Skocz do zawartości

michał JAGODA#

Manager/Owner
  • Liczba zawartości

    1235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    100

Ostatnia wygrana michał JAGODA# w dniu 2 Lipiec

Użytkownicy przyznają michał JAGODA# punkty reputacji!

Reputacja

146 Doskonała

O michał JAGODA#

  • Tytuł
    Manager/Owner
  • Urodziny 30.05.1987

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    140
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warsaw

Ostatnie wizyty

39243 wyświetleń profilu
  1. Audi Q7 przeszło gruntowną aktualizację, zarówno wizualną, jak i techniczną. Audi Q7 prezentuje nową stylistykę rodziny Q i oprócz przestronności oferuje też wysoką dynamikę i doskonały komfort. Technika mild-hybrid, cyfrowa koncepcja obsługi oraz opcjonalne reflektory diodowe HD Matrix z światłem laserowym Audi, to tylko niektóre z zastosowanych w nim nowoczesnych rozwiązań technicznych. Nowe Audi Q7 w europejskich salonach sprzedaży dostępne będą od połowy września. Mocny wygląd: stylistyka zewnętrzna Audi Q7 prezentuje najnowszy język stylistyczny czterech pierścieni, z typowymi dla siebie elementami modelu typu SUV. W przodzie wyraźnie widać dużą, ośmiokątna osłonę chłodnicy Singleframe z sześcioma pionowymi listwami porządkującymi jej strukturę. W ten sposób Audi Q7 wygląda na jeszcze mocniejsze. Dwuczęściowe boczne wloty powietrza mają jeszcze bardziej wyraziste kształty, podobnie jak obszar progów, podkreślający spory prześwit tego dużego SUV’a, a co za tym idzie jego właściwości terenowe. Reflektory – opcjonalnie mogą to być reflektory diodowe HD Matrix ze światłem laserowym Audi – swoim kształtem i sygnaturą świetlną podkreślają szerokość tego dużego samochodu. Chromowana, widoczna z daleka listwa umieszczona na przeprojektowanym tyle auta, tworzy wizualne połączenie pomiędzy płaskimi światłami tylnymi o bardzo technicznym wyglądzie, podkreślając jednocześnie poziome linie stylistyczne. Projektanci uzyskali tu wyjątkowy wygląd z napiętymi, płaskimi powierzchniami, rozciągającymi się na całą szerokość tyłu, zwłaszcza w okolicach miejsca na montaż tablicy rejestracyjnej. Audi Q7 prezentuje się wyjątkowo, jeśli wyposażone zostało w opcjonalną linię stylistyczną nadwozia: S line. Dolny spojler na przednim zderzaku, sportowo podkreślona, lakierowana osłona podwozia z tyłu oraz 19-calowe felgi kół są wyposażeniem standardowym. Sportowe na asfalcie, mocne poza nim: zawieszenie Audi wyraźnie udoskonaliło dynamiczne atrybuty modelu Q7. Elektromechaniczny system aktywnej stabilizacji przechyłu jest tu dostępny opcjonalnie. Amortyzatory z możliwością regulacji stopnia tłumienia redukują ruchy nadwozia na nierównych nawierzchniach, o ile samochód jedzie prosto. Podczas jazdy sportowej ich praca skupia się na optymalnej kompensacji przechyłu – tendencja samochodu do pochylania się w zakręcie jest tu znacznie zredukowana. Również opcjonalnie dostępny jest układ czterech kół skrętnych. Przy niskich prędkościach koła tylne skręcają o maksymalnie 5 stopni w kierunku przeciwnym do kąta skrętu kół przednich, wpływając w ten sposób na większą zwrotność pojazdu. Podczas jazdy po autostradzie te same koła skręcają w kierunku tym samym co koła przednie, zwiększając stabilność auta. Dzięki połączeniu tych zaawansowanych technicznie układów, Audi Q7 jest niezwykle precyzyjne i łatwe w manewrowaniu oraz zwrotne w ruchu miejskim i na ostrych zakrętach. Natomiast na drogach szybkiego ruchu prezentuje oblicze nadzwyczaj komfortowego i niezawodnego długodystansowego SUV-a, zwłaszcza w połączeniu z adaptacyjnym zawieszeniem pneumatycznym. Pozwala ono na regulację wysokości zawieszenia i wraz ze standardowym napędem na cztery koła quattro przygotowuje Audi Q7 do jazdy w terenie, po nieutwardzonych drogach. Odpowiedni tryb „offroad” ustawiany jest systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. W systemie tym ustawić można w sumie siedem różnych trybów jazdy. Zawieszenie pneumatyczne jest standardem w siedmiomiejscowej wersji Q7. W opcjonalnej linii S line znaleźć można nieco twardsze, sportowe zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension sport, obniżające karoserię podczas jazdy o 15 mm. Technika mild-hybrid w standardzie: napęd Wszystkie jednostki napędowe Audi Q7 współpracują z ośmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów tiptronic i ze stałym napędem na cztery koła quattro. Na początku sprzedaży dostępne będą w ofercie dwa silniki wysokoprężne. We wrześniu dołączą do nich silnik benzynowy oraz hybryda typu plug-in. Standardowo montowana tu technika mild-hybrid odgrywa kluczową rolę w wydajności tych silników. W toku normalnej eksploatacji może ona zredukować spalanie nawet o 0,7 litra na 100 km. Serce systemu, czyli alternator – rozrusznik RSG, zasila 48-woltowy główny system elektryczny, a kompaktowy, litowo-jonowy akumulator magazynuje odzyskaną energię. Podczas hamowania RSG może odzyskać nawet 8 kW energii i przesłać ją do akumulatora. Jeśli przy prędkości pomiędzy 55 a 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, Audi Q7 rozpoczyna rekuperację energii tocząc się z wyłączonym silnikiem na luzie lub w tzw. trybie żeglowania, przez maksymalnie 40 sekund. Alternator – rozrusznik RSG uruchamia silnik gdy tylko kierowca ponownie naciśnie pedał gazu, robiąc to szybciej i delikatniej niż rozrusznik konwencjonalny. System start-stop załącza się już przy prędkości 22 km/h. Luksusowy apartament: wnętrze Bez znaczenia, czy w wersji pięcio-, czy siedmiomiejscowej, Audi Q7 to połączenie prestiżu z praktycznymi przymiotami codziennego użytku. Nowa stylistyka pozwoliła temu dużemu SUV’owi jeszcze urosnąć. Jego długość zwiększyła się o jedenaście milimetrów, do 5063 mm. Szerokość to teraz 1970 mm, a wysokość 1741 mm. Audi Q7 przewyższa swych bezpośrednich konkurentów zarówno jeśli chodzi o długość wnętrza, jak i o ilość miejsca nad głową i miejsca dla ramion w przednim rzędzie foteli. Wiele schowków, w tym nowy w tablicy rozdzielczej oraz duża powierzchnia ładunkowa, zapewniają sporą funkcjonalność i wartość użytkową. W zależności od pozycji oparć tylnej kanapy, bagażnik w wersji pięciomiejscowej ma od 865 do 2050 litrów. Ta druga wartość osiągana jest przy zupełnie płaskiej powierzchni ładunkowej. Elektryczna klapa bagażnika jest tu również standardem. Sterowanie jej otwieraniem i zamykaniem przy pomocy ruchu stopą jest dostępne opcjonalnie. Audi, również opcjonalnie, dostarcza tylną kanapę w wersji plus. Wszystkie trzy siedziska można wtedy regulować indywidualnie, jeśli chodzi o ich przesuwanie do przodu i do tyłu, regulować można stopień pochylenia ich oparć oraz elektrycznie podnosić i opuszczać dwa fotele trzeciego rzędu siedzeń. Architektura kokpitu doskonale łączy się z nową, cyfrową koncepcją obsługi. Obsługa różnych systemów odbywa się teraz z poziomu dwóch dużych ekranów dotykowych. Przy dotknięciu ikony funkcji, ekrany dostarczają dźwiękowej i haptycznej informacji zwrotnej. Gdy górny ekran jest wyłączony, zlewa się prawie niewidocznie z dużą, czarną powierzchnią deski rozdzielczej. Wszystkie elementy wnętrza logicznie, stylistycznie się uzupełniają – od płaskich wlotów powietrza, po szeroką konsolę umieszczoną na tunelu środkowym. Dostępny na życzenie pakiet konturowego oświetlenia rozjaśnia wnętrze w ciemnościach. Inne, dostępne opcjonalnie elementy wyposażenia komfortowego to czterostrefowa, automatyczne klimatyzacja, system muzyczny Bang & Olufsen 3D Advanced Sound System oraz pakiet jakości powietrza z funkcją jego jonizacji i nadawania zapachu. W gamie funkcji indywidualizacji foteli znajdziemy zindywidualizowane fotele konturowe i sportowe fotele S plus – obie wersje klimatyzowane i z funkcją masażu. Systemy connectivity z najwyższej półki: Audi connect i systemy wsparcia kierowcy Najwyższym stopniem rozbudowy systemów connectivity jest w nowym Q7 system MMI navigation plus. W jego skład wchodzi m.in. standard przesyłania danych LTE Advanced, hotspot Wi-Fi, sterowanie głosem naturalnym oraz szeroka gama usług Audi connect – od informacji o aktualnym ruchu drogowym online, przez nawigację z Google Earth, do hybrydowego radia. Zupełną nowością jest zintegrowana z systemem operacyjnym MMI, umieszczona w chmurze usługa głosowa Amazona – Alexa. Nowinką jest również usługa informacji o sygnalizacji ulicznej Car-to-X. Będzie ona stopniowo wprowadzana w wybranych europejskich miastach. Połączenie z miejską infrastrukturą umożliwi pojazdowi otrzymywanie informacji z centralnego komputera sterującego sygnalizacją świetlną, co z kolei pozwoli kierowcy jechać z taką prędkością, by bez konieczności zatrzymywania się dojechać do kolejnego skrzyżowania w tzw. zielonej fali. W pełni cyfrowy Audi virtual cockpit oraz opcjonalny wyświetlacz danych na szybie head-up display podpowiadają kierowcy jaką prędkość ma zachować i pokazują czas jaki pozostał do zapalenia się zielonego światła, o ile kierowca właśnie stoi na czerwonym. System wpływa w ten sposób na wdrożenie przewidywalnego i wydajnego stylu jazdy oraz upłynnia ruch uliczny w mieście. Adaptacyjny asystent jazdy łączący funkcje adaptacyjnego tempomatu, asystenta jazdy w korkach i asystenta utrzymania pasa ruchu, zmniejsza konieczność angażowania kierowcy - zwłaszcza na długich trasach. W połączeniu z asystentem wydajności przyhamowuje i rozpędza Audi Q7 w zależności od warunków drogowych przed pojazdem. Nowością tu jest asystent niebezpieczeństwa. Jeśli system rozpozna, że kierowca nie wykonuje żadnych gestów czy operacji, doprowadzi do zatrzymania pojazdu inicjując przy tym odpowiednie działania ochronne i ratownicze.
  2. Proszę o instrukcję do A3 8v, bo mam tylko oryginał po niemiecku. Irek

  3. Audi A4 reprezentuje istotę marki z czterema pierścieniami w logo – po czterech latach prac konstrukcyjnych, koncern z Ingolstadt uczynił ten model klasy średniej jeszcze bardziej sportowym. Jego wnętrze jest zakotwiczone w nowym języku stylistycznym marki, a duży wyświetlacz dotykowy MMI touch zapewnia klientowi sposób obsługi dobrze znany ze smartfonów. Wiele silników jest teraz dostępnych z systemami mild hybrid (MHEV). Zaawansowana elektryfikacja napędu korzystnie wpływa na wydajność i komfort podróży. Podobnie rzecz ma się z Audi S4 TDI, które po raz pierwszy ma pod maską silnik V6 TDI, 48-woltową główną sieć pokładową i elektrycznie napędzaną sprężarkę EAV nadającą jego ogromnej sile jeszcze większej spontaniczności. Takie połączenie mocy, momentu obrotowego i wydajności zapewnia mu wyjątkową pozycję w segmencie. Sportowa prezencja: stylistyka zewnętrzna Dzięki sportowym akcentom stylistycznym, ten model klasy średniej nabiera jeszcze bardziej dynamicznego i ekskluzywnego charakteru. Osłona chłodnicy Singleframe jest teraz szersza i bardziej płaska. Poziome linie z przodu i z tyłu podkreślają szerokość auta. Patrząc z boku, pojazd definiują wyraziste mięśnie nad błotnikami i znajdująca się pomiędzy nimi, niżej pociągnięta linia ramion. Całość tworzy nad kołami mocno zarysowane kontury uzewnętrzniające geny quattro. Diodowe reflektory są teraz w Audi A4 elementem wyposażenia standardowego. Reflektory diodowe Matrix, które znajdziemy w najwyższej wersji wyposażenia, posiadają w pełni automatyczne światła drogowe. Nowa jest także koncepcja linii wyposażeniowych: zewnętrzne linie wyposażeniowe nazywają się teraz basic, advanced i S line, a do tego dochodzi zindywidualizowany wygląd modeli S i A4 allroad quattro. Klienci mogą wybierać spośród 12 barw lakieru, a w palecie jest nowy kolor: szary Terra. W klasycznie zaaranżowanym wnętrzu Audi A4, poziome linie podkreślają ogólne wrażenie. W centrum tablicy rozdzielczej znajduje się lekko zwrócony ku kierowcy duży wyświetlacz dotykowy MMI touch. To centrala nowego systemu obsługi. Nowe, oferujące wiele kolorów i materiałów pakiety wyposażenia wnętrza: design selection i S line, można dowolnie łączyć z liniami zewnętrznymi. W ciemnościach, pakiet oświetlenia konturowego lub nastrojowego nadaje wnętrzu wyrafinowanej atmosfery. Pionierskie connectivity W wysokim stopniu skomunikowane nowe Audi A4, wyposażone jest w również zupełnie nowy system MMI, który obsługuje się w ten sam sposób jak nowoczesnego smartfona. Wyświetlacz dotykowy MMI touch z akustyczną reakcją zwrotną przejął funkcje dotychczas stosowanego regulatora obrotowo-przyciskowego na konsoli tunelu środkowego. Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz TFT ma przekątną 10,1 cala. Jego grafika jest przemyślana: czysta i zredukowana. Struktura menu posiada konsekwentną hierarchię zorientowaną na oczekiwania użytkownika i łatwą obsługę. Wyszukiwanie MMIbazuje na wprowadzaniu dowolnego tekstu i szybko pokazuje listę trafień. Sterowanie naturalnym językiem – kolejna funkcja nowego systemu – rozumie wiele zwrotów z języka potocznego. Nawigacja w nowym Audi A4 jest teraz jeszcze bardziej wszechstronna i przyjazna użytkownikowi. Gama usług zawartych w Audi Connect i Audi connect plus obejmuje wiele serwisów online, w tym car-to-X, wykorzystujących inteligencję rozproszoną floty Audi. Do informacji online o znakach drogowych i o zagrożeniach oraz do usługi wyszukiwania miejsc parkingowych przy ulicy, doszła nowa – informacja o sygnalizacji świetlnej. Skomunikowany z infrastrukturą miasta pojazd, za pośrednictwem serwera otrzymuje informacje wprost z centralnego sterownika sygnalizacji świetlnej. Kierowca może zatem dopasować prędkość tak, by podjechać do świateł sygnalizacji dokładnie podczas fazy światła zielonego. Na tablicy rozdzielczej pojawia się spersonalizowane zalecenie dotyczące prędkości, a jeśli kierowca czeka już przy czerwonym świetle, czas pozostający do następnej fazy światła zielonego. W ten sposób system umożliwia prospektywny, wydajny styl jazdy i korzystnie wpływa na płynność ruchu ulicznego. Oferta ta jest elementem składowym pakietu Audi connect i sukcesywnie jest udostępniana w wybranych europejskich miastach. Usługi Audi connect „Telefon alarmowy” i „Serwis” należą do wyposażenia standardowego. Do skomunikowania smartfona klienta z samochodem służy bezpłatna aplikacja myAudi App. Przy pomocy smartfona z systemem operacyjnym Android, klient może, korzystając z opcjonalnego kluczyka Audi connect, odblokować i zablokować drzwi oraz włączyć silnik. Personalizacja – kolejna funkcja cyfrowa – pozwala, by nawet 14 użytkowników aplikacji myAudi mogło zapisać ulubione ustawienia w formie indywidualnych profili. Wśród wielu innych nowości, z którymi Audi A4 wchodzi na rynek, jest także pionierska oferta functions on demand – funkcji na żądanie. Dzięki niej, klienci mogą już po dokonaniu zakupu auta, całkowicie dowolnie i zgodnie ze swoimi potrzebami, dokupić trzy funkcje infotainmentu. W Niemczech są to system MMI plus, radio cyfrowe DAB+ i Audi smartphone interface. W zależności od funkcji, są różne warunki ich użytkowania. Jeśli klient chce najpierw przetestować daną funkcję, ma możliwość jednorazowego wykupienia jednomiesięcznego okresu próbnego. Już w czasie jego trwania może taki okres przedłużyć – ponownie na jeden miesiąc, na rok, albo na stałe. Jeżeli klient nie zdecyduje się na przedłużenie dostępu, to wygaśnie on automatycznie, bez potrzeby zgłaszania rezygnacji na koniec upływającego terminu. System MMI ma nową jednostkę główną. Modułowy System Infotainmentu trzeciej generacji MIB 3 charakteryzuje się dużą mocą obliczeniową. Współpracuje z również nową, przestrzennie wydzieloną skrzynką komunikacyjną, która łączy w sobie wszystkie zadania związane z komunikacją – telefon, usługi Audi connect oraz hotspot Wi-Fi. Do opcjonalnych elementów sprzętowych w przodzie pojazdu należy również Audi phone box i system nagłaśniający Bang & Olufsen Premium Sound System z trójwymiarowym dźwiękiem. Tablica rozdzielcza dostępna jest w trzech wariantach – są to dwa częściowo analogowe systemy informacji kierowcy i – w połączeniu z systemem MMI plus – w pełni cyfrowy kokpit Audi virtual cockpit plus. Kierowca obsługuje 12,3-calowy