Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.02.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki Krzysiek za zauważenie problemu - został on już rozwiązany i można już wysyłać raporty Pozdrawiam
    1 punkt
  2. Dokładnie ostatni post w tym temacie (widzę że już dostał ostrzeżenie)
    1 punkt
  3. Witam. Trochę dziwny opis jest w Elsie ale zamieszczę dwa Wymontowanie i zamontowanie zderzaków : Do numeru identyfikacyjnego samochodu 400 000 1 - Śruba specjalna 18 Nm 2 - Zderzaki osłona zderzaka jest wymontowana. Wykręcić śruby specjalne -1 - i wyciągnąć zderzak do tyłu. 3 - Osłona wersja dwuczęściowa wersja jednoczęściowa dla USA Wymontowanie: wymontować osłonę bagażnika z boku. rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem). wykręcić nakrętki kołpakowe -9- i -10-. wykręcić śruby specjalne -4-. poluzować osłony nadkola -8- w tylnym obszarze. Wykręcić śruby z lewej i prawej strony na części prowadzącej -6- wykręcić śruby -7- z osłony nadkola Odczepić krawędzie boczne osłony przy prowadnicy. Zdjąć osłonę. rozłączyć dwuczęściową osłonę: rozwiercić łby nitów jednostronnie zaślepionych z lewej i prawej strony. zwolnić blokady i wyciągnąć spoiler z osłony. 4 - Śruby specjalne 4 Nm 5 - Tuleja przed zamontowaniem osłony tulejki muszą zostać wciśnięte. 6 - Część prowadząca wymontowanie i zamontowanie → Rozdział 7 - Blachowkręt 2 Nm 8 - Osłona nadkola 9 - Nakrętka kołpakowa 4 Nm 10 - Nakrętki kołpakowe 4 Nm Wersja dla danego kraju 1 - Osłona Wymontowanie: – wymontować osłonę bagażnika z boku. – rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem). – Wykręcić nakrętki specjalne - (dostępne z bagażnika) – Wykręcić nakrętki kołpakowe - → Rys niżej. (dostępne z bagażnika) – Poluzować osłony nadkola w tylnym obszarze. – Wykręcić śruby z lewej i prawej strony na części prowadzącej -3- – Odczepić krawędzie boczne osłony przy części prowadzącej – Zdjąć osłonę. rozłączyć dwuczęściową osłonę: rozwiercić łby nitów jednostronnie zaślepionych z lewej i prawej strony. odryglować blokady i rozłączyć obie części osłony. – 2 - Nakrętka specjalna 4 Nm 3 - Część prowadząca 4 - Śruby specjalne 1,5 Nm 5 - Nit rozprężny wciśnięty w ścianę boczną na dole 6 - Śruba specjalna 18 Nm 7 - Podkładka musi być zawsze zamontowana. 8 - Śruba specjalna 30 Nm 9 - Prawy element pochłaniający energię zderzenia zderzak wymontowany wykręcić śrubę specjalną -8- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia. 10 - Nakrętka sześciokątna 30 Nm przytrzymać podczas dokręcania śruby specjalnej -8-. 11 - Uchwyt przymocowany nitami do zderzaka. 12 - Nit jednostronnie zaślepiony 13 - Lewy element pochłaniający energię zderzenia wykręcić śrubę specjalną -8- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia. 14 - Zderzaki wymontowana osłona -1-. wykręcić śruby specjalne -6- i wyciągnąć zderzak do tyłu z podłużnic Nakrętki kołpakowe – Podczas demontażu osłony zderzaka wykręcić nakrętki kołpakowe -1- i -2-. – Nakrętka kołpakowa -2 - montowana jest tylko w wersji Avant – Podczas montażu dokręcić nakrętki kołpakowe momentem 4 Nm. Daj znać, który opis pasował do Twojej wersji... A propo jak i do czego podłączyć nie wiem. W elsie są jeszcze tylko jeszcze informacje, np jak wymontować/zamontować czujniki cofania, brzeczki sygnalizacyjne itp w przypadku kiedy samochód ma oryginalny system sygnalizacji przy parkowaniu...
    1 punkt
  4. Chciałem dzisiaj zraportować posta i dostałem takie info:
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie