Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.06.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  2. Co 15 000 km lub co 12 miesięcy Wymiana oleju Co 30 000 km Czynności co 24 miesiące łącznie z pozycjami r Co 60 000 km Czynności co 24 miesiące łącznie z pozycjami r/rr Co 30 000 km Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Sprzęgło typu Haldex: wymiana oleju Co 60 000 km Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Sprzęgło typu Haldex: wymiana filtra oleju – → Przypis Pasek zębaty i rolka napinająca: wymienić (1,9 l silniki TDI) Co 90 000 km Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – → PrzypisPasek zębaty: wymienić (AGR, ALH, AHF, ASV silniki 1,9 l TDI) – Pasek zębaty i rolka napinająca: wymienić (1,9 l silniki z pompowtryskiwaczami) Co 120 000 km Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Pasek wielorowkowy: wymiana – Pasek zębaty i rolka prowadząca: wymienić (AGR, ALH, AHF, ASV (1,9 l silniki TDI)) od roku modelowego 02 – Pasek zębaty: wymienić (4-cyl. silniki benzynowe 5V 1,8 l - tylko kod literowy silnika: AMK) Co 180 000 km Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Pasek wielorowkowy: wymiana Co 180 000 km / 5 lat Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Pasek zębaty: wymienić (4-cyl. silniki benzynowe 5V 1,8 l - oprócz kodu literowego silnika: AMK) 1) Do roku modelowego > 1999 włącznie -X- co 60 000 km z rolką napinającą. 2) Od roku modelowego 2000 > -Y- co 90 000 km bez rolki napinającej. Okres Czynności Co 24 miesięcy Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – Płyn hamulcowy: wymienić Co 48 miesięcy Dodatkowo do przeglądu podstawowego: – System Telematik: wymienić baterię awaryjną Filtr paliwa najlepiej co drugą wymianę oleju, Filtr powietrza, kabiny i oleju najlepiej co 15 tyś.km. Jaki olej i resztę podała Megan90
    1 punkt
  3. Producenci akumulatorów "chcą" aby ładowanie wynosiło od 13,9-14,4 V dla dobra aku. Także masz wszystko OK.
    1 punkt
  4. hej, tak dla informacji, ja wczoraj sprawdzilem napiecie ladowania bez obciazenia u siebie B6 1.9 TDI i pokazywalo mi 14,22V. m@urycy
    1 punkt
  5. Opis wszystkich kontrolek jest w instrukcji obslugi. Jesli nie masz w formie papierowej to tutaj jest link: m@urycy
    1 punkt
  6. Lipiec 2011 1024x768 1280x1024 1680x1050
    1 punkt
  7. u mnie troche ciasniej siedzialo, sprobuj delikatnie obruszac gora,dol i boki, powinno puscic. Najlepiej calkowicie wyciagnij reflektor, zebys mial wieksze pole do manewru. m@urycy
    1 punkt
  8. W lewym i prawym do wykrecenia sa 4 sruby: dwie od gory i dwie z tylu. W prawym reflektorze jak wezmiesz swiatlo, to zaraz obok krawedzi chlodnicy powinienes miec taki jakby plaskownik od mocowania, tam znajdziesz 3 srube. 4 jest z prawej strony, bedzie taka czarna prostokatna plastikowa puszka osadzona w pionie, w prawym dolnym rogu poszukaj a znajdziesz ta czwarta. Nie mam etki, bo aktualizacja mi nie dziala, takze wiecej z glowy nie podpowiem (jutro moge Ci zdjecie zrobic od swojej i zaznacze Ci sruby). Aha, z lewej strony musisz zdjac dolot powietrza do filtra -> osadzony jest na dwoch zatrzaskach, u mnie bez problemu puszczaja. Sa tez jak pamietam dwie sruby z przodu ktore sa wkrecone w belke. Jutro podesle Ci fotke, chyba ze ktos mnie uprzedzi do tego czasu m@uryc
    1 punkt
  9. Czerwiec 2011 1024x768 1280x1024 1680x1050
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie