Masz rację Jeżu ! Aby opcja świateł dziennych w lampach halogenowych H7 + H7 w Audi A4 B7 była zupełnie legalna, pomijając opcję świateł skandynawskich - światła POWINNY zapalać się (tak jak to jest np. w Skodzie Octavia II) jako SAME MIJANIA bez pozycyjnych oraz bez podświetlenia deski rozdzielczej i świateł z tyłu ! Inne działania typu DZIENNE W DŁUGICH poprzez kodowanie lub aplikację modułu z Allegro za 60zł JEST NIELEGALNA !!! Pragnę przypomnieć że oryginalne światła DRL w lampach Bi-xenonowych posiadają INNE ODBŁYŚNIKI REFLEKTORA !!! Inaczej jest ze światłami długimi. One mają za zadanie oświetlać drogę w nocy na dużą odległość !!! Nawet mimo znacznego obniżenia mocy świecenia !! No cóż, użytkownik "staniej" zadał pytanie " jak zrobić światła dzienne z długich i otrzymał odpowiedź. Choć Dzienne w długich nie są Dziennymi a tym bardziej Skandynawskimi ! Przypomniałem co to są światła skandynawskie a także przytoczyłem zalety jak i wady takiego rozwiązania. Posiadaczy oryginalnych lamp Bi-xenonowych informuję iż podmiana żarówek zwykłych na LED bez przełączenia diagnozy typu ciepłego na zimną niesie za sobą komunikat o przepalonej żarówce! W takim przypadku należy użyć oświetlenie LED CAN BUS lub zastosować opornik/rezystor. Tematu nie zamykam ! Postaram się dowiedzieć w jaki sposób włączyć same mijania z obniżoną mocą! TAKA OPCJA BĘDZIE ZUPEŁNIE LEGALNA Dla tych, którzy lubią robić z samochodu "choinkę" zapraszam do zakupu lamp DRL LED byle z homologacją (osram / philips / hella / samsung) Tym, którzy pragną odblokować opcję samych mijania ze zmniejszoną mocą w ciągu dnia PROSZĘ O CIERPLIWOŚĆ !! Pozdrawiam - FRED "