Przyczyną może być kończąca się dwumasa. Dla tego szarpie w zakresie obrotów w którym na sprzęgło działają największe siły. Wówczas podczas przyspieszania z lekko wciśniętym gazem odczuwalne jest "poszarpywanie". Podczas mocnego wciśnięcia gazu dwumas zostaje mocniej naprężony i szarpanie nie występuje. Ewentualnie jeszcze raz dokładnie sprawdzić EGR i wszystkie przewody do niego prowadzące.
Witaj, często taki błąd zależy od stanu aku lub przewodów masowych. Ewentualnie można sprawdzić jeszcze sterowniki przy aku. Od tego bym zaczął, pozdrawiam
Witam,
Droższe boxy są po prostu dostrajane pod konkretny model auta, czasem bezpieczniej wydać na chipa więcej pieniędzy niż później bujać się z drogimi naprawami motoru.
Od 1000 zł znajdziesz już oferty, które warto rozważyć. Ten silnik ma sporą rezerwę, spokojnie uciągnie 230-240 KM.