Jeżu Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2014 Nie napisałeś co to założyłeś za manetkę z koń Q nie ma takiej z obsługa fis... nr masz podane na pierwszej stronie manuala...Nie wiem co źle zrobiłeś... Wg dziwnie piszesz co to sa manetki z obsługą kierownicy?Piszesz o manetce z obsługa Fis czy o kierownicy multi?
KogutWP Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Odblokowałem fis-a tylko coś mało funkcji jest, ilość km na baku-średnie spalanie-chwilowe spalanie-kilometry na godzCzy coś jeszcze powinno być?? np. ilość spalonego paliwa? itp?na wyświetlaczu pojawiła mi się cyferka 1 i 2 po przełączeniu przyciskiem reset (lub czysty ekran), ale tam są te same funkcje ?Tak powinno być.
Jeżu Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zasięg (to było wczesniej) , dochodzi czas jazdy, średnie spalanie, chwilowe spalanie, średnia prędkość. Oczywiście w pamieci 1 (tymczasowa do 2h) i pamięci 2 (stała kasowana tylko resetem) 1
zh0ra Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Witam! Mam pytanie czy jest ktoś w Warszawie kto by mógł mi zamontować manetki i odblokować FIS? Manetki razem z modułem mam w komplecie. Będę po poludniu w Warszawie, jeżeli ktoś przy okazji miał by czas będę wdzięczny.
wintermute Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Witam, Dzisiaj skorzystałem z instrukcji Jeża i odblokowałem pełny FIS w moim B7.Dołączam do wszystkich chwalących Jeża za kawał dobrej instrukcji. Moje uwagi do momentów, w których miałem wątpliwości (może coś się przyda osobom, które dopiero będą to robić):1. Podczas odkręcania poduszki powietrznej: miałem wątpliwości jak mocno mogę drzeć te zaślepki od dwóch śrub które trzymają airbag: nie wiedziałem, czy da się je tylko odchylić, czy też całkiem wyjąć. Można je całkiem wyjąć ale do tego faktycznie najlepiej przekręcić kierownicę o 90 stopni tak, żeby zdejmowana zaślepka była na dole - plastikowa obudowa kolumny kierownicy ma tam wgłębienie.2. Klucz Spline M12 - oczywiście nie miałem, musiałem kupić. I kupiłem za krótki (ok. 6 cm) - moim zdaniem powinien mieć ok. 8-10 cm, żeby dało się go użyć do odkręcania kierownicy. Na zdjęciu Jeża w pierwszym poście można zobaczyć mniej więcej jak to powinno wyglądać - uczulam tylko żebyście nie kupili za krótkiego klucza.3. Z drugiej strony kupiłem też długi torx T30, ale ani razu go nie użyłem, więc - poprawcie mnie jeśli się mylę - chyba nie jest konieczny. Jeśli nie macie - nie musicie kupować. (Ale jak kupicie, to na pewno Wam się w życiu przyda) 4. Odkręcanie dolnej obudowy (plastik) kolumny kierownicy - rozmiar imbusa to chyba 4 (przynajmniej w moim wypadku)5. Kolejną zagadkę miałem przy zdejmowaniu tego okrągłego przezroczystego plastiku (taśmy?) - słusznie Jeżu pisze, że "odpinamy z tyłu z prawej żółtą kostkę". Tyle że chwilę wcześniej odpinaliśmy żółtą kostkę od airbaga, gdzie trzeba było pociągnąć do siebie różowy plastik w tej kostce. A kostka od "taśmy" też ma różowy plastik, ale ma też (od dołu) biały plastik - i to za niego trzeba pociągnąć (nie pamiętam czy od siebie, czy do siebie), żeby kostka ładnie zeszła. Ja się najpierw namocowałem dłuższą chwilę z tym różowym plastikiem - niepotrzebnie. Zmasowanie pierwszego pinu w kostce od licznika - kabelkiem od CD Wyciągałem licznik, nie próbowałem dostać się do kostki z boku. W pierwszym pinie miałem brązowy przewód, ale nie chciałem go ciąć, więc go wysunąłem z kostki, a w to miejsce wsunąłem kabelek od CD. Jak kostka jest rozmontowana to on sobie tam dość luźno lata, ale jak się wsuwa białą "szynę" w niebieską obudowę, to ta niebieska obudowa ładnie dociska wszystkie piny, ten luźny pierwszy pin też. Nie zapomnijcie założyć z powrotem różowej "blokady" (ja zapomniałem) Do zmasowania użyłem śruby pod którą na zdjęciu Jeża przychodzą dwa brązowe przewody. Śruby w miejscu gdzie zmasował Jeżu nie miałem (tylko nagwintowany otwór pod śrubę, ale nie miałem takiej pod ręką). ESP zgasło po przejechaniu kawałka, jak Jeżu przykazał. Może moje doświadczenia oszczędzą następnym z 5 minut czasu.Jeszcze raz dzięki, Jeżu! Pozdrawiamwintermute 2
stempel Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Cześć, szukam kogoś kto zamontuje manetkę i odblokuje FIS oraz zamontuje wyłącznik poduszki pasażera również z adaptacją. Jestem z Pleszewa (wielkopolska).Mogę dojechać sensowną odległość.Manetkę i stacyjkę do wyłączenia poduszki mam kupioną.Z góry dziękuję!