wyświetlacz o rozdzielczości full HD przy pomocy przycisków na kierownicy wielofunkcyjnej i może wybierać jeden z trzech widoków. Wyświetlacz danych na szybie head-up display prezentuje ważne informacje w bezpośrednim polu widzenia kierowcy. A4 dostępne jest z wieloma systemami wsparcia kierowcy. Te opcjonalne zebrano w pakiety „Podróż”, „Miasto” i „Parkowanie”. Ważnym systemem w pakiecie „Podróż“ jest adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go. Umożliwia on automatyczne regulowanie odstępu od innych pojazdów. W połączeniu z predyktywnym asystentem wydajności może on predyktywnie spowalniać i przyspieszać nawet wtedy, gdy przed naszym autem nie ma żadnego innego pojazdu. By funkcja ta mogła zadziałać, system najpierw analizuje dane pochodzące z usługi car-to-X, dane nawigacji oraz znaki drogowe. Zaawansowana elektryfikacja: napęd Na początku sprzedaży w Europie, nowa rodzina Audi A4 wyposażona będzie w sześć turbodoładowanych silników. Wachlarz ich mocy sięga od 110 kW (150 KM) do 255 kW (347 KM) – od Audi A4 35 TFSI, aż po Audi S4 TDI. Wkrótce do oferty dołączą jeszcze dwa kolejne wersje silnikowe: 30 TDI o mocy 100 kW (136 KM) i 35 TDI o mocy 120 kW (163 KM). Wszystkie jednostki - czy to czterocylindrowe Diesle, czy V6 TDI, czy też czterocylindrowe TFSI, spełniają normy emisji spalin Euro 6d-temp. Trzy wchodzące na rynek jednostki są wyposażone w system mild-hybrid (MHEV), bazujący na 12-woltowej sieci pokładowej. System ten obniża zużycie paliwa, a jednocześnie podnosi komfort podróży. Wkrótce w gamie pojawią się dwa kolejne takie silniki. Zaawansowana elektryfikacja stanowi ważny wkład w osiągnięcie celów Audi w zakresie zużycia paliwa. W rzeczywistych warunkach jazdy system MHEV - według pomiarów własnych Audi - może obniżyć spalanie nawet o 0,3 litra na 100 km. Bez znaczenia czy to manualna skrzynia biegów, czy siedmiostopniowa automatyczna skrzynia S tronic, czy ośmiostopniowa tiptronic, czy to napęd na oś przednią, czy też napęd quattro; każdy z sześciu silników oferowany jest z dopasowanym do niego na miarę układem przeniesienia napędu. Wszystkie wchodzące na rynek modele A4, oprócz bazowej wersji z silnikiem TFSI, standardowo zjeżdżają z taśmy wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. 35 TFSI o mocy 110 kW (150 KM) ze skrzynią manualną oferowane będzie jakiś czas po pojawieniu się modelu na rynku, podobnie zresztą jak 40 TDI o mocy 140 kW (190 KM) z napędem na przednią oś. Sportowe i zarazem pełne harmonii: zawieszenie Sportowo zbalansowane zawieszenie idealnie harmonizuje z charakterem Audi A4. Klienci mogą wybrać pomiędzy standardowym, a sportowym zestrojeniem zawieszenia. Dodatkowo dostępne są dwa rodzaje zawieszenia adaptacyjnego. Jedno z nich to zawieszenie komfortowe z regulacją tłumienia, w którym karoseria zawieszona jest o 10 mm niżej i które oferuje wyjątkowo wysoki komfort jazdy. Drugie to zawieszenie sportowe z regulacją tłumienia albo bez niego. W nim karoseria zawieszona jest o 23 mm niżej. Jego jeszcze bardziej dynamiczne zestrojenie wyjściowe podkreśla sportowy charakter pojazdu, zachowując jednocześnie wysoki komfort jazdy. Oba regulowane zawieszenia są zintegrowane z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. To samo dotyczy układu kierowniczego. Na życzenie klient otrzymuje m.in. dynamiczny układ kierowniczy, automatyczną skrzynię biegów i zawór dławiący przepustnicy. Za pośrednictwem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select kierowca może określać, w którym z maksymalnie pięciu dostępnych profili mają pracować te systemy. Moc silnika wysokoprężnego: Audi S4 TDI Obie wersje S rodziny A4 – Audi S4 TDI i S4 TDI Avant, na rynki europejskie wyposażane są w silnik Diesla V6. Jednostka 3.0 TDI łączy w sobie wysoki moment obrotowy, wysoką kulturę pracy i duży zasięg, generując moc do 255 kW (347 KM) i maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Dzięki niemu, model S4 TDI Limousine od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Takie połączenie mocy, wysokiego momentu obrotowego i wydajności sprawia, że Audi S4 TDI to unikat w swoim segmencie. Elektrycznie napędzana sprężarka EAV zapewnia wysoką moc podczas ruszania i niewymuszone wytwarzanie mocy podczas dodawania gazu. W ten sposób eliminuje turbodziurę i umożliwia błyskawiczną reakcję pojazdu we wszystkich sytuacjach podczas jazdy. Sprężarka EAV jest elementem nowej, 48-woltowej głównej siecią pokładowej. Elementem sieci jest też system mild-hybrid dysponujący jeszcze większym potencjałem wydajności niż system MHEV oparty na 12-woltowej sieci pokładowej modeli A4. W ten sposób w Audi S4 TDI wdrożono kolejny stopień rozwoju technicznego, w którym technika mild-hybrid bazuje na sieci 48-woltowej. Częściowa sieć 12-woltowa jest podłączona do 48-woltowej głównej sieci pokładowej przy pomocy przetwornika napięcia prądu stałego. Po raz pierwszy w modelu S4 TDI zastosowano wydajny, 48-woltowy alternator-rozrusznik będący sercem systemu mild-hybrid. Jego maksymalna moc rekuperacji podczas hamowania może wynosić do 8 kW. Centrum zarządzania energią jest tu kompaktowy, chłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy o pojemności 0,5 kWh, który umieszczono pod podłogą bagażnika. System mild-hybrid w modelach typu S ma potencjał do zmniejszenia zużycia paliwa w realnych warunkach drogowych nawet o 0,4 litra na 100 km. Ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów tiptronic i stały napęd na cztery koła quattro, tworzą układ napędowy. Na życzenie Audi montuje opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, który aktywnie rozdziela moment napędowy między kołami tylnej osi. Podczas dynamicznego pokonywania zakrętów, więcej sił może docierać do konkretnego koła toczącego się po zewnętrznej stronie zakrętu, co wcześnie zapobiega tendencji do podsterowności. Zawieszenie sportowe S jest tu elementem wyposażenia standardowego. Dzięki swemu typowemu dla modeli S zestrojeniu, oferuje ono sportowe odczucia podczas jazdy. Odczucia te mogą być jeszcze bardziej intensywne, gdy samochód wyposażony jest w opcjonalne zawieszenie sportowe S z regulacją stopnia tłumienia. Wiele detali stylistycznych zewnętrznych i we wnętrzu pojazdu – począwszy od końcówek rur układu wydechowego, aż po sportowy widok S na wyświetlaczu opcjonalnego kokpitu cyfrowego Audi virtual cockpit, wskazuje na wyjątkową pozycję modeli typu S. Na wszystkie ulice i drogi: Audi A4 allroad quattro Dzięki napędowi na cztery koła quattro i podwyższonemu o 35 mm prześwitowi, Audi A4 allroad quattro łączy wysoki komfort jazdy i dobre właściwości offroad’owe. Zarówno komfort, jak i dynamikę można jeszcze bardziej zwiększyć przy pomocy opcjonalnego podwozia allroad z regulacją stopnia tłumienia. Od Audi A4 Avant model ten odróżniają detale: osłona podwozia, kontrastowe osłony brzegów nadkoli, 12 mm większe koła oraz szerszy rozstaw kół – o 6 mm z przodu i o 11 mm z tyłu. Audi A4 allroad quattro dostępne jest z trzema silnikami do wyboru – jednym benzynowym i dwoma wysokoprężnymi. Automatyczne skrzynie biegów są tu elementem wyposażenia standardowego. Alternatywą dla seryjnego zawieszenia jest zawieszenie z regulacją stopnia tłumienia. Podobnie jak w modelu A4 Avant, bagażnik ma pojemność 495 l, a przy złożonym oparciu tylnego siedzenia i załadowaniu po dach – 1495 l. Pokrywa bagażnika i roleta przestrzeni bagażowej mają w standardzie elektryczny napęd. Wraz z dodatkowym trybem offroad systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, kierowca ma w A4 allroad quattro łącznie sześć profili do dyspozycji. Dla podejmujących szybkie decyzje: linia limitowana Audi A4 edition one Wprowadzając nowe Audi A4 na rynek, marka z czterema pierścieniami w logo oferuje dodatkowo jego limitowaną linię o nazwie „edition one“. Będzie ona dostępny w wersji Limousine i Avant z trzema wariantami silnikowymi do wyboru: 2.0 TFSI o mocy 180 kW (245 KM), 2.0 TDI o mocy 140 kW (190 KM) i 3.0 TDI o mocy 170 kW (231 KM). Jego stylistyka zewnętrzna bazuje na zewnętrznej linii wyposażeniowej S line, uzupełnionej o wyraziste elementy, takie jak czarny pakiet stylistyczny. We wnętrzu klient może wybierać pomiędzy linią design selection i pakietem wewnętrznym S line. Wejście na rynek w Europie Modele Audi A4 i S4 z napędem TDI pojawią się na rynku europejskim jesienią 2019 r. Na rynkach pozaeuropejskich Audi oferuje model S4 i S4 Avant również z silnikiem 3.0 TFSI. Turbodoładowana jednostka z bezpośrednim wtryskiem generuje moc 260 kW (354 KM) i wytwarza maksymalny moment obrotowy 500 Nm, dostępny w zakresie od 1370 do 4500 obr./min. Dzięki temu silnikowi V6, model S4 TFSI Limousine od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,7 sekundy, a jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. W przypadku Audi S4 TFSI Avant standardowy sprint trwa o dwie dziesiąte sekundy dłużej. Fakty Stylistyka - Wygląd zewnętrzny: sportowy i ekskluzywny, dzięki bardziej płaskiej i szerszej osłonie chłodnicy Singleframe, powiększone wloty powietrza i nowe reflektory wykonane w technice diodowej - Obniżona linia ramion z wyrazistymi krawędziami nadkoli - Wyraźny, poziomy przebieg linii – również z tyłu pojazdu – podkreśla jego szerokość - Przejrzysta stylistyka wnętrza z nowym, oddzielnie umiejscowionym wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 10,1 cala - Nowe zewnętrzne linie wyposażeniowe (basic, advanced i S line) oraz nowe pakiety wewnętrzne (basic, design selection i S line) z możliwością ich dowolnego łączenia, nowe kolory i materiały - Na początek ekskluzywny model limitowanej linii A4 edition one w wersji Limousine i Avant Connectivity - Na nowo i od podstaw zaprojektowana koncepcja obsługi MMI touch, analogiczna do koncepcji obsługi smartfona - Przejrzysta grafika, intuicyjna struktura menu, szybkie wyszukiwanie MMI - Opcjonalna nawigacja z nowymi funkcjami, dużo usług Audi connect - Nowa jednostka główna MIB 3 o wysokiej mocy obliczeniowej - Personalizacja – aż do 14 profili użytkownika w aplikacji myAudi - Kluczyk Audi connect, Audi phone box - System nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System z dźwiękiem 3D - Nowa oferta – functions on demand: możliwość dokupienia trzech funkcji infotainment - Na życzenie kokpit cyfrowy Audi virtual cockpit plus z trzema widokami - Wiele systemów wsparcia kierowcy w pakietach „Podróż”, „Miasto” i „Parkowanie” Napęd i zawieszenie - Na początek sześć turbodoładowanych silników o mocy od 110 kW (136 KM) do 255 kW (347 KM): czterocylindrowy TDI, V6 TDI, trzy czterocylindrowe TFSI oraz jeden S4 V6-TDI. 2.0 TDI o mocy 100 kW i 120 kW pojawi się wkrótce po debiucie. 30 TDI: 2.0 TDI 100 kW (136 KM) 12 V, moment obrotowy 320 Nm, 35 TDI: 2.0 TDI 120 kW (163 KM) 12 V, moment obrotowy 380 Nm, 40 TDI: 2.0 TDI 140 kW (190 KM), moment obrotowy 400 Nm, 45 TDI: 3.0 TDI 170 kW (231 KM), moment obrotowy 500 Nm, S4 TDI: 3.0 TDI 255 kW (347 KM) 48 V, moment obrotowy 700 Nm, 35 TFSI: 2.0 TFSI 110 kW (150 KM) 12 V, moment obrotowy 270 Nm, 40 TFSI: 2.0 TFSI 140 kW (190 KM) 12 V, moment obrotowy 320 Nm, 45 TFSI: 2.0 TFSI 180 kW (245 KM) 12 V, moment obrotowy 370 Nm. - Na początek trzy silniki z systemem mild-hybrid (MHEV) na bazie 12-woltowej sieci pokładowej. 35 TFSI: 2.0 TFSI 110 kW (150) 12 V, 40 TFSI: 2.0 TFSI 140 kW (190) 12 V, 45 TFSI: 2.0 TFSI 180 kW (245) 12 V. - Krótko po wejściu na rynek pojawią się dwa kolejne: 30 TDI: 2.0 TDI 100 kW (136) 12 V, 35 TDI: 2.0 TDI 120 kW (163) 12 V. - Układ napędowy z siedmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów S tronic, ośmiostopniową skrzynią tiptronic, z napędem na koła osi przedniej albo na cztery koła quattro. - Później pojawi się także 6-biegowa przekładnia manualna - Sportowe, a zarazem zbalansowane zawieszenie, na życzenie zawieszenie sportowe. W obu, na życzenie montowana regulacja stopnia tłumienia - System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w standardzie w modelach o mocy powyżej 140 kW (190 KM) Audi S4 TDI - 3.0 TDI w topowej wersji dla modeli Limousine i Avant: 255 kW (347 KM), moment obrotowy 700 Nm - Nowa, 48-woltowa główna sieć pokładowa systemu MHEV i elektrycznie napędzana sprężarka. Audi A4 allroad quattro - Napęd quattro w standardzie, prześwit o 35 mm większy w porównaniu do A4 Avant - Masywna stylistyka zewnętrzna, osłona podwozia - Na początek w ofercie trzy jednostki napędowe: jedna benzynowa i dwie wysokoprężne
  4. Jak chcesz mieć pewny samochód, to w tym przypadku odpuściłbym te S3.
  5. Witam potrzebna instrukcja do Audi A4 B7 2007r. po Polsku Pozdrawiam.

  6. Myślałem, że pytasz o fabryczne MMI. Jeżeli chodzi o niefabryczne rozwiązania, to jak najbardziej się da - Twój link jest tego przykładem
  7. W wolnej chwili postaram się wrzucić instrukcję dla nowego modelu na forum.
  8. Minął już rok, odkąd w tym samym miejscu – w Genewie – zadebiutował pierwszy seryjnie produkowany model Audi z w pełni elektrycznym napędem. Audi e-tron było jeszcze wtedy pokryte kamuflażem. Teraz, cztery pierścienie patrzą w przyszłość całej serii elektrycznych samochodów, prezentując na Geneva Motor Show koncepcyjne Audi Q4 e-tron – kompaktowego, czterodrzwiowego SUV’a. Dwa elektryczne silniki montowane w Audi Q4 e-tron concept dają 225 kW mocy systemowej. Siła napędowa tego koncepcyjnego samochodu przekazywana jest na drogę za pośrednictwem napędu na cztery koła quattro – to typowe dla Audi. Doskonała przyczepność pozwala mu przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,3 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 180 km/h. Duży akumulator o pojemności 82 kWh zajmuje praktycznie całą przestrzeń podwozia. Zasięg auta – ponad 450 kilometrów wg. standardów cyklu WLTP – to ścisła czołówka całej klasy. Rozwiązania techniczne zastosowane w Audi Q4 e-tron concept bazują na modularnej platformie dla aut elektrycznych (MEB). Na niej w przyszłości bazować będą również inne produkowane przez Grupę Volkswagen samochody – od popularnych kompaktów, do klasy wyższej średniej. Audi Q4 e-tron concept daje pogląd na to, jak wyglądać będzie piąty, seryjnie produkowany elektryczny samochód spod znaku czterech pierścieni. Model ten znajdzie się na rynku pod koniec roku 2020. Rozpoczęła się już natomiast regularna sprzedaż Audi e-tron, a pierwsze samochody trafią do klientów jeszcze przed końcem marca. W kolejnych miesiącach tego roku zaprezentowane będzie jeszcze Audi e-tron Sportback, a na chińskich drogach pojawi się Audi Q2L e-tron, zaprojektowane specjalnie na tamtejszy rynek i tam produkowane. Prezentacja wersji produkcyjnej stworzonego przez Audi Sport GmbH czterodrzwiowego coupé Audi e-tron GT, planowana jest na drugą połowę roku 2020. W tym samym czasie zadebiutuje również w produkcji kompaktowe Audi Q4 e-tron. W ten sposób, zaledwie dwa lata po premierze swego pierwszego auta elektrycznego, Audibędzie oferować samochody z takim napędem we wszystkich segmentach rynkowych: od segmentu A, do pojazdów luksusowych. Kompaktowy na zewnątrz, przestronny wewnątrz: wymiary i wnętrze pojazdu Długość 4,59 m, szerokość 1,90 m, wysokość 1,61 m. Z takimi wymiarami AudiQ4 e-tron concept plasuje się w czołówce segmentu kompaktów i kwalifikują go one do miana wszechstronnego pojazdu elektrycznego, nadającego się również do codziennego, miejskiego użytku. Jeśli zaś chodzi o wnętrze auta, jest wprost przeciwnie – rozstaw osi 2,77 m stawia Audi Q4 e-tron concept przynajmniej o jedną klasę wyżej. Z racji tego, że w samochodzie tym nie ma tunelu środkowego, Q4 e-tron concept oferuje zarówno z przodu, jak i z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi. Poczucie przestronności podkreślone jest doborem kolorów wnętrza. W górnej części przedziału pasażerskiego dominują barwy jasne i ciepłe, natomiast ciemna wykładzina podłogi i ciemne dywaniki definiują jego dolną sekcję. Podsufitka, słupki przy oknach, górna część tapicerki drzwi oraz deska rozdzielcza, pokryte są białą i beżową mikrofibrą. Równowaga środowiskowa jest dla Audi Q4 e-tron concept priorytetem. I nie chodzi tu wyłącznie o elektryczny napęd: wykładzina podłogi zrobiona jest z materiałów pochodzący z recyklingu. Zamiast pokrytych chromem, metalowych dekorów, powierzchnie powleczone są wysokiej jakości lakierem wielowarstwowym. Malowany w strukturze mrozu plexiglas na ekranie aplikacji, tworzy intensywny efekt głębi. Cztery fotele ze zintegrowanymi zagłówkami pokryte są komfortową Alcantarą, a jakość ich wykonania jest jakością ręcznej roboty. Cała tapicerka przeszyta jest podwójnym, grubym ściegiem. Za kierownicą umieszczony jest ekran wirtualnego kokpitu – Audi virtual cockpit – wyświetlający wszystkie najważniejsze informacje dotyczące prędkości, poziomu naładowania akumulatora i nawigacji. Nowością jest tu wielkoformatowy wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy – head-up display, z funkcjami rozszerzonej rzeczywistości. Wyświetlacz może ukazywać najważniejsze informacje w takiej formie graficznej, gdzie np. strzałki nawigacji nakazujące skręt, wyświetlą się jakby na nawierzchni drogi. Panel sterowania, zaprojektowany jako zespół elementów dotykowych umieszczonych na ramionach kierownicy, służy do obsługi często wybieranych funkcji. Pośrodku, powyżej konsoli środkowej, umieszczono ekran dotykowy o przekątnej 12,3 cala, z poziomu którego obsługuje się funkcje infotainment i funkcje pojazdu. Dla łatwiejszej obsługi, ekran zwrócony jest w stronę kierowcy. Pod