drdala Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam vag pokazał mi coś takiego:01039 - czujnik temperatury płynu chłodzącego (G2) 30-10 - Open lub krótki do B + - Przerywanyi teraz nie wiem czy mam czujnik do wymiany czy kabel jest przerwany czy jeszcze coś innego... bardzo często jest tak, że nawet dopiero co po odpaleniu samochodu w wentylator chłodnicy już mi bardzo głośno chodzi. Nie chciałbym kupować od razu czujnika żeby an darmo nie wydawać pieniędzy... czy jest możliwość wyjęcia i sprawdzenia czujnika czy jest zły czy dobry? jeśli tak to gdzie się on znajduje, najlepiej proszę o pokazanie na zdjęciu i w jaki sposób go sprawdzić czy jest sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Naucz korzystać się z opcji szukaj, nie zaśmiecaj forumhttp://www.auditimes.pl/topic/811-lokalizacja-czujnikowsterownikow-elementow-wykonawczych/Podłącz VAG-a sprawdź jaką temp. pokazujeSprawdż podłączenie czujnika a najlepiej go wymień nie kosztuje fortunę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) czyli nie ma możliwości sprawdzenia tego czujnika? nie chce niepotrzebnie kasy wydawać Edytowane 13 Grudnia 2012 przez drdala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Możesz go sprawdzić, mierząc jego rezystancję. Ze wzrostem tempertury powinna maleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 a jaka powinna być na początku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coolturek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Częsty przypadek w tych modelach aut. Sam wymieniałem już 2 razy. Koszt takiego czujnika to 30zl w sklepie motoryzacyjnym. 1 przypadek to rózne wskazania temp. na zegarze (czasami wskazówka wogóle się nie ruszała) a 2 to ciągła praca wentylatora chłodnicy od razu po odpaleniu oraz wahania temp. na zegarze. VAG pokazywał błędy tych czujników. Banalna wymiana.Pozdrawiam, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 a jaka powinna być na początku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Cześć. Miałem to samo co opisuje kolega wentylator wariował jak szalony po zapaleniu silnika wskaznik temp non stop na zero - wymiana i... wszystko jest wporzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 mi temperatura wzrasta... ale zaraz po odpaleniu wentylator czasem potrafi chodzić na maksa... co robić? od razu kupować czujnik czy na początku sprawdzić go w jakiś sposób? czy od razu kupować nowy? tylko 30 zł? wydawało mi się że na allegro był droższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ja mam oryginalny najtansze widziałem już od 25 zl ale ile taki podziała to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coolturek Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 na allegro kupiłem za 25zl i pochodził miesiąc, niby oryginał z emblematem VW, audi. Kupiłem w sklepie i zapłaciłem 30zl i chodzi do dziś (jakiś rok czasu). Wszystkie i tak są pewnie składane w jednym miejscu.Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Nie kupujcie żadnych zamienników, "lepszych od oryginału" i tego typu bzdur od "SS" na aledrogo. Te czujniki mają inną rezystancję i potem bzdury pokazują na tablicy i w sterowniku. Później w samochodzie wzrasta nagle spalanie, przestaje odpalać itp. , a to wszystko przez badziewny czujnikPzdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) ok ale oryginalny podobno około 100 zł kosztuje prawda to? kolega w sklepie powiedział żebym od razu nie kupował czujnika tylko na razie sprawdził włącznik wentylatora co myślicie o tym co on powiedział Edytowane 18 Grudnia 2012 przez drdala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Jeśli jest..... bo to komputer klimatyzacji nim steruje jak nie ma typowego termowyłacznika wkręconego w chłodnicę.... Edytowane 19 Grudnia 2012 przez Jeżu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam zrobiłem VAGiem polskim 4.9 test i wyszło mi coś takiego: 17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY na początku skasowałem i został mi sam błąd 17664 sprawdziłem bloki na zimny silnik - około 3-5 min po odpaleniu samochodu i na bloku 7 wyszło coś takiego: sprawdziłem też blok 13 żeby zobaczyć co się dzieje z pompowtryskami wyszło coś takiego: i blok 23 bo podobno też świadczy coś o pompowtryskach: przeleciałem wszystkie bloki z czego nagrałem filmik i ponownie skasowałem 2 błędy 17994 i 17664 i teraz co dziwne już nie było żadnego błędu jak sprawdzić 17-Instruments: 003 w tym vagu nie wiem -mógłby mi ktoś podpowiedzieć i tak samo też nie wiem jak włączyć autoskan całego samochodu... jest w ogóle taka możliwość w tym vagu? przejechałem się samochodem około 5-10min i sprawdziłem ponownie błędy: teraz pokazał się tylko błąd 17994 skasowałem go i nie pokazywał się on już sprawdziłem bloki: 7 13 23 co ma robić? tak jak mówiłem samochód jak jest zimno (ponad -10 stopni) słabo odpala i dymi... świece się nagrzewają dość długo myślę że około 5-8 sekund, wentylator chłodnicy jak tylko odpalę samochód chodzi bardzo głośno i po jakimś czasie się wyłącza, pomóżcie od czego zacząć naprawiać mój samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jak sprawdzić 17-Instruments: 003 w tym vagu?pomoże ktoś? przede wszystkim na razie chcę poradzić sobie z tym żeby ten wentylator chłodnicy nie chodził zaraz przy uruchamianiu samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie kupujcie żadnych zamienników, "lepszych od oryginału" i tego typu bzdur od "SS" na aledrogo. Te czujniki mają inną rezystancję i potem bzdury pokazują na tablicy i w sterowniku. Później w samochodzie wzrasta nagle spalanie, przestaje odpalać itp. , a to wszystko przez badziewny czujnik Pzdr. a jakiej fimry jest oryginał? bo nie mogę nawet znaleźć chyba oryginału na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drdala Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 kupiłem czujnik na allegro... 30 zł... przyszedł ale nie zielony tylko czarny czy jest jakaś różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palmalis Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 I jak poszlo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 kupiłem czujnik na allegro... 30 zł... przyszedł ale nie zielony tylko czarny czy jest jakaś różnica?Kostka Ci pasuję? wg mnie powinien byc zielony.... kostka tkz okrągła z jednej strony spłaszczona.... by wsadzic ja prawidłowo....Jeśli dostałeś w tkz kwadracie to niestety nie będzie pasować.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam!!!Podepnę się po temat. Dzisiaj robiłem hamowanie auta i na sprawdzeniu ogólnym pojawił się problem z temperaturą cieczy tą co pokazuje VAG. Temperatura wisi cały czas na 43,2 oC. Mam pytanie czy w aucie są 2 niezależne czujniki temperatury cieczy bo na zegarachj jest temperatura 90 oC. Dodam, że komputer nie rejestuje tego jako błąd, czyli czujnik działa, ale cały czas wisi na jednej temperaturze.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Nie w jednym czujniku masz dwa w jednym G2/G62.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi