DamianA4 Opublikowano 19 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2013 Witam!Ostatnio, jak bylem "na kanale" to z czystej ciekawości zdjąłem wąż od IC i wyciekło z niego troche oleju, nie miałem żadnego naczynia żeby sprawdzić ile tego było, ale tak na oko ok 100-150ml. Pytanko czy to normalne czy coś niedobrego zaczyna się dziać?Pzdr
adamas Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2013 ELoNigdy sucho tam nie będzie, śladowe ilości oleju zawsze się tam znajdą. Posprawdzaj wszystkie opaski i zaciski na tym przewodzie. Pomiędzy wymianami oleju musisz coś dolewać? Duże ilości oleju w rurze IC mogą świadczyć o problemach z puszczającą odmą bądź kończących się uszczelniaczach w turbawcde. Kod Twojego silnika to AVF?Pzdr 1
DamianA4 Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 ELo Nigdy sucho tam nie będzie, śladowe ilości oleju zawsze się tam znajdą. Posprawdzaj wszystkie opaski i zaciski na tym przewodzie. Pomiędzy wymianami oleju musisz coś dolewać? Duże ilości oleju w rurze IC mogą świadczyć o problemach z puszczającą odmą bądź kończących się uszczelniaczach w turbawcde. Kod Twojego silnika to AVF? Pzdr Właściwie to nie wiem czy muszę coś dolewać bo dopiero zrobiłem nim 2tys km;D ale po wymianie sprawdzałem stan oleju i wydaje się być taki sam. Tak, kod mojego silnika to AVF
mrb3befree Opublikowano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam podepnę się pod temat.Ja dolewam co 5000 +/- 200ml zalezy od jazdy. To dużo? ? Niektórzy dolewają po litrze co wymianę 1.9Tdi 130km, oznaczenie silnika to AWX. Przebieg 238000km
MaNioo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam podepnę się pod temat. Ja dolewam co 5000 +/- 200ml zalezy od jazdy. To dużo? ? Niektórzy dolewają po litrze co wymianę 1.9Tdi 130km, oznaczenie silnika to AWX. Przebieg 238000km A jakiego oleju używacie? Ja leje Castrola, nie dolewam ani grama. Wcześniej lałem Mobila [ESP formula 5w30] i dolawalem ok 0.5l pomiędzy wymianami. Po zmianie oleju ( oryginalnie Audi leje Castrol) nie ubywa ani grama oleju. A co do samego tematu to w moim samochodzie,silnik AWX, też pojawia się olej w rurze intercoolera nie ma go dużo, ale jest. 1
tom.corp Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 (edytowane) Koledzy kopiłem b6 1.9 tdi 130km AVF w lutym, od tego czasu zrobiłem 11 500 km i nie dolałem nawet 50ml...sam jestem w szoku,że nic mi silnik nie bierze bo też mam "osmarkane" rury od intercoolera. podobno każdy się "poci"...jeździłem na castrolu 5w30 tak jak kolega powyżej. Teraz przerzucam się na MOLTULA 5w40. Podobno lepszy olej. nie wiem... dzisiaj wymieniam... po przejechaniu kilku tys. odezwę się... czy bierze olej czy nie... pozdr. Temat dotyczy oleju w rurze IC i tego skąd się tam bierze, a nie wrażeń z jazdy na różnych markach oleju. Edytowane 13 Lipca 2013 przez adamas post nie na temat
kokojumbo Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 Witam podepnę się pod temat.Ja dolewam co 5000 +/- 200ml zalezy od jazdy. To dużo? ? Niektórzy dolewają po litrze co wymianę 1.9Tdi 130km, oznaczenie silnika to AWX. Przebieg 238000km Ten sam silnik ta sama moc to samo oznaczenie i ten sam prawie przebieg mam Odpowiedz na pytanie jakie trasy najczesciej pokonujesz samochodem ? Dom-praca, dom-szkola na jakie odleglosci? Wez kolege niech jedzie za Toba w miare i daj mu "w pedzel" (oczywiscie po osiagnieciu 90 stopni C). Kolega niech opisze kolor dymu jaki sie wydobyl z rury (o ile byl w ogole) i ile go bylo. Bedziemy szukac dalej jak odpiszesz, u mnie po roku krotszych odcinkow + termostat do wymiany mial byc wzial w sumie 500ml przy niecalych 10 000km. 1
mrb3befree Opublikowano 10 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2013 Witam ponownie! dom praca dom, co weekend 200km na raz + spontaniczne wyjazdy, jeżdżę różnie, zależnie od nastroju, po mieście raczrej spokojnie ale dynamicznie, w trasach przelotowo średnio powyżej 150, więc raczej szybko, auto nie kopci ani na biało, ani na szaro czarno, ani na niebiesko, na zimnym lekko zajeżdża olejem, kwestia czy przepalony czy nie. Generalnie intercooler troche zapocony, egr tak samo.. Spalanie 5,5/6,7/8,5 mam problem innego typu, ale poruszam go w innym temacie... http://www.auditimes.pl/topic/1686-niby-działa-a-jednak-jak-to-w-końcu-z-tą-turbiną/
Rekomendowane odpowiedzi