nim zamontowano pasek przycisków obsługi klimatyzacji. Z racji tego, że na konsoli środkowej nie trzeba było umieszczać elementów funkcjonalnych, takich jak dźwignia zmiany biegów, czy przycisk lub dźwignia uruchamiające hamulec ręczny, zaprojektowano ją jako obszerny schowek, zawierający miejsce do bezprzewodowego ładowania telefonu komórkowego. Ponadto znajduje się tam przycisk wyboru trybów jazdy. Oprócz konwencjonalnego schowka umieszczonego poniżej, możliwość schowania butelek z napojami dają też specjalnie skonstruowane schowki w górnej części drzwi. Na pierwszy rzut oka Audi, na pierwszy rzut oka e-tron: wygląd zewnętrzny Już od pierwszego spojrzenia nie można się pomylić, że Q4 e-tron concept to prawdziwe Audi. Świadczy o tym duży Singleframe, na którym znajduje się logo marki – cztery pierścienie. A już drugie spojrzenie nie pozostawia wątpliwości, że to elektryczne Audi. Podobnie jak w pierwszym produkcyjnym Audi z elektrycznym napędem, również w tym pojeździe koncepcyjnym zamiast tradycyjnej osłony chłodnicy zamontowano płaską, prawie pionową powierzchnię, zamkniętą w ośmiokąt Singleframe. Powietrze dostarczane jest do samochodu za pośrednictwem dwóch dużych wlotów rozciągających się od dolnych krawędzi diodowych reflektorów LED Matrix, aż do dolnego spojlera w przodzie auta. Wyraziście wymodelowane błotniki obu osi to kolejna cecha wyróżniająca markę Audi. Zewnętrzne dodatki stylistyczne Q4 e-tron concept zaprojektowano w ten sposób, by patrząc na auto z boku wyraźnie było można zauważyć ich charakterystyczne cechy. Zaakcentowanie panelu podwozia pomiędzy osiami, czyli obszaru w którym zamontowany jest akumulator, źródło mocy tego SUV’a – to typowy zabieg stylistyczny serii e-tron. Duże 22-calowe koła nie pozostawiają żadnych wątpliwości co do potencjału Audi e-tron concept. Linia dachu auta obniża się lekko ku tyłowi, co nadaje mu wyjątkowo dynamicznego wyglądu. Rzucające się w oczy, szerokie pasmo świetlne łączące ze sobą światła tylne AudiQ4 e-tron concept, to zapożyczenie stylistyczne z Audi e-tron. To właśnie w tym miejscu widać najwyraźniej bliskie relacje samochodów rodziny e-tron. Dotyczy to również wnętrz świateł, w których wyraźne rozdzielenie segmentów świateł diodowych nawiązuje do podobnego zabiegu stylistycznego znanego już z Audi e-tron. Na koniec, lakier nadwozia o nazwie „Solar Sky” – odcień niebieskiego zmieniający się w zależności od kąta padania światła, to zrównoważona innowacja w dwóch tego słowa znaczeniach. Po pierwsze lakier opracowany specjalnie dla Audi Q4 e-tron concept, produkowany w przyjaznych środowisku warunkach, odbija krótkofalowe frakcje światła słonecznego oscylując wokół spektrum podczerwieni, co znacznie redukuje kumulację ciepła na powierzchni nadwozia, a co za tym idzie również we wnętrzu pojazdu. Skutkuje to lepszym samopoczuciem pasażerów samochodu, a jednocześnie zmniejsza nakłady energii potrzebnej do pracy klimatyzacji, która w takim wypadku nie jest potrzebna do chłodzenia wnętrza auta. Po drugie natomiast, powyższe rozwiązanie wpływa na zwiększenie zasięgu oraz na globalny tzw. „ślad węglowy”. Wydajny: system napędu i zawieszenie Modularna platforma dla aut elektrycznych MEB daje możliwość zastosowania różnych wariantów napędu i poziomów mocy. W Audi Q4 e-tron concept zainstalowano bardzo wydajną wersję napędu elektrycznego. Q4 to z pewnością quattro – przednia i tylna oś napędzane są osobnymi silnikami elektrycznymi. Między osiami nie ma mechanicznego połączenia. Zamiast tego, elektroniczny sterownik pilnuje tego, by moment obrotowy był na obu osiach optymalnie skoordynowany. Pozwala to temu elektrycznemu SUV’owi zachować optymalną przyczepność w każdych warunkach pogodowych i na każdej nawierzchni. W większości przypadków, by osiągnąć jak najwyższą wydajność, Audi Q4 e-tron concept używa tylnego silnika elektrycznego – działającej permanentnie jednostki synchronicznej. Ze względu na efektywność, moment obrotowy jest dystrybuowany w większości na oś tylną. Jeśli kierowca potrzebuje więcej mocy niż może dostarczyć silnik elektryczny tylnej osi, elektryczny napęd na wszystkie koła wykorzystuje przedni silnik asynchroniczny do dystrybucji niezbędnego, dodatkowego momentu obrotowego na oś tylną. Dzieje się to również predyktywnie – zanim jeszcze auto wpadnie w poślizg na oblodzonej nawierzchni, podczas szybkiego pokonywania zakrętu lub wtedy, gdy auto wykazuje pod- lub nadsterowność. Elektryczny motor tylnej osi generuje moc 150 kW i moment napędowy 310 Nm. Silnik z przodu wytwarza 75 kW mocy i 150 Nm momentu. Moc systemowa to 225 kW. Akumulator umieszczony w podłodze pojazdu ma pojemność 82 kWh, co daje zasięg ponad 450 kilometrów (wg. standardów cyklu WLTP). Akumulator może być ładowany z maksymalną mocą 125 kW. By go naładować do poziomu ok. 80 procent, wystarczy zaledwie 30 minut. Tak duży zasięg