) pisanie niepotrzebnie wielkimi i /lub pogrubionymi literami - temat może zostać usunięty, d) obrażanie, wyzywanie innych użytkowników, e) reklamowanie stron użytkowników nie związanych z tematem i pisanie postów typu "zapraszam na moją stronę o samochodach itp." oraz reklamowanie stron konkurencji. Wyjątek mogą stanowić strony związane z odpowiedzią. W postach można wstawiać linki do konkurencyjnych stron lub for pod warunkiem, że są one powiązane z tematem. f) w podpisie umieszczony może być dowolny link, pod warunkiem, że na stronie do której prowadzi, umieszczony zostanie banner lub link promujący forum Klub Audi PL. Każdy link umieszczany w podpisie musi przejść weryfikacje przez co najmniej jednego z moderatorów forum Klub Audi PL. Przed umieszczeniem linku w podpisie, należy napisać do Managera/Ownera, Administratora lub Moderatora w celu uzyskania zgody na jego publikacje, g) mimo ostrzeżenia od Moderatora powtórzenie niewłaściwego zachowania, h) skasowanie komentarza Moderatora w poście, i) powtarzanie pytań w postaci postów i tematów, na które zostały już udzielone odpowiedzi na forum (użyj wyszukiwarki forumowej), j) odnawianie starych tematów (po 2 miesiącach), na które zostały udzielone odpowiedzi, chyba, że dany post niesie ze sobą wartościowe dla innych użytkowników informacje, k) zakładanie takiego samego tematu w dwóch różnych działach forum, l) pisanie postów nie wnoszących nic nowego do tematu tzw. nabijanie postów - wypowiedź może zostać skasowana, m) umieszczanie w podpisie tekstu powyżej 5 linii czcionką w rozmiarze "12" lub powyżej 3 linii czcionką w rozmiarze "13" (używanie większych rozmiarów czcionek niż wyżej wymienione jest całkowicie niedozwolone), oraz grafiki o wymiarach powyżej 250x150 pikseli lub 500x60 pikseli - sygnatura przekraczająca wskazane rozmiary zostanie usunięta. Każdy użytkownik musi dokonać wyboru czy chce mieć tekst czy grafikę, gdyż dozwolone jest posiadanie tylko jednego rodzaju podpisu. Ograniczenie wielkości i rodzaju sygnatury nie dotyczy moderacji forum. n) użytkowników obowiązuje zakaz używania czerwonego koloru- jest on zarezerwowany dla moderacji forum. §6. Zwracaj uwagę na: a) umieszczenie tematu we właściwym dziale, tytuł tematu powinien przybliżać treść, która będzie zamieszczona w temacie, c) jeżeli masz napisać wiadomość typu "ja tez nie wiem" - nie pisz nic - poczekaj. Polityka prywatności: § 1. Wszystkie dane osobowe przetwarzane są przez forum Klub Audi PL zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). § 2. Dane osobowe są gromadzone, przechowywane i wykorzystywane przez wydawcę forum Klub Audi PL za zgodą ich właścicieli, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo. Administratorzy mogą wykorzystywać dane osobowe tylko i wyłącznie w celu zapewnienia właściwej obsługi użytkowników. § 3. Każdy użytkownik ma prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych. § 4. Skasowanie konta odbywa się TYLKO w następujący sposób: - następuje zmiana nazwy konta (na numerek) - konto zostaje "wyczyszczone" ze wszystkich danych personalnych, - użytkownik zostaje zbanowany, Usunięcie danych i ban na forum jest ostateczne - bez możliwości cofnięcia decyzji. Polityka prywatności dotycząca plików cookies: §1. Czym są pliki „cookies”? oprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. §2. Do czego używamy plików „cookies”? Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika. §3. Jakich plików „cookies” używamy? Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności. §4. Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. §5. Usuwanie plików „cookies” Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Wydawca forum Klub Audi PL nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników, lecz dołoży wszelkich starań, aby treści zamieszczane na serwerze forum Klub Audi PL były zgodne z obowiązującym prawem.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie