Skocz do zawartości

Odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Nie napisałeś co to założyłeś za manetkę z koń Q nie ma takiej z obsługa fis... nr masz podane na pierwszej stronie manuala...
Nie wiem co źle zrobiłeś... Wg dziwnie piszesz co to sa manetki z obsługą kierownicy?

Piszesz o manetce z obsługa Fis czy o kierownicy multi?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Wymiana manetki i odblokowanie FIS Witam, w końcu udało mi się zabrać do pracy i efekt tej pracy chce wam zaprezentować. Praca polegała na wymianie manetki od wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS. A

Ja u siebie kodowanie miałem takie samo 30100 wpisz 31000 I będzie grało... Zmiana tej cyfry 1 na 0 włączy Ci pełen Fis na desce do tego służy... Po całej operacji ewentualnie trzeba będzie jeszcz

Witam,   Dzisiaj skorzystałem z instrukcji Jeża i odblokowałem pełny FIS w moim B7. Dołączam do wszystkich chwalących Jeża za kawał dobrej instrukcji.   Moje uwagi do momentów, w których miałem wątpli

Dodane grafiki

Odblokowałem fis-a tylko coś mało funkcji jest, ilość km na baku-średnie spalanie-chwilowe spalanie-kilometry na godz

Czy coś jeszcze powinno być?? np. ilość spalonego paliwa? itp?

na wyświetlaczu pojawiła mi się cyferka 1 i 2 po przełączeniu przyciskiem reset (lub czysty ekran), ale tam są te same funkcje ?

Tak powinno być.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasięg (to było wczesniej)  , dochodzi czas jazdy, średnie spalanie, chwilowe spalanie, średnia prędkość. Oczywiście w pamieci 1 (tymczasowa do 2h) i pamięci 2 (stała kasowana tylko resetem)

  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...

Witam! Mam pytanie czy jest ktoś w Warszawie kto by mógł mi zamontować manetki i odblokować FIS? Manetki razem z modułem mam w komplecie. Będę po poludniu w Warszawie, jeżeli ktoś przy okazji miał by czas będę wdzięczny.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,
 
Dzisiaj skorzystałem z instrukcji Jeża i odblokowałem pełny FIS w moim B7.
Dołączam do wszystkich chwalących Jeża za kawał dobrej instrukcji.
 
Moje uwagi do momentów, w których miałem wątpliwości (może coś się przyda osobom, które dopiero będą to robić):
1. Podczas odkręcania poduszki powietrznej: miałem wątpliwości jak mocno mogę drzeć te zaślepki od dwóch śrub które trzymają airbag: nie wiedziałem, czy da się je tylko odchylić, czy też całkiem wyjąć. Można je całkiem wyjąć :) ale do tego faktycznie najlepiej przekręcić kierownicę o 90 stopni tak, żeby zdejmowana zaślepka była na dole - plastikowa obudowa kolumny kierownicy ma tam wgłębienie.
2. Klucz Spline M12 - oczywiście nie miałem, musiałem kupić. I kupiłem za krótki (ok. 6 cm) - moim zdaniem powinien mieć ok. 8-10 cm, żeby dało się go użyć do odkręcania kierownicy. Na zdjęciu Jeża w pierwszym poście można zobaczyć mniej więcej jak to powinno wyglądać - uczulam tylko żebyście nie kupili za krótkiego klucza.
3. Z drugiej strony kupiłem też długi torx T30, ale ani razu go nie użyłem, więc - poprawcie mnie jeśli się mylę - chyba nie jest konieczny. Jeśli nie macie - nie musicie kupować. (Ale jak kupicie, to na pewno Wam się w życiu przyda) ;)
4. Odkręcanie dolnej obudowy (plastik) kolumny kierownicy - rozmiar imbusa to chyba 4 (przynajmniej w moim wypadku)
5. Kolejną zagadkę miałem przy zdejmowaniu tego okrągłego przezroczystego plastiku (taśmy?) - słusznie Jeżu pisze, że "odpinamy z tyłu z prawej żółtą kostkę". Tyle że chwilę wcześniej odpinaliśmy żółtą kostkę od airbaga, gdzie trzeba było pociągnąć do siebie różowy plastik w tej kostce. A kostka od "taśmy" też ma różowy plastik, ale ma też (od dołu) biały plastik - i to za niego trzeba pociągnąć (nie pamiętam czy od siebie, czy do siebie), żeby kostka ładnie zeszła. Ja się najpierw namocowałem dłuższą chwilę z tym różowym plastikiem - niepotrzebnie.
 
Zmasowanie pierwszego pinu w kostce od licznika - kabelkiem od CD :) Wyciągałem licznik, nie próbowałem dostać się do kostki z boku. W pierwszym pinie miałem brązowy przewód, ale nie chciałem go ciąć, więc go wysunąłem z kostki, a w to miejsce wsunąłem kabelek od CD. Jak kostka jest rozmontowana to on sobie tam dość luźno lata, ale jak się wsuwa białą "szynę" w niebieską obudowę, to ta niebieska obudowa ładnie dociska wszystkie piny, ten luźny pierwszy pin też. Nie zapomnijcie założyć z powrotem różowej "blokady" (ja zapomniałem) :) Do zmasowania użyłem śruby pod którą na zdjęciu Jeża przychodzą dwa brązowe przewody. Śruby w miejscu gdzie zmasował Jeżu nie miałem (tylko nagwintowany otwór pod śrubę, ale nie miałem takiej pod ręką). ESP zgasło po przejechaniu kawałka, jak Jeżu przykazał.
 