to jednak zasługa nie tylko akumulatora dużej pojemności. AudiQ4 e-tron concept, podobnie jak jego starszy brat Audi e-tron, jest mistrzem wydajności. Od niskiego współczynnika oporu powietrza na poziomie Cd = 0.28, do zaawansowanej strategii rekuperacji: do optymalizacji zasięgu kompaktowy SUV wykorzystuje każdą okazję. Przyczynia się do tego również kompleksowe zarządzanie termiczne napędu i akumulatora, wykorzystujące pompę ciepła. Sportowe, bardzo precyzyjne prowadzenie Kluczowym czynnikiem sportowego charakteru auta i jego nadzwyczajnej dynamiki poprzecznej, jest niska i centralna pozycja montażowa komponentów napędu. Wysokonapięciowy system akumulatora jest optymalnie dopasowany do wymiarów Audi Q4 e-tron concept. Ma on kształt płaskiego, szerokiego bloku umieszczonego poniżej przedziału pasażerskiego. Masa całego systemu to 510 kilogramów. W ten sposób środek ciężkości Audi Q4 e-tron concept zlokalizowany jest mniej więcej na tym samym poziomie, co środek ciężkości przeciętnego sedana z konwencjonalnym napędem. Obciążenie osi jest zbalansowane idealnie na poziomie 50:50. Przednie zawieszenie Q4 e-tron concept to kolumny MacPhersona z adaptacyjnymi amortyzatorami. W tyle zastosowano zawieszenie wielowahaczowe z osobno montowanymi sprężynami i adaptacyjnymi amortyzatorami. Baza: modularna platforma dla aut elektrycznych MEB MLB – modularna platforma dla aut z silnikami montowanymi wzdłużnie; MQB – modularna platforma dla samochodów z silnikiem montowanym poprzecznie. Oba te rozwiązania stosowane w autach różnych segmentów, to ogromny sukces Audii całej Grupy Volkswagen. Były one jednak zaprojektowane pod potrzeby pojazdów z silnikami spalinowymi. Co jest nowe i odmienne w modularnej platformie dla aut elektrycznych to fakt, że została ona skonstruowana specjalnie i wyłącznie dla potrzeb pojazdów elektrycznych. Osie, napędy, rozstaw osi oraz sposób współpracy pomiędzy wszystkimi komponentami, zostały wybrane i zaadaptowane specjalnie dla e-mobilności. Umiejscowienie zespołów akumulatorowych i ich geometria mogą być optymalizowane bez konieczności czynienia ustępstw w stosunku do różnych koncepcji napędu, co musi być brane pod uwagę w przypadku MLB i MQB. Jednocześnie, dzięki MEB otwiera się ogromny potencjał synergii. Platforma ta początkowo służyła jako baza dla elektrycznych samochodów popularnego segmentu A, ale teraz jest najlepszym dostępnym rozwiązaniem technicznym dla różnych marek i można ją stosować do wielu różnych samochodów elektrycznych. MEB pomaga również „przebić się” mobilności elektrycznej nawet w tak wrażliwym na zmiany cen segmencie, jakim jest segment aut kompaktowych. Elektryczna ofensywa: dwanaście w pełni elektrycznych modeli do roku 2025 Elektryczna ofensywa czterech pierścieni rozpoczęła się we wrześniu 2018 roku, z chwilą światowej premiery w pełni elektrycznego SUV’a Audi e-tron. Do roku 2025, Audi na najważniejszych światowych rynkach oferować będzie aż dwanaście modeli z w pełni elektrycznym napędem, co powinno stanowić około jednej trzeciej wolumenu sprzedaży koncernu z Ingolstadt. W tej gamie są oczywiście SUV’y: e-tron i e-tron Sportback, którego premierę przewidziano na rok 2019. Oprócz nich, w portfolio marki znajdą się również samochody o klasycznym nadwoziu typu Avant, czy Sportback. Gama obejmie modele z każdego segmentu rynkowego, od klasy kompaktów, do luksusowej. Na wystawie motoryzacyjnej Los Angeles Auto Show 2018, pokazane zostało koncepcyjne auto Audi e-tron GT concept – nisko zawieszone, dynamiczne coupé. Technicznie, samochód ten to efekt bliskiej współpracy Audi z marką Porsche, jednak stylistyka i charakter e-tron GT concept pełne są niepodrabialnego DNA Audi. Projekt ten będzie jeszcze rozwijany, a jego wersja produkcyjna ukaże się pod koniec roku 2020. Elektryczna Platforma Premium PPE to efekt współpracy działów rozwoju Audi i Porsche. Będzie ona bazą dla wielu rodzin modelowych Audi z napędem elektrycznym, w tym wysokoprodukcyjnych modeli z segmentów od B do D. Zużycie paliwa wymienionych wyżej modeli: (Zużycie paliwa i poziom emisji CO2 zależą od wybranego poziomu wyposażenia) Audi e-tron: Łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 26,2–22,6 (WLTP); 24,6–23,7 (NEDC) Łączna emisja CO2 w g/km: 0
  9. Witam, jestem posiadaczem Audi A4, model B9 2018, zaistalowałem kartę sim w pojeździe, na wyświetlaczu jest ikona LTE oraz poziom sygnału sieci, jestem jako uzytkownik główny, lecz w aplikacji na smartfonie mam ogranicznia do:myAudi connect, allert samochodu, status samochodu- przy rozminięciu ? "usługa nie aktywna. W celu aktywacji powiąż swoje konto uzytkownika głównego z samochodem i wpisz kod pojazdu w samochodzie". Porszę o pomoc i wskazówki. Pozdrawiam Rafał.

  10. Dzięki za ostrzeżenie!
  11. Dzięki za instrukcję Artur! Podpinam temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.