Yastel przeskoczylem na ten temat. Z mojego doswiadczenia odlaczalem klemy od aku a tak z 20x i nigdy nie konczylo sie to programowaniem kluczyka za pomoca VAGa. Owszem, po odlaczeniu faktycznie nie dzialalo otwieranie z pilota ani otwieranie szyb. Jednak po prostym zabiegu opisanym tez tutajna forum http://www.auditimes.pl/topic/1245-kodowanie-pilota/ wszystko dziala. Z dwoma B6 tak robilem, nie wiem dlaczego u Ciebie mialoby programowanie kluczyka tym sposobem nie zadzialac. Jezeli chodzi o moc to tak jak pisal adamas musisz jechac na hamownie. Najlepiej po wymianie filtrow i oleju (chodzi o to zeby filtr powietrza nie byl zapchany, na filtrze paliwa nie wiecej niz 60 000km bo wiadomo jakiej "klasy" sa paliwa w Polsce). Gdyby to byl moj samochod: wymieniam filtry, odlaczam aku na 5 min, wyrownuje przepustnice. Jak dalej odczuwam spadek szukam bledow i hamownia. No, a potem dalej szukanie przyczyny jezeli faktycznie na hamowni sa spadki. Pozdrawiam