Może moje doświadczenia oszczędzą następnym z 5 minut czasu.
Jeszcze raz dzięki, Jeżu!
 
Pozdrawiam
wintermute

 

  • Upvote 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 tygodni później...

Cześć, szukam kogoś kto zamontuje manetkę i odblokuje FIS oraz zamontuje wyłącznik poduszki pasażera również z adaptacją. Jestem z Pleszewa (wielkopolska).

Mogę dojechać sensowną odległość.

Manetkę i stacyjkę do wyłączenia poduszki mam kupioną.

Z góry dziękuję!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam bez problemu mogę zrobic pełnego fisa  robię tez inne... napewno się dogadamy PW

Edytowane przez kuki1987
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam,

mam takie szybkie pytanie - jak, bez manetki, zmienić parametr wyświetlany w FISie? Sytuacja wygląda tak, że aktywowałem go sobie, ale nie mam czasu i zdrowia do montowania manetki póki co, natomiast zależy mi na wyświetlaniu zasięgu (obecnie pokazuje mi prędkość w km).
Czy da się tak zrobić, żeby domyślnie był to zasięg ?

Z góry dzięki, pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam musisz wrócić do poprzedniego kodowania i adaptacji.... Najpierw manetka potem adaptacja i kodowanie.... wymiana manetki to 15min wiec warto

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dzięki za odpowiedź, niemniej ja póki co nie zamówiłem nawet manetki, a małżonce zasięg wyświetlany wystarczy ;) Jak się nie da to kupię oczywiście, ale myślałem, że można to zmienić z vaga czy tam vcds.

pozdrawiam

 

PS. W razie czego - taka: http://allegro.pl/manetka-przelacznik-wycieraczek-audi-a3-8p0953519e-i6848072974.html ?

Edytowane przez bydlaczek
dodanie linka
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ta nie pasuje...     Pasuje z a4 lub a6 numery znajdziesz w poscie o odblokowaniu fis...

Vcds takiej zmiany nie zrobisz tylko manetką...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A toi zmienia postać rzeczy... ten z aukcji był stosowany 03-05/05 w wersji 4drzwiowej

ten 8P0953519A jest do Twojego rocznika 06/05-06/07... i 2 i 4 drzwiówki

Czy sie rózni tego nie wiem...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam,

przymierzam się w najbliższym czasie do wymiany manetek mam tylko jedno pytanie :) chodzi o podłączenie masy do pinu w kostce przy liczniku, żeby nie krzyczał o braku płynu do spryskiwaczy. We wcześniejszych postach piszecie, że nadaje się kabelek od napędu CD/DVD. Nie bardzo wiem, który miałby to być kabel...

Kabel zasilający:

250px-Molex_female_connector.jpg

Taśma ATA

https://a.allegroimg.com/s400/013017/4440181446ca95300605730b475a

Taśma SATA

przewod-kabel-hdd-dvd-tasma-sata-30-sata

Tylko przy kablu zasilającym widzę możliwość wykorzystania jakiegoś pinu gdzie indziej...

Edytowane przez lopekpl
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup oryginała lub z jakiejś wiązki i po sprawie.....(szkoda dziadować)

3502076_53c7c302c3b3f.png

a jak coś to podobnego znajdziesz w innej kostce od kompa

000-979-009%20replacement%20option.jpg

Ale jak masz B6 to już wielokrotnie spotkałem sie ze pin już tam był tylko podłączyć przewód (zakuć lub przylutować)

Wyciągnij licznik i wypnij wtyczkę i będziesz wszystko wiedział..

 

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robota wykonana :) wszystko poszło raczej bez większych problemów.

Szczegóły, które u mnie wyglądały trochę inaczej niż w poradniku:

- przy odkręcaniu śrubek od airbaga nie miałem żadnych zaślepek i to nie dlatego, że ktoś je kiedyś zgubił tylko po prostu nigdy nie było dla nich tam miejsca

- miałem chyba trochę inne kostki od airbaga oraz od taśmy. Nie miały tych różowych zabezpieczeń tylko taki jakby język, który trzeba było przycisnąć do kostki i można było ją rozpiąć. Nie zrobiłem zdjęcia ale wyglądało to mniej więcej jak na tym poniższym

 

Jeśli chodzi o kostkę w liczniku to faktycznie pin był już na miejscu, wystarczyło dorobić przewód i po robocie :)

 

 

1.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 miesięcy temu...

Cześć Wszystkim mam pytanko do Was czy odblokowanie pełnego fis zadziala dopiero po zamontowaniu odpowiedniej manetki ?? Dzis sprawdzałem Vagiem taka mozliwosc i zamienialem cyfry 30100 na 31000 ale nie chcialo zapamietac tej zmiany.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.