Marcino82 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Jeżudziekuje ci bardzo za ten teman fis odblokowany teraz jeszcze tylko z spryskiwaczem powalcze
Bambi1306 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2016 Witam. Czy ktoś z Wrocławia zrobiłby mi taka przekladke? Pozdrawiam Łukasz
siwy93 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam kto z Podkarpacia zrobi mi taką usługę bo sam nie chce się za to brac i nie mam kompa
kuki1987 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam bez problemu mogę zrobic pełnego fisa robię tez inne... napewno się dogadamy PW Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez kuki1987
bulcek Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Koledzy, czy taki kabel będzie odpowiedni do tego typu przeróbek: >> KLIK <<
Fanatyk82 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 Witam, szukam kogoś z Kalisza lub okolic, który jest w stanie odblokować FIS w b7 Avant z 2007 roku i wymienić ta manetke. Tempomat akurat posiadam.
haQu Opublikowano 18 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2017 Witam, Czy ktoś z Warszawy jest w stanie zrobić taką przekładkę? Pzdr.
ADAM88 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Podpinam sie do tematu tez jestem zainteresowany
bydlaczek Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2017 Witam, mam takie szybkie pytanie - jak, bez manetki, zmienić parametr wyświetlany w FISie? Sytuacja wygląda tak, że aktywowałem go sobie, ale nie mam czasu i zdrowia do montowania manetki póki co, natomiast zależy mi na wyświetlaniu zasięgu (obecnie pokazuje mi prędkość w km). Czy da się tak zrobić, żeby domyślnie był to zasięg ? Z góry dzięki, pozdrawiam.
Jeżu Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 Witam musisz wrócić do poprzedniego kodowania i adaptacji.... Najpierw manetka potem adaptacja i kodowanie.... wymiana manetki to 15min wiec warto
bydlaczek Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 (edytowane) Witam, dzięki za odpowiedź, niemniej ja póki co nie zamówiłem nawet manetki, a małżonce zasięg wyświetlany wystarczy Jak się nie da to kupię oczywiście, ale myślałem, że można to zmienić z vaga czy tam vcds. pozdrawiam PS. W razie czego - taka: http://allegro.pl/manetka-przelacznik-wycieraczek-audi-a3-8p0953519e-i6848072974.html ? Edytowane 3 Lipca 2017 przez bydlaczek dodanie linka
Jeżu Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 Nie ta nie pasuje... Pasuje z a4 lub a6 numery znajdziesz w poscie o odblokowaniu fis... Vcds takiej zmiany nie zrobisz tylko manetką...
bydlaczek Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 ha, ale pamiętaj, że żona ma a3 8P nie a4/a6
Jeżu Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 A toi zmienia postać rzeczy... ten z aukcji był stosowany 03-05/05 w wersji 4drzwiowej ten 8P0953519A jest do Twojego rocznika 06/05-06/07... i 2 i 4 drzwiówki Czy sie rózni tego nie wiem...
lopekpl Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) WItam, przymierzam się w najbliższym czasie do wymiany manetek mam tylko jedno pytanie chodzi o podłączenie masy do pinu w kostce przy liczniku, żeby nie krzyczał o braku płynu do spryskiwaczy. We wcześniejszych postach piszecie, że nadaje się kabelek od napędu CD/DVD. Nie bardzo wiem, który miałby to być kabel... Kabel zasilający: Taśma ATA https://a.allegroimg.com/s400/013017/4440181446ca95300605730b475a Taśma SATA Tylko przy kablu zasilającym widzę możliwość wykorzystania jakiegoś pinu gdzie indziej... Edytowane 7 Lipca 2017 przez lopekpl
Jeżu Opublikowano 7 Lipca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Kup oryginała lub z jakiejś wiązki i po sprawie.....(szkoda dziadować) a jak coś to podobnego znajdziesz w innej kostce od kompa Ale jak masz B6 to już wielokrotnie spotkałem sie ze pin już tam był tylko podłączyć przewód (zakuć lub przylutować) Wyciągnij licznik i wypnij wtyczkę i będziesz wszystko wiedział.. Edytowane 7 Lipca 2017 przez Jeżu 1
lopekpl Opublikowano 7 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2017 Dzięki Jeżu za odpowiedź i świetny poradnik Zdemontuję licznik i zobaczę jak to wygląda.
lopekpl Opublikowano 10 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2017 Robota wykonana wszystko poszło raczej bez większych problemów. Szczegóły, które u mnie wyglądały trochę inaczej niż w poradniku: - przy odkręcaniu śrubek od airbaga nie miałem żadnych zaślepek i to nie dlatego, że ktoś je kiedyś zgubił tylko po prostu nigdy nie było dla nich tam miejsca - miałem chyba trochę inne kostki od airbaga oraz od taśmy. Nie miały tych różowych zabezpieczeń tylko taki jakby język, który trzeba było przycisnąć do kostki i można było ją rozpiąć. Nie zrobiłem zdjęcia ale wyglądało to mniej więcej jak na tym poniższym Jeśli chodzi o kostkę w liczniku to faktycznie pin był już na miejscu, wystarczyło dorobić przewód i po robocie
thief11 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2017 Cześć Wszystkim mam pytanko do Was czy odblokowanie pełnego fis zadziala dopiero po zamontowaniu odpowiedniej manetki ?? Dzis sprawdzałem Vagiem taka mozliwosc i zamienialem cyfry 30100 na 31000 ale nie chcialo zapamietac tej zmiany.
Rekomendowane odpowiedzi