Odnośnie regulacji drzwi:
Regulacja wzdłużna
– Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-)
– Moment dokręcenia 32 Nm
– Zawias drzwi -1-.
– Słupek -A--3-
– Drzwi -2-
Regulacja względem środka samochodu
Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi.
* Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja.
* Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części.
– Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie)
– Moment dokręcenia 32 Nm
Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu).
Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi.
Regulacja za pomocą klina zamykającego
– Poluzować śruby -2-.
– Do regulacji poziomej zastosować oznaczenia, patrz strzałki -a- lub patrz strzałki -c-.
– Przesuwać klin zamykający -1-, aż drzwi będą ustawione równo z konturem nadwozia.
Wskazówka Regulacja może być wykonana tylko w kierunku środka pojazdu, a nie na wysokość.
– Do regulacji wysokości zastosować oznaczenia, patrz strzałki -b- lub patrz strzałki -d-.
– Klin zamykający przy poprawnym ustawieniu musi trafiać w środek zamka drzwi.
– Dokręcić śruby momentem 25 Nm.
Wymiary szczelin
– Wymiar A = 3,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi drzwiami z przednim błotnikiem)
– Wymiar B = 4,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi a tylnymi drzwiami)